Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro unelmiesi lomapäivä. Muut peukuttavat puolesta tai vastaan

Vierailija
14.12.2025 |

Itse haluaisin ensin aamukävellä rantaa pitkin, sitten käydä uimassa meressä, sitten käydä siistiytymässä ja käydä intialaisessa ravintolassa lounaalla, sitten ekskursio johonkin kivaan kaupunkiin, jossa kävelyä, nähtävyyksiä ja hitaat kahvit ulkona. Illalla salille ja hyvä illallinen jossain paikallisten suosimassa ravintolassa, päivän kalaa.

Entä te?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen herääminen. Kävelyä joko kaupungilla tai luonnossa. Pitkä lounas. Taidenäyttely tai pari. Aikainen päivällinen, sen jälkeen joku tapahtuma, konsertti, teatteri, tanssiesitys. Illalla kylpy ja lukemista hotellihuoneessa.

Vierailija
2/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialla joku saari ja aikainen herätys ja myöhäinen ilta vaimon kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin metsässä jostain laavusta, söisin kun tulee nälkä, patikoisin päivän mittaan seuraavalle laavulle, eikä yhtään ihmistä näkyisi koko päivänä. Sää olisi puolipilvinen ja välillä ripsuttelisi vähän sadetta. 

Vierailija
4/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään siihen, kun aurinko nousee ja osuu silmiini, herättäen säteillään ylellisessä king sixe-vuoteessa, jossa on pehmustettu vaalea nappisängynpääty. Avoimesta ikkunasta virtaa hyvältä tuoksuvaa kesäilmaa sisään ja kyyhkyjen kujerrusta. Näen ikkunasta köynnöskukkien loistoa terassini reunustalla ja palmuja sinistä taivasta vasten. Kiire ei ole nousta. Mutta aaamupala upealla terassilla kiehtoo, joten nousen ja avaan terassille johtavat kaksoisovet, nauttien lempeästä aamun lämmöstä. Samalla kiireettömyydellä jatkuu koko päivä, ulkosalla oleillen, maisemia ja historiallisia rakennuksia katsellen, idyllisiä kujia, toreja ja rantapomenadia samoillen.

Vierailija
5/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lämpimässä, aamupalan jälkeen golfkierros, sen päälle lounas, aurinkotuoliin pötköttämään, suihku, päikkärit ja illalla hyvälle illalliselle

Vierailija
6/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä stressivapaata olemista vailla huolta muistisairaista vanhemmista tai kapinoivista teineistä. Rauhalliset aamukahvit kaupungin keskustassa, katselen kun ihmisillä on kiire johonkin. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan vanne ei kiristä omaa päätä, minä vain olen ja saan päättää koko päivän mitä teen, ihan itse.

Vierailija
7/7 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarttis nähdä ketään, mun ei tarttis puhua kennellekään yhtään mitään. Kukaan ei mulle puhuis mitään, kukaan ei soittaia, kukaan ei laittaisi viestiä eikä kukaan olisi multa mitään vailla...Olisipa vaan mahtijuttu tuollainen!