Mies lupaa arvokkaita lahjoja, mutta ei ikinä toteuta lupauksiaan
Onko kukaan ollut vastaavassa erikoisessa tilanteessa, missä mies lupaa täysin oma-aloitteisesti kalliita lahjoja, mutta ei ikinä toteuta lupauksiaan?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä melkein viisi vuotta ja meillä on vuoden vanha yhteinen tytär. Asumme yhdessä ja olemme olleet kihloissa puolitoista vuotta. Ikäeroa meillä on 16 vuotta.
Mieheni on hyvin varakas ja haluaa maksaakin pääasiassa välttämättömät elämis- ja asumiskulumme. Itse olen hyvin pienituloinen ja edelleen hoidan tytärtämme kotona. Itse maksan kuitenkin oma-aloitteisesti kaikki vaatteeni, kosmetiikan ja kaikki käyttämäni kauneuspalvelut.
Erikoista hänessä koko yhdessä olemisemme aikana on ollut se, että hän ei juurikaan anna minulle lahjoja, vaikka sellaisia on minulle aina lupaillut. En odota lahjoja, mutta niiden lupailu hämmentää
Esimerkiksi pari vuotta sitten ulkomaanmatkallamme mies vei minut kalliiseen koruliikkeeseen Sveitsissä ja halusi minun kokeilevan Patek Philippen kultakelloa. Hän keskusteli myyjän kanssa ja sanoi, että tulisimme hakemaan kokeilemani kellon juuri ennen lähtöämme maasta. Kuitenkin matkallamme pari päivää myöhemmin mies sanoi minulle, että mietitään vielä, koska en varmaan käyttäisi kelloa ja se jäisi kaappiin pölyttymään. Tunsin oloni todella hölmöksi, vaikka en mitään lahjaa ollut häneltä alun perin odottanut.
Samanlainen tilanne tapahtui matkallamme Ranskassa muutama vuosi sitten, jolloin mies itse halusi viedä minut Chanelin lippulaivaliikkeeseen ja kysyi, mitä haluaisin. Olin todella hämilläni, koska sinänsä en tarvitse mitään, joten katselin vain ympärilleni ja jossakin kohtaa näytin yhtä laukkua ja sanoin, että se oli mielestäni kaunein ja sellainen, mitä voisin kuvitella käyttäväni. Mies kuitenkin halusi jatkaa kiertelyä ja totesi jossakin kohtaa kaikkien muotijuttujen olevan täyttä hömpötystä ja halusi jatkaa matkaa. Ja tasan sama tilanne tapahtui Yhdysvalloissa vuosi tämän jälkeen Pradan liikkeessä!
Pari vuotta sitten hän on myös lupasi ostaa minulle aidot kauniit timanttikorvakorut, jotka sopisivat kihlasormukseeni (ainut saamani koru häneltä). Mitään korvakoruja en edelleenkään ole saanut, vaikka hän silloin tällöin ne mainitseekin, esimerkiksi jos kävelemme jonkin koruliikkeen tai mainoksen ohi.
Inhottaa tämä joulun aika, koska hän aina kysyy, mitä haluaisin lahjaksi. En halua pyytää mitään, ja olenkin aina sanonut, etten tarvitse mitään - enkä varsinkaan mitään tavaraa tai elektroniikkaa. Viime vuonna jouluna hän antoi minulle kuitenkin langattomat kuulokkeet, jotka enemmänkin ärsyttivät. Itse annoin miehelleni samana jouluna kauniin, laadukkaan merinovillaneuleen ja nahkavyön.
Rahasta hänellä ei ole todellakaan pulaa, ja muille hän kalliita lahjoja kuitenkin ostelee, kuten pojalleen aiemmasta suhteesta tuliteriä tietokoneita ja kännyköitä. Hän myös maksaa suhteellisen korkeita (hänen mukaansa ylimitoitettuja) elatusmaksuja exälleen, joista muistaa aina silloin tällöin minulle mainita. Hän itse omistaa useita kalliita merkkikelloja ja luksusautoja.
Mietin, miksi mieheni lupailee minulle lahjoja ja maalailee pilvilinnoja, joita ei kuitenkaan ikinä toteuta? Tunnen itseni idiootiksi. En sinällään odota mitään, mutta kokemani tilanteet ovat hämmentäviä.
Muilla vastaavia tilanteita? Ajattelinkin ihan itse ostaa itselleni seuraavat korvakorut ja laadukkaan laukun - aivan vain v****** hänelle.
Kommentit (77)
Oliko ajatus morkata miestä vai ylpeillä matkoilla?
Ap kysymyksiä sinulle
Missä tapasitte? Veitkö miehen mahdollisesti edelliseltä vaimolta? Millaista oli treffailu, tarjosiko mies? Miten mies kosi ? Milloin menette naimisiin?
ja onko pakko olla suhteessa , johon menit vain saadaksesi lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Tänä jouluna miehelle ei sitten lahjoja ollenkaan!
Osta PORSHE avaimenperä..liitä siihen jäljitin, äijällä on jo uusi katsottuna
Miehelle näpäytyslahja tälle vuodelle.Paketoi vaikka joku kuvasto ja saate,että ostat myöhemmin (oikeasti ei ikinä).
Tänä vuonna kerrot miehellesi jouluaattona, että rakkaani, saat tänä vuonna lahjaksi tuliterän BMW X5:sen!
Vierailija kirjoitti:
Minä tietysti maksoin matkat itse. Mies lentää finnairin platinum business luokassa. Minä tulen vauvan kanssa ryanairilla perässä. Matkatavarat mies vie , koska saa 4 matkalaukkua platinum lumo jäsenenä ruumaan. Minä ja vauva menemme boltilla hotellille jossa mies odottelee suihkunraikkaana.
Mitä tuloja sulla ap on?
Kasvohoidot on kalliita, kodinhoidontuki ei niihin riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tietysti maksoin matkat itse. Mies lentää finnairin platinum business luokassa. Minä tulen vauvan kanssa ryanairilla perässä. Matkatavarat mies vie , koska saa 4 matkalaukkua platinum lumo jäsenenä ruumaan. Minä ja vauva menemme boltilla hotellille jossa mies odottelee suihkunraikkaana.
WOW POPCORN ESIIN
Vierailija kirjoitti:
Ap kysymyksiä sinulle
Missä tapasitte? Veitkö miehen mahdollisesti edelliseltä vaimolta? Millaista oli treffailu, tarjosiko mies? Miten mies kosi ? Milloin menette naimisiin?
Tapasimme kallessa (yökerho helsingissä) Siel käy torstaisin rikkaita liikemiehiä. Mies ei maininnut olevansa naimisissa ja päädyimme hotelli Mariaan harrastamaan kiihkeää seksiä (wc pyttykin hajosi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Rayanairin lennot on aikataulutettu aina Finnairin lentoja myöhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysymyksiä sinulle
Tapasimme kallessa (yökerho helsingissä) Siel käy torstaisin rikkaita liikemiehiä. Mies ei maininnut olevansa naimisissa ja päädyimme hotelli Mariaan harrastamaan kiihkeää seksiä (wc pyttykin hajosi).
Juttusi huononee mitä enemmän kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Hän kysyy mielipidettäsi ja ostaa ne tavarat tyttöystävälleen.
Tää kävi mullakin mielessä, että olet vain makutuomarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että Rayanairin lennot on aikataulutettu aina Finnairin lentoja myöhemmiksi.
Lennän illalla..mies haluaa lähteä klo 13-16.000, Minä ja vauva lähdetään klo 23.00- saan lennot meille 120 eur menopaluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysymyksiä sinulle
Juttusi huononee mitä enemmän kerrot.
Me rakastuimme heti...kemia oli välitön...ei tunteita voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lennän illalla..mies haluaa lähteä klo 13-16.000, Minä ja vauva lähdetään klo 23.00- saan lennot meille 120 eur menopaluu
Mutta ei joka kohteeseen mene halpalentoa juuri illalla. Monet halpalennot lähtevät myös aikaisen aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytte siis vain kohteissa joihin saa sinulle lippuja halvalla? Aika moneen paikkaan kun ei edes pääse halpalentoyhtiöillä vaan monesti se halvin voi olla Finnair tai joku muu normaali lentoyhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel, mene vaikka työväenopistoon opiskelemaan kankaankudontaa. Jätä tarinointi niille, jotka sen osaa. Ps. Kannattaa opetella oikeinkirjoitusta, niin menee paremmin läpi.
Onko pakko saada kalliita lahjoja? Ei tosirakkautta mitata rahassa. Olet materialistinen tusinah*ora joka ei ymmärrä rakkaudesta mitään.
Sama näiden miesten kanssa, jotka suunnittelevat tekemistä. Puhutaan aina että pitäisi mennä sinne, tänne ja tonne, ja sitten muuten meidän pitää käydä siellä. Eivät kuitenkaan ikinä tee elettäkään järjestääkseen itse asiaa. Nämä miehet välttelevät sitä vastuuta ja vaivaa mitä asia vaatii. Kuvittelevat olevansa niin hyviä miehiä, kun suunnittelevat ja aikovat asioita ääneen. Saavat sen hetken dopamiinin asian kertomisesta, mutta sen jälkeen asia ei enää innosta ja itsekäs luonne pääsee taas valloilleen.
Mies jonka pitää esittää antavansa kallita lahjoja saadakseen hyvää seksiä ei kyllä ole minkään sortin nero.
Normaali kunnon mies saa hyvää seksiä ilman turhia lupauksiakin.