Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miks naiset on niin hiljasia facebook dating

Vierailija
14.12.2025 |

Niin olen tätä ihmetellyt, välillä tulee osuma mutta naiset ei kirjota mitää, eivät ees vastaa jos kysyy jotain, en ymmärrä tällästä nettideittailu on nykyää ihan turhauttavaa. Olen tavallinen duunari mies ja en kuitenkaa pahimmasta päästä, en vain ymmärrä naisia.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään duunariukon kanssa treffeille menisi. Sori.

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.

Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.

Miksi minun pitäisi hypät

Ehkä thaimaalainen nainen pitäisi sinua arvossa? Ainakin sen aikaa, kunnes saa kansalaisuuden.

Vierailija
62/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset täälä olettaa ja meinaa? Että mies ei saisi juoda alkoholia, ei saisi olla vähän ylipainonen, kouluttamaton on naisille iso turn off, siis mitä tää on tällästä mä en tajua?

Ei kait sun muu auta, kuin tyytyä paikalliseen pubiruusuun? Vai eikö kelpaa?

No ei mielelläni kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.

Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.<

Ei mua kiinnosta thaimaalaiset.

Vierailija
64/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen kouluttamaton vähän ylipainonen muodokas nainen tai työtönkin kelpaa, saa kitata kaljaa kyllä, se on mun tasonen paremmin.

Vierailija
65/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä teen muutaki kun kiljaan kaljaa maha voi kasvaa kyllä ruokavaliosta ja ihminen muutenkin lihoo kun ikää tulee, ei se ole mikää turn off siis mitä ihmettä

Tän on pakko olla provo? Ihminen ei todellakaan liho sen takia että ikää tulee. Ihminen lihoo, kun ei liiku, syö huonosti ja juo kaljaa. En haluaisi ikinä tuollaista kumppania, koska haluan vanhentua yhdessä ja käydä miehen kanssa patikoimassa Norjassa vielä yli 60-vuotiaanakin.

Vierailija
66/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä palstailet. Onko pahempaa?

Vierailija
67/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä palstailet. Onko pahempaa?

On, palstailu influenssassa.

Vierailija
68/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä teen muutaki kun kiljaan kaljaa maha voi kasvaa kyllä ruokavaliosta ja ihminen muutenkin lihoo kun ikää tulee, ei se ole mikää turn off siis mitä ihmettä

Tän on pakko olla provo? Ihminen ei todellakaan liho sen takia että ikää tulee. Ihminen lihoo, kun ei liiku, syö huonosti ja juo kaljaa. En haluaisi ikinä tuollaista kumppania, koska haluan vanhentua yhdessä ja käydä miehen kanssa patikoimassa Norjassa vielä yli 60-vuotiaanakin.

Niin juonkin kaljaa ja syön huonosti mitä sitte?

Vierailija
69/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tekstissä on kaksi loogista ristiriitaa. Ensinäkin ihmisen aineenvaihdunta kyllä hidastuu vanhetessa, mikä altistaa lihomiselle. Toisekseen kuusikymppisenä sunkin elämä on jo auttamattomasti takanapäin, ja silloin ei enää seksikään tunnu miltään.

Vierailija
70/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juonkin kaljaa ja syön huonosti mitä sitte?

Silti naiset on sanonu musta että olen komea, vaikka on ylipainoa ja vedän roskaruokaa ja sipsejä ja juon kaljaa, mitä sitte?

Vierailija
71/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut myös baareissa että naiset ovat hyvin nuoria ja pinnallisia nykyään, yökerhoissa varsinkin.

Nauravat pihalle vanhemmat. En uskaltaisi mennä yöklubiin- voisivat luulla alkoholintarkastajaksi. Vaikka lyön monen nuoremmankin ulkonäölläni. 

Vierailija
72/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tekstissä on kaksi loogista ristiriitaa. Ensinäkin ihmisen aineenvaihdunta kyllä hidastuu vanhetessa, mikä altistaa lihomiselle. Toisekseen kuusikymppisenä sunkin elämä on jo auttamattomasti takanapäin, ja silloin ei enää seksikään tunnu miltään.

Alexander Stubb ei ole vielä 60, mutta hyvin pärjää maratooneissa. 60-vuotiaana elämä ei todellakaan ole auttamattomasti takanpäin JOS on pitänyt itsestään huolta. Isoisäni kävi vielä metsällä ja 20km hiihtolenkeillä yli 90v. 

Vierailija
73/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb ei ole vielä 60, mutta hyvin pärjää maratooneissa. 60-vuotiaana elämä ei to

Älä nyt ala lesoilemaan muiden saavutuksilla, vaan tule vasta sitten puhumaan, jos olet itse hyvässä kunnossa tuossa iässä.

Vierailija
74/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alexander Stubb ei ole vielä 60, mutta hyvin

Heh. Juoksen kyllä puolimaratoneja näin 45-vuotiaana kolmen lapsen äitinä, mutta mielenkiinto on enempi kiipeilyssä. Katotaan sitten 60-vuotiaana, minkälaisia reittejä kiipeän. Katsos kun tämä ei ole mitään lesoilua vaan ihan raakaa faktaa siitä, että hoikkana ja hyväkuntoisena pysyy kun sen eteen näkee vaivaa.

Vierailija
75/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pitäkööt naiset tunkkinsa nykyään ei kiinnosta nirsoilevat naiset jotka vaatii täydellistä miestä.

Vierailija
76/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpais mahakas nainen tiukoissa nahkahousuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme