Palstan yleistunnelma on negatiivisuutta ruokkivaa. Täällä näkee harvoin positiivisia aloituksia tai keskustelua.
Jos elää negatiivisten asioiden parissa, niin ajatukset alkavat myös tulla negatiivisemmiksi. Jos ja kun saa positiivisia asioita poistumalla esimerkiksi palstalta, niin se auttaa jaksamaan henkisesti paremmin.
Kommentit (23)
Tämä on tosiaan surullista, mitä aloittaja sanoit.
Kun minä joskus vierailen täällä, teen mukavia aloituksia, joista tulisi hyvä mieli ja joista syntyisi mukavaa keskusteltavaa. Muidenkin kannattaa tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se positiivinen teksti sitten olisi?
Kerro paras graavilohireseptisi? Lapseni askarteli tänään käkikellon. Mieheni tuossa ihan ohimennen juoksi maratonin ja sitten kokkasi minulle sisäfileepihvin pippurikastikkeella.
Minusta koko tämän palstan hauskin keskustelu on tainnut olla Mt. Everestin vainajat. Se ruokki ihmisten hassua mielikuvitusta huolimatta siitä, että oli makaaberi aihe. Mutta ei kuitenkaan loukannut ketään.
Ei kukaan jaksa keskustella siitä, että laitatko tänä vuonna punaiset vai siniset jouluvalot.
Etkö oikeasti keksi mitään positiivista elämässäsi jonka haluaisit jakaa? Eikö se kerro, että olet kyynistynyt liikaa?
Vaikka nuo ehdottamasi. Kyllä niissä on positiivinen vire.
Positiivinen teksti voi olla hyvinkin yksinkertainen. Ei sen tarvitse olla monimutkaista.
Joku asia mikä saa sinut hyvälle mielelle. Esimerkin omaisesti vaikka lemmikkien hauskat tempaukset, kirja/sarja/elokuva joka piristää, millaiset vaatteet ovat parhaat pakkasella/helteellä. Hausoja muistoja elämästä. Mukava lomareissu tai vaikka kesäloma vaikkei käynyt missään jne. Kyllä positiivisia aiheita löytyy.
No mikä se positiivinen teksti sitten olisi?
Kerro paras graavilohireseptisi? Lapseni askarteli tänään käkikellon. Mieheni tuossa ihan ohimennen juoksi maratonin ja sitten kokkasi minulle sisäfileepihvin pippurikastikkeella.
Minusta koko tämän palstan hauskin keskustelu on tainnut olla Mt. Everestin vainajat. Se ruokki ihmisten hassua mielikuvitusta huolimatta siitä, että oli makaaberi aihe. Mutta ei kuitenkaan loukannut ketään.
Ei kukaan jaksa keskustella siitä, että laitatko tänä vuonna punaiset vai siniset jouluvalot.