Kävin samalla parturilla vuosia, hinta 40 eur kerta, nyt ulkolainen leikkaa 20 eurolla
Lopputulos sama, säästöä n. 200 eur vuodessa.
M37
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi todella useita vuosia ulkkaripartureilla 10€:lla, ja kun maksu ei noussut, mies antoi 15€, koska tuntui liian halvalta, kun työ ja palvelu oli kuitenkin priimaa.
10 verotukseen ja 5 omaan taskuun. Tippi on veronkiertoa eikö kuulu kehittyneeseen yhteiskuntaan.
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos lopputulos on sama kuin siinä kalliimmassa niin sittenhän tuo on hyvä diili, oman kokemukseni mukaan nuo ulkomaalaiset ei osaa tehdä kuin todella helppoja leikkauksia mallia ananas, M43.
Kyllä ne ihan perus tavalliset miesten hiustenleikkuut osaa vähintään yhtä hyvin kuin kuka tahansa. Oman kokemuksen mukaan täältä Helsingin seudulta.
No ei ole sitten mun kohdalle sattunut, kerran kävin ja petyin lopputulokseen, M43.
Meilläpäin on kanssa parturi, joka leikkaa kahdellakympillä. yleensä nuo on suunnattu miehille. Yksi niistä leikkaa naisten hiuksiakin, mutta silloin taksa on 30 euroa.
multa pitäisi leikata vain kuivia latvoista. Olen harkinnut kysyväni, leikkaisiko parturi latvani kahdellakympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos lopputulos on sama kuin siinä kalliimmassa niin sittenhän tuo on hyvä diili, oman kokemukseni mukaan nuo ulkomaalaiset ei osaa tehdä kuin todella helppoja leikkauksia mallia ananas, M43.
Kyllä ne ihan perus tavalliset miesten hiustenleikkuut osaa vähintään yhtä hyvin kuin kuka tahansa. Oman kokemuksen mukaan täältä Helsingin seudulta.
Ulkomaiset leikkaavat lähes aina koneella ja lopputulos on lyhyehkö. Sellainen vähän pidempi lienee suurelle osalle tekemätön paikka. Kuinkahan moni heistä edes on saanut koulutuksen alalle, se kun ei ole mikään pakollinen vaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sitten mun kohdalle sattunut, kerran kävin ja petyin lopputulokseen, M43.
"Kerran kokeilin syödä ravintolassa ja minusta ruoka oli pahaa. Joten kaikkien ravintoloiden ruoka on pahaa"
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on kanssa parturi, joka leikkaa kahdellakympillä. yleensä nuo on suunnattu miehille. Yksi niistä leikkaa naisten hiuksiakin, mutta silloin taksa on 30 euroa.
multa pitäisi leikata vain kuivia latvoista. Olen harkinnut kysyväni, leikkaisiko parturi latvani kahdellakympillä.
Varmasti leikkaa. Eihän Suomessa ole edes laillista hinnoitella sukupuolen perusteella.
Joo ulkomaalainen leikkasi 20 eurolla minulta ja puolisolta. Jouduin sitten kotiin päästyämme siistimään hiukset saksilla ihan itse.
Suomalaiset yrittäjät on niin saatanan rahan ahneita että jokainen järjestäen hinnoittelee itsensä tavallisten markkinoiden ulkopuolelle. Ei ole mitään järkeä maksaa suomalaisten yrittäjien ylisuuria katteita kun paljon halvemmallakin saa saman tavaran.
Ja kohta tulee yrittäjiä vinkumaan että kyllä minun kuuluu saada voittoa niin kyllä kukaan ei kritisoi kohtuullista voittoa mutta tämä yrittäjien asenne voittojen maksimointi keinoja kaihtamatta aiheuttaa sen kritiikin ja boikotit
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ulkolainen?
Ulkoloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkolainen jättää veronsa maksamatta, joten sinä maksat niitä enemmän.
Tai suurempi kassavirta mahdollistaa halvemmat hinnat. Eräässä lehdessä suuren taksiyhtiön kuski valitteli, että lauantaina oli 6-7h odotellut ensimmäistä kyytiä, samaan aikaan Bolt tai uber kuski olisi ehtinyt kuskata kymmenkin lyhyttä kyytiä. saa hinnat olla tapiss, jos 6h-7h odottelu paikataan kuskille yhdellä kyydillä.
Tämä. Kuljen boltilla useamman kerran viikossa ja lähes joka kerta kuski saa jonoon uuden kyydin juuri ennen kuin jättää minut määränpäähäni. Ei tarvitse odotella. Taksihelsingit ja kovaset nököttävät passissa tolpalla ja saavat ehkä pari kelakyytiä päivässä.
eri
Muslimit eivät leikkaa naisten hiuksia. Suomessa on hirveä meteli tasa-arvosta, mutta kukaan vihervassari ei puutu tähän. Meidän perheessä ei tueta tällaista sairasta naista alistavaa kulttuuria eurollakaan. Ei takseissa, ei pitsoissa eikä partureissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ottaa kun liiketoimintaa tehdään ohi kirjanpidon. Kävin juuri ensimmäistä kertaa ulkomaalaisen pyörittämässä 15 euron parturissa jossa yllättäen oli tiskillä lappu: vain käteismaksu, kortinlukija rikki. Ei kuittia. En mene jatkossa.
Jos kortinlukija on rikki, niin ei kait sieltä kuittiakaan tule. Käsinkö se sulle olisi pitänyt kirjoittaa?
Kävin vuosikausia suomalaisessa kampaamossa ottamassa raidat kolmen kuukauden välein, 120€. Nyt käyn ammattikoulun opiskelijoilla, hinta kolmannes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset leikkaavat lähes aina koneella ja lopputulos on lyhyehkö. Sellainen vähän pidempi lienee suurelle osalle tekemätön paikka. Kuinkahan moni heistä edes on saanut koulutuksen alalle, se kun ei ole mikään pakollinen vaatimus.
Kotimaassaan pitäneet suutari/parturi putiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 verotukseen ja 5 omaan taskuun. Tippi on veronkiertoa eikö kuulu kehittyneeseen yhteiskuntaan.
Viittaatko Amerikan ihmemaahan?
Vierailija kirjoitti:
Se ulkolainen leikkaa kolmet hiukset siinä ajassa kun suomalainen yhdet.
Ainakin miehille noin kun leikkaa saman mallin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan mielelläni sille suomalaiselle parturille sen, mitä pyytää. Olen ehkäpä vuodesta 1999 käynyt hänellä ja käyn jatkossakin.
Itse olen käynyt samalla kotimaisella parturilla vuodesta 1984. Hinta nykyisin 37 €. Maksan sen mielelläni, kun en halua näyttää kehitysmaalaiselta.
Paljonko ulkolainen saa siitä palkkaa?
Patjan takahuoneen lattialle ja ruoaksi riisiä ja kalanpäitä?
Hyväksikäyttö on yleistä muuallakin kuin tietyissä ravintoloissa.