Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miks naiset on niin hiljasia facebook dating

Vierailija
14.12.2025 |

Niin olen tätä ihmetellyt, välillä tulee osuma mutta naiset ei kirjota mitää, eivät ees vastaa jos kysyy jotain, en ymmärrä tällästä nettideittailu on nykyää ihan turhauttavaa. Olen tavallinen duunari mies ja en kuitenkaa pahimmasta päästä, en vain ymmärrä naisia.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette osaa luoda suhteita, roikotatte, jahkaatte ja jaatte mielenkiinnon liian laajalle. Keskittykää siihen yhteen kerrallaan niin ei tarvitse vollottaa naiset naiset yhyy.. Naiset ovat yksilöitä ja monen kanssa ei voi olla samaan aikaan, muuten käy niin että kun toiselle kumarrat niin toiselle pyllistät. Eikä mistään tule mitään.

Vierailija
22/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia on, että nettitreffijutuissa on liikaa aivan sekopäisiä ihmisiä, ja valehtelijoita. Sitä en valitettavasti osaa neuvoa, mikä olisi parempi tapa. Ehkä jokin harrastusryhmä,

Juu ei nettijutut oikein toimi, en tiedä mikä nykyää toimii, ehkä se joskus vaa löytyy kun vähiten etsii ja odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut myös baareissa että naiset ovat hyvin nuoria ja pinnallisia nykyään, yökerhoissa varsinkin.

Vierailija
24/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset niinku olettaa et miehen pitäs olla täydellinen? No ei naisetkaan ole, monet ovat työttömiä nykyään ja juovat alkoholia ja sitten vaaditaan täydellistä miestä missä se tasa arvo on?

Vierailija
25/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinkkukavereiden (naisten) kanssa jutellut asiasta, heitä ahdistaa netin kautta tulevat yhteydenotot täysin vierailta ihmisiltä. Aletaan tentata muka-kevyesti kaikenlaista viimeaikaisista puuhista ammattiin ja arvoihin, ja näitä sitten arvostellaan, lytätään ja koitetaan saada näkemään asiat toisesta kantista. Tai sitten kommentoidaan kaikkia julkaisuja samalla minuutilla kuin on julkaistu, stalkkerifiilis!

Jos kyse taas jostain sovelluksesta, niin sitten saakin ihmetellä. Ovat itse laittaneet itsensä alttiiksi menemällä niihin. Mutta vastaamattomuus voi johtua vaan siitä, miten menettävät mielenkiintonsa sun viestin sisällön vuoksi.

Vieläkö naiset uskoo tähän sisältöhömppään? Nainen menettää kiinnostuksensa pelkästään sen takia ettei pidä miestä hyvännäköisenä. Esimerkiksi itse olen voinut puhua vaikka mitä sopimattomuuksia naisten kanssa jotka piti mua hyvännäköisenä, ja se oli silloin ihan okei niille, mutta naiset jotka ei pitäny mua hyvännäköisenä ghostas helposti pelkästä tervehdyksestä.

Nyt veti sanattomaksi

Vierailija
26/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään duunariukon kanssa treffeille menisi. Sori.

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Olen eri, mutta aika moni korkeakoulutettu viihtyy parhaiten korkeakoulutettujen seurassa. Itse olen huomannut, että deittipalstoilla duunarimiesten aloitusviesteissä toistuu usein tietynlaiset lauseet: "juttelen mieluummin kasvotusten", "kirjoittamisen sijaan voitais nähdä", "en oikein mielelläni kirjoita"... Jos ei osaa kertoa itsestään ja elämästään perusasioita kirjoittaen, osaako sitten muutenkaan kertoa, puhua, keskustella? Aika usein korkeasti koulutetut naiset osaavat sekä kirjoittaa että keskustella, ja he haluavat sitten kaltaisensa miehen. Lisäksi monen korkeasti kouluten on helpompi löytää samanhenkisiä ihmisiä muista koulutetuista, duunareiden joukosta löytäminen on harvinaisempaa.

Vierailija
27/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia on, että nettitreffijutuissa on liikaa aivan sekopäisiä ihmisiä, ja valehtelijoita. Sitä en valitettavasti osaa neuvoa, mikä olisi parempi tapa. Ehkä jokin harrastusryhmä,

Juu ei nettijutut oikein toimi, en tiedä mikä nykyää toimii, ehkä se joskus vaa löytyy kun vähiten etsii ja odottaa.

Typerä klisee.

Vierailija
28/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei sitä nykyään enää kiinnosta ketää naisia, onkohan se tämä ikä sitten.

Naisten vikako se on? Ja vinkkinä...naiset kiinnostuu miehistä jotka osaavat kirjoittaa.

