Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin samalla parturilla vuosia, hinta 40 eur kerta, nyt ulkolainen leikkaa 20 eurolla

Vierailija
14.12.2025 |

Lopputulos sama, säästöä n. 200 eur vuodessa.

M37

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystävä leikannut minun hiukset 10 vuotta ilmaiseksi. Yleensä leikataan siiliksi joten ei siinä mene kuin 5 minsaa.

Vierailija
42/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitas jättää kaikki verot maksamatta, niin saataisiin sen jälkeen nykyistä parempia julkisia palveluja.

Ei ne tästä enää hirveesti voi huonontua. Niin paljon kun aikoinani maksoin ja nyt ei koskaan pääse edes lääkäriin. Yksityisellä olen käynyt ja maksanut itse, vaikka varaa ei olisi työttömänä. Koulut on mitä on ja tiet on huonossa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies säästää vielä enemmän. Tilas Temu härvelin ja opetteli itse leikkaamaan. Voi kun voisin naisena tehdä saman. Kampaajat on törkeen kalliita ja työn jälki oli ainakin viimeksi ala-arvoinen. 

Vierailija
44/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa saa myös parturoinnin alle puoleen hintaan, lisäksi voi ostaa kärrillisen juomia paluumatkalle, nekin lähes puoleen hintaan.

Vierailija
45/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkolainen jättää veronsa maksamatta, joten sinä maksat niitä enemmän.

Ei jätä, täällä on näitä partureita ovat joka päivä auki, arkena 10 tuntia, lauantain kahdeksan ja sunnuntaina viisi tuntia. Kun näillä ei mene viikonloput ryypätessä niin tekevät töitä, moni on ollut useampia vuosia auki joten olisivat jääneet jo kiinni. 

Verottaja teki tarkastuksen ravintoloihin. 60% ulkomaalaisten ravintoloista jätti verot maksamatta. Miksi kuvittelet parturin olevan rehellistä toimintaa?

Vierailija
46/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin päinvastoin kotimainen, jossa toinen poika käy veloittaa leikkauksesta 18 eur, turkkilainen millä toinen lapsista poika myös ottaa 22 eur, enpä usko kummankaan kiertävän veroja.

Vierailija
47/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen ja viimeisen kerran kävin parturissa kesäkuussa 1998. Rahaa säästynyt ihan helevetisti, Sitä vain ihmettelen miksei ne rahat mun tilillä näy kuitenkaan...?

Vierailija
48/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkolainen jättää veronsa maksamatta, joten sinä maksat niitä enemmän.

Ei jätä, täällä on näitä partureita ovat joka päivä auki, arkena 10 tuntia, lauantain kahdeksan ja sunnuntaina viisi tuntia. Kun näillä ei mene viikonloput ryypätessä niin tekevät töitä, moni on ollut useampia vuosia auki joten olisivat jääneet jo kiinni. 

Verottaja teki tarkastuksen ravintoloihin. 60% ulkomaalaisten ravintoloista jätti verot maksamatta. Miksi kuvittelet parturin olevan rehellistä toimintaa?

Ketä kiinnostaa? Oma hinta on ainoa joka nappaa

Vierailija
49/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakikampaajani otti 127€ hiusten leikkauksesta ja föönauksesta. Käyn nykyään Espanjassa suomalaisella kampaajalla, hinta 35-40€.

Vierailija
50/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan mielelläni sille suomalaiselle parturille sen, mitä pyytää. Olen ehkäpä vuodesta 1999 käynyt hänellä ja käyn jatkossakin. 

Eli olet persu ja rassw. Mitä väliä sillä on että mikä on ihon väri ja nimi. Mistä v i tu s  tsäa edes tiedät että onko suomalainen vai ei? Voi olla vaikka 3. Polven suomalainen, mutta koska sinä olet niin yksinkertainen että et tajua tätä. 

Vierailija
51/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin hinnasta parturi maksaa yrittäjäeläkkeen, alvin, verot, tilavuokran, vakuutuksen ja työvälineet. Arviolta hänelle jää käteen kymppi.

Vierailija
52/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan nykyisin värjäyksestä ja leikkauksesta 0 € 😄

Vierailija
53/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies säästää vielä enemmän. Tilas Temu härvelin ja opetteli itse leikkaamaan. Voi kun voisin naisena tehdä saman. Kampaajat on törkeen kalliita ja työn jälki oli ainakin viimeksi ala-arvoinen. 

Niitä härveleitä ei tarvise edes Temusta tilata. Mutta miksi et voi naisena ajella itse hiuksiasi?

Vierailija
54/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy myös etnisellä parturilla, leikkaa ohjeiden mukaan todella nätisti, hinta viimeksi 22 euroa. Joka 5. kerta ilmainen.

Vierailija
55/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ulkomainen, jos se parturi kerran Suomessa oli?

Ja yleensä parturit hinnoittelevat sen mukaan, keitä siellä käy, miesten hiuksissa ei niin kauan yleensä mene aikaa ja hintakin voi olla halvempi sen takia. Ja sekin varmasti vaikuttaa hintaan, minkälaiseksi parturi arvioi omat taitonsa ym.

Vierailija
56/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamokäynti täällä meillä n. 80€, kävin sitten helsingissä ja päätin poiketa ilman ajanvarausta toimivaan parturikampaamoon, siellä maksoi 25€. Eli kannattaa ajella vähän kauempaakin sinne.

Vierailija
57/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lopputulos on sama kuin siinä kalliimmassa niin sittenhän tuo on hyvä diili, oman kokemukseni mukaan nuo ulkomaalaiset ei osaa tehdä kuin todella helppoja leikkauksia mallia ananas, M43.

Vierailija
58/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kävi todella useita vuosia ulkkaripartureilla 10€:lla, ja kun maksu ei noussut, mies antoi 15€, koska tuntui liian halvalta, kun työ ja palvelu oli kuitenkin priimaa.

Ja sitten. Asiaan.

Miehesi siis kävi.

Miten miehes kuontalo nykyisin.

Hinta.

Lopettiko ulkkari ja syy.

Kerro.

Vierailija
59/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen taas yli puolet viesteistä rasistista öyhöttämistä.

Vierailija
60/89 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan olen säästänyt, kun en ole käynyt parturilla kohta 30 vuoteen vaan leikannut tukan itse 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi