Mies lupaa arvokkaita lahjoja, mutta ei ikinä toteuta lupauksiaan
Onko kukaan ollut vastaavassa erikoisessa tilanteessa, missä mies lupaa täysin oma-aloitteisesti kalliita lahjoja, mutta ei ikinä toteuta lupauksiaan?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä melkein viisi vuotta ja meillä on vuoden vanha yhteinen tytär. Asumme yhdessä ja olemme olleet kihloissa puolitoista vuotta. Ikäeroa meillä on 16 vuotta.
Mieheni on hyvin varakas ja haluaa maksaakin pääasiassa välttämättömät elämis- ja asumiskulumme. Itse olen hyvin pienituloinen ja edelleen hoidan tytärtämme kotona. Itse maksan kuitenkin oma-aloitteisesti kaikki vaatteeni, kosmetiikan ja kaikki käyttämäni kauneuspalvelut.
Erikoista hänessä koko yhdessä olemisemme aikana on ollut se, että hän ei juurikaan anna minulle lahjoja, vaikka sellaisia on minulle aina lupaillut. En odota lahjoja, mutta niiden lupailu hämmentää
Esimerkiksi pari vuotta sitten ulkomaanmatkallamme mies vei minut kalliiseen koruliikkeeseen Sveitsissä ja halusi minun kokeilevan Patek Philippen kultakelloa. Hän keskusteli myyjän kanssa ja sanoi, että tulisimme hakemaan kokeilemani kellon juuri ennen lähtöämme maasta. Kuitenkin matkallamme pari päivää myöhemmin mies sanoi minulle, että mietitään vielä, koska en varmaan käyttäisi kelloa ja se jäisi kaappiin pölyttymään. Tunsin oloni todella hölmöksi, vaikka en mitään lahjaa ollut häneltä alun perin odottanut.
Samanlainen tilanne tapahtui matkallamme Ranskassa muutama vuosi sitten, jolloin mies itse halusi viedä minut Chanelin lippulaivaliikkeeseen ja kysyi, mitä haluaisin. Olin todella hämilläni, koska sinänsä en tarvitse mitään, joten katselin vain ympärilleni ja jossakin kohtaa näytin yhtä laukkua ja sanoin, että se oli mielestäni kaunein ja sellainen, mitä voisin kuvitella käyttäväni. Mies kuitenkin halusi jatkaa kiertelyä ja totesi jossakin kohtaa kaikkien muotijuttujen olevan täyttä hömpötystä ja halusi jatkaa matkaa. Ja tasan sama tilanne tapahtui Yhdysvalloissa vuosi tämän jälkeen Pradan liikkeessä!
Pari vuotta sitten hän on myös lupasi ostaa minulle aidot kauniit timanttikorvakorut, jotka sopisivat kihlasormukseeni (ainut saamani koru häneltä). Mitään korvakoruja en edelleenkään ole saanut, vaikka hän silloin tällöin ne mainitseekin, esimerkiksi jos kävelemme jonkin koruliikkeen tai mainoksen ohi.
Inhottaa tämä joulun aika, koska hän aina kysyy, mitä haluaisin lahjaksi. En halua pyytää mitään, ja olenkin aina sanonut, etten tarvitse mitään - enkä varsinkaan mitään tavaraa tai elektroniikkaa. Viime vuonna jouluna hän antoi minulle kuitenkin langattomat kuulokkeet, jotka enemmänkin ärsyttivät. Itse annoin miehelleni samana jouluna kauniin, laadukkaan merinovillaneuleen ja nahkavyön.
Rahasta hänellä ei ole todellakaan pulaa, ja muille hän kalliita lahjoja kuitenkin ostelee, kuten pojalleen aiemmasta suhteesta tuliteriä tietokoneita ja kännyköitä. Hän myös maksaa suhteellisen korkeita (hänen mukaansa ylimitoitettuja) elatusmaksuja exälleen, joista muistaa aina silloin tällöin minulle mainita. Hän itse omistaa useita kalliita merkkikelloja ja luksusautoja.
Mietin, miksi mieheni lupailee minulle lahjoja ja maalailee pilvilinnoja, joita ei kuitenkaan ikinä toteuta? Tunnen itseni idiootiksi. En sinällään odota mitään, mutta kokemani tilanteet ovat hämmentäviä.
Muilla vastaavia tilanteita? Ajattelinkin ihan itse ostaa itselleni seuraavat korvakorut ja laadukkaan laukun - aivan vain v****** hänelle.
Kommentit (69)
Onko aloittaja maksullinen nainen kun lahjoja vaatii?
Jo on taas katsottu joku romanttinen elokuva ja todellisuus sekoittuu fantasiaan
Ihan selvästi ap on vanhemman miehen kanssa sen rahojen takia. vaikka ap väittää ettei halua koruja, niin selvästi sitä harmittaa kun ei niitä saa
Vierailija kirjoitti:
Lupaako oikeasti ja kirjamellisesti vai onko tämä lupaus vain sinun omaa tulkintaa?
Esimerkiksi edellisessä suhteessani nainen pyyti minua ostamaan kalliita asioita niin sanoin että katsotaan asiaa niin nainen tulkitsi tämän niin että minä lupasin ostaa hänelle kalliita asioita
On se ihan eri asia viedä niitä tuotteita katsomaan, tai vain myötäillä toisen pyyntöä puheissa
Ja naiset vielä kehtaa valehdella että ei ole rahan perässä juoksevia lomakoloisia samaan aikaan kun valehtelee vielä että rahalla ei ole merkitystä miehessä kun sisin ja luonne on ne mitkä merkitsee...
Pitäiskö tedän naisten loettaa tuo jatkuva valehtelu? Te tiedätte itsekin että jos joku valehtelee jatkuvasti niin ette te itsekään sen puheisiin luota. Ja tiedän sen teidän tekosuun että en mielestäni valehdellut kun tunsin olevani oikeassa. Se että te tunnette jotain ei tarkoita että se muuttuisi todeksi
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset vielä kehtaa valehdella että ei ole rahan perässä juoksevia lomakoloisia samaan aikaan kun valehtelee vielä että rahalla ei ole merkitystä miehessä kun sisin ja luonne on ne mitkä merkitsee...
Pitäiskö tedän naisten loettaa tuo jatkuva valehtelu? Te tiedätte itsekin että jos joku valehtelee jatkuvasti niin ette te itsekään sen puheisiin luota. Ja tiedän sen teidän tekosuun että en mielestäni valehdellut kun tunsin olevani oikeassa. Se että te tunnette jotain ei tarkoita että se muuttuisi todeksi
Lomakoloisia =)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi hyvä keino saaha sulta "laatupillua". Ettekö panneetkin sen jälkeen kun olitte käyneet katsomassa kelloa ja chanelilla "kiitokseksi". Kiitollinen nainen rakastelee parhaiten. Noh hän sitten perui ne lahjat myöhemmin ja jäit epätietoisuuteen että menikö se seksi sittenki hyvin. (ja hänen ei tarvitse lunastaa lupauksiaan)
Miehesi on strateginen nero.
Pelimiehiksi tällaisia kutsutaan.
Itselläni oli hyvin nuorena tuollainen hyvätuloinen, mutta todella pihi exä. Saattoi usein esim. Kahvilassa maksaa ostokseni ja sulavasti pyytää rahat takaisin jälkikäteen. Samahomma jos teimme jotain hänen ystäväporukkansa kanssa. Hän "tarjosi", sai kunnian ja vaati rahat takaisin kotona.
Joskus melkein haaveellisena puhui miten haluaisi ostaa minulle jonkin kalliin alusasu lahjaksi ja miltä se näyttäisi. En siis saanut sellaista, mutta erästä se oli tämän yhteisen haavetuokion myötä melkein annettu.
Jätä se nilkki, mutta yritän naida se ensin ilman avioehtoa jos voit.
Pistä jalat yhteen, ehkä kohta alkaa tulla lahjoja" jotka sinä sexillä maksat.
Tänä jouluna miehelle ei sitten lahjoja ollenkaan!
Voi sinua ap! Kasva nyt pian aikuiseksi naiseksi, jolla pn parempi itsetunto!
Seur x kun lupaa jotain niin sano suloisesti hymyillen, että voi kulta enhän ole saanut vielä niitäkään lahjoja, mitä olet vuosien varrella lupaillut. Taidat olla vaan sellainen iloinen huuliveikko puheissasi kuin joku markkinamies!
Äläkä jatka puhettasi vaan mee keittää kahvit molemmille.Äläkä rupea riitelemään, vaan odota ja katso..
Aivan paska mies. Miten olet voinut jatkaa nämä vuodet. Varakas, eikä edes osta sinulle mitään. Se jo pelkästään, mutta sitten päälle nämä kusetukset. Mikset keskustele asiasta, olisin raivostunut jo ensimmäisestä kerrasta. Pitää sinua ilmeisen tyhmänä. Jotain teidän suhteessa on totaalisen pielessä.
Mitä mies vastaa, kun kysyt häneltä?
Ei se minua kiinnosta, mutta sinun on turha täällä kirjoittaa, jos se on sinusta outoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies vastaa, kun kysyt häneltä?
Ei se minua kiinnosta, mutta sinun on turha täällä kirjoittaa, jos se on sinusta outoa.
Ei aloittaja sitä halua tietää! Oikeastaan hän jo sen tietääkin.
Hän kysyy vain muitten vastaavia kokemuksia. Tämä taitaa olla väärä palsta sellaisten kokemusten kyselylle. Meillä on enemmän kokemuksia siitä, että köyhä mies ostaa sen minkä lupaa.
Sanoisin ihan v*ttuillessani että haluan sen Chanelin ja ne timanttikorvikset nyt joululahjaksi kun jääneet niillä reissuilla hankkimatta.
Ostaako edes yhteiselle lapselle?
Heh heh, ja joku vielä uskoo, että tämä tarina on tosi.
Mun (ex)mieheni oli persaukinen juoppo (molemmat seikat paljastui liian myöhään). Yritti siipeillä ja sanoikin päässeensä nyt lihapatojen ääreen. Sanoi kyllä myös rakastavansa tosissaan ja ennen joulua vielä julisti, että olen hänen elämänsä rakkaus ja tulen kovasti yllättymään jouluna. Yllätyinkin. En saanut mitään, en edes joulukukkaa. Retale kysyi kyllä jouluaattona, että missä hänen lahjansa on. Olin ostanut lahjan, mutta en antanut sitä, kun hiukan epäilin että miten tässä käy. Mietin joulunpyhät ja sanoin sitten olevani pahoillani, että en ollut antanut hänelle lahjaa ja ajattelin antaa sen nyt. Miehen ilme kirkastui, kun annoin hänelle kuoren. Kyseli onnellisen näköisenä, että onko täällä rahaa. Veti sitten kuoresta avioerohakemuksen, jonka olin osaltani allekirjoittanut valmiiksi. Suutuspäissään sitten allekirjoitti omalta osaltaankin. Paras lahja.
voi voi. eikö golddigger saanutkaan koruja sugardaddyltä