Vierailija
29/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Olen eri, mutta aika moni korkeakoulutettu viihtyy parhaiten korkeakoulutettujen seurassa. Itse olen huomannut, että deittipalstoilla duunarimiesten aloitusviesteissä toistuu usein tietynlaiset lauseet: "juttelen mieluummin kasvotusten", "kirjoittamisen sijaan voitais nähdä", "en oikein mielelläni kirjoita"... Jos ei osaa kertoa itsestään ja elämästään perusasioita kirjoittaen, osaako sitten muutenkaan kertoa, puhua, keskustella? Aika usein korkeasti koulutetut naiset osaavat sekä kirjoittaa että keskustella, ja he haluavat sitten kaltaisensa miehen. Lisäksi monen korkeasti kouluten on helpompi löytää samanhenkis

No mua ei kiinnosta korkeasti koulutetut naiset koska olen ollut aina duunari, valitettavasti suurin osa on korkeasti koulutettuja ja sitten ei ole mitään yhteistä

Vierailija
30/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt veti sanattomaksi"

Koita kestää pikku Mimosa.

Vierailija
31/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei sitä nykyään enää kiinnosta ketää naisia, onkohan se tämä ikä sitten.

Naisten vikako se on? Ja vinkkinä...naiset kiinnostuu miehistä jotka osaavat kirjoittaa.

Ei ole mutta ei ne naisetkaa ole täydellisiä ja sori kyllä mustaki jotain hyvää löytyy. Ai mä en osaa kirjottaa, ihan hyvin kuule kirjotan, no ei miehetkää tykkää naisista jotka kittaa kaljaa ja ovat lihavia?

Vierailija
32/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta aika moni korkeakoulutettu viihtyy parhaiten korkeakoulutettujen seurassa. Itse olen huomannut, että deittipalstoilla duunarimiesten aloitusviesteissä toistuu usein tietynlaiset lauseet: "juttelen mieluummin kasvotusten", "kirjoittamisen sijaan voitais nähdä", "en oikein mielelläni kirjoita"... Jos ei osaa kertoa itsestään ja elämästään perusasioita kirjoittaen, osaako sitten muutenkaan kertoa, puhua, keskustella? Aika usein korkeasti koulutetut naiset osaavat sekä kirjoittaa että keskustella, ja he haluavat sitten kaltaisensa miehen. Lisäksi monen korkeasti kouluten on helpompi löytää samanhenkis

Duunarit ovat fiksumpia. Vaistoavat heti, että ei kannata tuhlata aikaa jos a) vastapuoli onkin täysin eri mitä esittää olevansa, b) vastapuoli ei oikeasti alkujaankaan halua tavata ja c) vastapuoli on täysi feikki, huijaus ja tietojenkalastelua

Vierailija
33/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotenki muuttunu mitä oli ennen, eivät suostu juttelee, netissä eivät vastaa mihkään.

Vierailija
34/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut myös baareissa että naiset ovat hyvin nuoria ja pinnallisia nykyään, yökerhoissa varsinkin.

Oot ite vaan tullu vanhaksi eikä sun ikäluokan naisia kiinnosta laahustella baareissa enää. Ja toivottavasti huomaat, että pinnallisuuskin voi olla vain pinnallista. Syvästi ajattelevatkin voivat tykätä pukeutua kivasti

Vierailija
35/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai tavallisena miehenä naisen baarista kotiin ja sai seksiäkin, nyt ei heitä mikään kiinnosta.

Vierailija
36/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ite vaan tullu vanhaksi eikä sun ikäluokan naisia kiinnosta laahustella baareissa enää. Ja toivottavasti huomaat, että pinnallisuuskin voi olla vain pinnallista. Syvästi ajattelevatkin voivat tykätä pukeutua kivasti

Ai yli 40 naiset ei käy enää baareissa, no todellaki käy, miksi väität n oin?

Vierailija
37/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarit ovat fiksumpia. Vaistoavat heti, että ei kannata tuhlata aikaa jos a) vastapuoli onkin täysin eri mitä esittää olevansa, b) vastapuoli ei oikeasti alkujaankaan halua tavata ja c) vastapuoli on täysi feikki, huijaus ja tietojenkalastelua

Eikö feikit kannata vain swaipata vasemmalle ja poistaa match, jos tuntuu, ettei toisen kanssa asiat etene?

Vierailija
38/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotenki muuttunu mitä oli ennen, eivät suostu juttelee, netissä eivät vastaa mihkään.

Ennen puhuttiin kohteliaisuuttaan, kun ei uskallettu sanoa ei huorittelun pelosta. Eikös ole parempi, että nykyään ne puhuvat sun kanssa, jotka oikeasti haluavat puhua? Tästä sitten tiedät että toista kiinnostaa. Mun mielestä ihan hyvä kehitys

Vierailija
39/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.

Vierailija
40/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta ei ne naisetkaa ole täydellisiä ja sori kyllä mustaki jotain hyvää löytyy. Ai mä en osaa kirjottaa, ihan hyvin kuule kirjotan, no ei miehetkää tykkää naisista jotka kittaa kaljaa ja ovat lihavia?

En ole väittänytkään että yhtään kukaan olisi täydellinen, mutta kenenkään ei tarvitse alkaa seurustelemaan pelkästään velvollisuuden ja säälin takia. Kaikilla on omat mieltymyksensä, ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi