Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miks naiset on niin hiljasia facebook dating

Vierailija
14.12.2025 |

Niin olen tätä ihmetellyt, välillä tulee osuma mutta naiset ei kirjota mitää, eivät ees vastaa jos kysyy jotain, en ymmärrä tällästä nettideittailu on nykyää ihan turhauttavaa. Olen tavallinen duunari mies ja en kuitenkaa pahimmasta päästä, en vain ymmärrä naisia.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei sitä nykyään enää kiinnosta ketää naisia, onkohan se tämä ikä sitten.

Naisten vikako se on? Ja vinkkinä...naiset kiinnostuu miehistä jotka osaavat kirjoittaa.

Ei ole mutta ei ne naisetkaa ole täydellisiä ja sori kyllä mustaki jotain hyvää löytyy. Ai mä en osaa kirjottaa, ihan hyvin kuule kirjotan, no ei miehetkää tykkää naisista jotka kittaa kaljaa ja ovat lihavia?

En ole väittänytkään että yhtään kukaan olisi täydellinen, mutta kenenkään ei tarvitse alkaa seurustelemaan pelkästään velvollisuuden ja säälin takia. Kaikilla on omat mieltymyksensä, ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Aha selvä ja ymmärrän ei mullekkaan kaikki kelpaa, kiinnostun tietyn näkösistä naisista, mutta olen yrittäny myös oman tasosiani tai mikä se taso onkaan en kiinnosta heitäkään.

Vierailija
42/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään duunariukon kanssa treffeille menisi. Sori.

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.

Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut myös baareissa että naiset ovat hyvin nuoria ja pinnallisia nykyään, yökerhoissa varsinkin.

Oot ite vaan tullu vanhaksi eikä sun ikäluokan naisia kiinnosta laahustella baareissa enää. Ja toivottavasti huomaat, että pinnallisuuskin voi olla vain pinnallista. Syvästi ajattelevatkin voivat tykätä pukeutua kivasti

Ai yli 40 naiset ei käy enää baareissa, no todellaki käy, miksi väität n oin?

40+ ihmiset sukupuolesta riippumatta käyvät baareissa vähemmän mitä ehkä kävivät nuorena. Ihmisillä on työt, monella lapsia, ja moni myös kokee, ettei enää jaksa samalla lailla juosta baareissa ja tapahtumissa kuin joskus opiskeluaikana. Monella ei ole aikaa ja jaksamista enää baareihin. Ja sitten jotkut käyvät kyllä, mutta huomattavasti harvemmin. Toki on silti niitäkin, jotka edelleen jaksavat viikoittain tai jopa monta kertaa viikossa istua baarissa.

t. Eri

Vierailija
44/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena niitä naisia sai, enää tällänen kaljamahainen keski ikäinen ukko ei oikein kelpaa.

Kaljamaha on tosi monelle turnoff. Kertoo, että liemi maistuu, ollaan kännissä vkl ja loppuaika krapulassa. Silloin ei ole aikaa ja halua harrastaa yhteisiä juttuja, saati huolehtia kodista, parisuhteesta ja perheestä. Viikonlopun hommat jää naiselle. Kaljan kittaajat eivät ole priorisoineet terveyttään, mikä on monelle aikuiselle naiselle aika isokin osa elämää. Ja vielä se, että känniset ovat usein rasittavaa seuraa.

Onhan naisillaki kaljamaha ja ovat muutenkin lihavia, miten he sitten kelpaavat?

Asut varmaan maaseudulla? Omilla kotinurkilla näkee erittäin vähän jos ollenkaan lihavia naisia tai edes miehiä.

Vierailija
45/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena niitä naisia sai, enää tällänen kaljamahainen keski ikäinen ukko ei oikein kelpaa.

Kaljamaha on tosi monelle turnoff. Kertoo, että liemi maistuu, ollaan kännissä vkl ja loppuaika krapulassa. Silloin ei ole aikaa ja halua harrastaa yhteisiä juttuja, saati huolehtia kodista, parisuhteesta ja perheestä. Viikonlopun hommat jää naiselle. Kaljan kittaajat eivät ole priorisoineet terveyttään, mikä on monelle aikuiselle naiselle aika isokin osa elämää. Ja vielä se, että känniset ovat usein rasittavaa seuraa.

Onhan naisillaki kaljamaha ja ovat muutenkin lihavia, miten he sitten kelpaavat?

Asut varmaan maaseudulla? Omilla kotinurkilla näkee erittäin vähän jos ollenkaan lihavia naisia tai edes miehiä.

asun ihan Hki ja ihmettelen miten naiset ovat täälä niin ura keskeisiä ja koulutettuja.

Vierailija
46/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut saman miehen ja naisen 

kohtaamattomuuden

ilmiön koko globaalissa kollektiivissa;

lukuunottamatta tiettyjä uskonnollisia

ryhmiä, joita ilmiö ei

näytä koskevan, ja joita en tässä nimitä enkä

erittele (perinteisen avioliiton ja ydinperheen

aktiivinen ihannointi ja tavoittelu).

Naisia kiinnostaa enää hyvin vähän. He

luovuttavat toivonsa varhain ja

tuudittautuvat elämään naimattomina. 

Moni mies ajautuu päivittäiseen tuntienkin

p0rnonkatseluun

sooloseksuaalisuutensa siivittämänä.

Sitten hän kehittää vankan p0rnoaddiktion..

Uskonnollisten ryhmien naisten

lisäksi meillä on kotiin jäävät, kauneuttaan

puunaavat provider-miehen metsästäjät.

Heille ei perusjantteri kelpaa, pitää olla

massia niin että ranteita pakottaa.

Ääripäänä akateemiset,

kolme/nelikymppiset itsellisen äitiyden

toteuttajanaiset. Lapsen isä

(selektiivisin huippugeenein) valitaan

ja ostetaan spermapankista.

Isää ei sijoiteta kuvioon

lainkaan. Nainen kasvattaa luovuttajaisän

lapsen puolisotta. Olen katsellut muutaman 

itsellisen suom. äidin matkaa Tokissa.

[En kommentoi enkä tee sisältöä Tiktokiin].

Olen pähkäillyt ja observoinut maailman

menoa itseksein päätäni puistellen.

Tähän on tultu. Suomi on kuolemassa

sukupuuttoon. Lapsia tehdään varsin

nihkeästi. Älylaitteiden ja somen

valtakaudella realismi on monelle karu:

tyynyn päällä vuoteella ei lepää puolison

pää. Siellä lepää digitaalinen kumppanimme,

älyluurimme, jota hellästi hipelöimme

jopa kesken unien.

Vierailija
47/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?

Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.

Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juominen tekee sinusta surkimuksen jota kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua.

Vierailija
48/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä on kouluilla, jos on köyhä?

Vierailija
49/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, koska et osaa taivuttaa sanoja? 

Vierailija
50/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juom

Ai kaljan juominen tekee musta alapohjaisen surkimuksen, just just, sori mutta monet naisetkin juo kaljaa ja alkoholia, ei tarvitse haukkua.

Vierailija
51/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juom

Meinaat, että et itse opiskeluaikoinasi kitannut litratolkulla kaljaa?

Vierailija
52/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään

Join kaljaa jo nuorena ja sain silti naisia

Vierailija
53/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen sä sitten olet ? Rikas koulutettu 5000 € palkalla?

Vierailija
54/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset täälä olettaa ja meinaa? Että mies ei saisi juoda alkoholia, ei saisi olla vähän ylipainonen, kouluttamaton on naisille iso turn off, siis mitä tää on tällästä mä en tajua?

Vierailija
55/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään

En kitannut kaljaa enkä muutakaan alkoholia edes opiskeluaikana. 1-2 annosta riitti oikein hyvin. Oma mieheni kittasi fuksina ollessaan sinkku, mutta lopetti nopeasti kun tajusi että arvostan enemmän lenkkeilyseuraa sunnuntaiaamuisin. Nykypäivänä harvempi yliopistoon päässyt juo eritysen humalahakuisesti. Suomalaiset nuoret ovat kehittyneet eteenpäin tämän suhteen, kun hyvä fyysinen kunto jopa on statuskysymys. Muutos oli vasta alkamassa kun me opiskeltiin.

Vierailija
56/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5000€/kk ja rikas :D Tuohan on aivan keskiluokkaisen ihmisen palkka. 

Ei minua raha kiinnosta, vaan sivistyneisyys, musikaalisuus, hyvät tavat, kielitaito jne.

Vierailija
57/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 40 + mies ja tykkään juoda viikottain alkoholia ja käyn baareissa, käyn toki töissä ja lenkkeilen mutta ilmeisesti olen sitten naisten silmissä alempi tasonen, se on ikävää eikä sille sit kai voi mitään.

Vierailija
58/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän sur

Mun palkka on yli 2000 nettona ja kohtuu hyvä en parempaa saa koskaan jos ei naisille kelpaa pitäkööt tunkkinsa sentää käyn töissä ja yritän edes

Vierailija
59/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naiset täälä olettaa ja meinaa? Että mies ei saisi juoda alkoholia, ei saisi olla vähän ylipainonen, kouluttamaton on naisille iso turn off, siis mitä tää on tällästä mä en tajua?

Ei kait sun muu auta, kuin tyytyä paikalliseen pubiruusuun? Vai eikö kelpaa?

Vierailija
60/76 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko edes oikeasti olemassa eivätkä jotain botteja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi