En tajua miks naiset on niin hiljasia facebook dating
Niin olen tätä ihmetellyt, välillä tulee osuma mutta naiset ei kirjota mitää, eivät ees vastaa jos kysyy jotain, en ymmärrä tällästä nettideittailu on nykyää ihan turhauttavaa. Olen tavallinen duunari mies ja en kuitenkaa pahimmasta päästä, en vain ymmärrä naisia.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään duunariukon kanssa treffeille menisi. Sori.
No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?
Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.
Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut myös baareissa että naiset ovat hyvin nuoria ja pinnallisia nykyään, yökerhoissa varsinkin.
Oot ite vaan tullu vanhaksi eikä sun ikäluokan naisia kiinnosta laahustella baareissa enää. Ja toivottavasti huomaat, että pinnallisuuskin voi olla vain pinnallista. Syvästi ajattelevatkin voivat tykätä pukeutua kivasti
Ai yli 40 naiset ei käy enää baareissa, no todellaki käy, miksi väität n oin?
40+ ihmiset sukupuolesta riippumatta käyvät baareissa vähemmän mitä ehkä kävivät nuorena. Ihmisillä on työt, monella lapsia, ja moni myös kokee, ettei enää jaksa samalla lailla juosta baareissa ja tapahtumissa kuin joskus opiskeluaikana. Monella ei ole aikaa ja jaksamista enää baareihin. Ja sitten jotkut käyvät kyllä, mutta huomattavasti harvemmin. Toki on silti niitäkin, jotka edelleen jaksavat viikoittain tai jopa monta kertaa viikossa istua baarissa.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena niitä naisia sai, enää tällänen kaljamahainen keski ikäinen ukko ei oikein kelpaa.
Kaljamaha on tosi monelle turnoff. Kertoo, että liemi maistuu, ollaan kännissä vkl ja loppuaika krapulassa. Silloin ei ole aikaa ja halua harrastaa yhteisiä juttuja, saati huolehtia kodista, parisuhteesta ja perheestä. Viikonlopun hommat jää naiselle. Kaljan kittaajat eivät ole priorisoineet terveyttään, mikä on monelle aikuiselle naiselle aika isokin osa elämää. Ja vielä se, että känniset ovat usein rasittavaa seuraa.
Onhan naisillaki kaljamaha ja ovat muutenkin lihavia, miten he sitten kelpaavat?
Asut varmaan maaseudulla? Omilla kotinurkilla näkee erittäin vähän jos ollenkaan lihavia naisia tai edes miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena niitä naisia sai, enää tällänen kaljamahainen keski ikäinen ukko ei oikein kelpaa.
Kaljamaha on tosi monelle turnoff. Kertoo, että liemi maistuu, ollaan kännissä vkl ja loppuaika krapulassa. Silloin ei ole aikaa ja halua harrastaa yhteisiä juttuja, saati huolehtia kodista, parisuhteesta ja perheestä. Viikonlopun hommat jää naiselle. Kaljan kittaajat eivät ole priorisoineet terveyttään, mikä on monelle aikuiselle naiselle aika isokin osa elämää. Ja vielä se, että känniset ovat usein rasittavaa seuraa.
Onhan naisillaki kaljamaha ja ovat muutenkin lihavia, miten he sitten kelpaavat?
Asut varmaan maaseudulla? Omilla kotinurkilla näkee erittäin vähän jos ollenkaan lihavia naisia tai edes miehiä.
asun ihan Hki ja ihmettelen miten naiset ovat täälä niin ura keskeisiä ja koulutettuja.
Olen havainnut saman miehen ja naisen
kohtaamattomuuden
ilmiön koko globaalissa kollektiivissa;
lukuunottamatta tiettyjä uskonnollisia
ryhmiä, joita ilmiö ei
näytä koskevan, ja joita en tässä nimitä enkä
erittele (perinteisen avioliiton ja ydinperheen
aktiivinen ihannointi ja tavoittelu).
Naisia kiinnostaa enää hyvin vähän. He
luovuttavat toivonsa varhain ja
tuudittautuvat elämään naimattomina.
Moni mies ajautuu päivittäiseen tuntienkin
p0rnonkatseluun
sooloseksuaalisuutensa siivittämänä.
Sitten hän kehittää vankan p0rnoaddiktion..
Uskonnollisten ryhmien naisten
lisäksi meillä on kotiin jäävät, kauneuttaan
puunaavat provider-miehen metsästäjät.
Heille ei perusjantteri kelpaa, pitää olla
massia niin että ranteita pakottaa.
Ääripäänä akateemiset,
kolme/nelikymppiset itsellisen äitiyden
toteuttajanaiset. Lapsen isä
(selektiivisin huippugeenein) valitaan
ja ostetaan spermapankista.
Isää ei sijoiteta kuvioon
lainkaan. Nainen kasvattaa luovuttajaisän
lapsen puolisotta. Olen katsellut muutaman
itsellisen suom. äidin matkaa Tokissa.
[En kommentoi enkä tee sisältöä Tiktokiin].
Olen pähkäillyt ja observoinut maailman
menoa itseksein päätäni puistellen.
Tähän on tultu. Suomi on kuolemassa
sukupuuttoon. Lapsia tehdään varsin
nihkeästi. Älylaitteiden ja somen
valtakaudella realismi on monelle karu:
tyynyn päällä vuoteella ei lepää puolison
pää. Siellä lepää digitaalinen kumppanimme,
älyluurimme, jota hellästi hipelöimme
jopa kesken unien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No parempi duunari ukko on kun työtön, mitä sä oikee oletat millanen sitten pitäs olla komea adonis ja korkeasti koulutettu?
Ehdottomasti täytyy olla korkeakoulutettu tai edes yrittäjä. Ei onneksi ollut vaikeaa löytää opiskeluaikoina hyvää kumppania. Kysymys ei ole rahasta vaan ihan muusta.
Just just no hyppää suohon, itse olen matalapalkkanen tavis duunari ja juon kaljaa ja velkaaki on paljon.
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juominen tekee sinusta surkimuksen jota kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä on kouluilla, jos on köyhä?
Ehkä siksi, koska et osaa taivuttaa sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juom
Ai kaljan juominen tekee musta alapohjaisen surkimuksen, just just, sori mutta monet naisetkin juo kaljaa ja alkoholia, ei tarvitse haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään tavis vaan sen alapuolella. Erityisesti kaljan juom
Meinaat, että et itse opiskeluaikoinasi kitannut litratolkulla kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään
Join kaljaa jo nuorena ja sain silti naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanen sä sitten olet ? Rikas koulutettu 5000 € palkalla?
Mitä naiset täälä olettaa ja meinaa? Että mies ei saisi juoda alkoholia, ei saisi olla vähän ylipainonen, kouluttamaton on naisille iso turn off, siis mitä tää on tällästä mä en tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän surkealta suohon hyppäämiseen. Et muuten ole mikään
En kitannut kaljaa enkä muutakaan alkoholia edes opiskeluaikana. 1-2 annosta riitti oikein hyvin. Oma mieheni kittasi fuksina ollessaan sinkku, mutta lopetti nopeasti kun tajusi että arvostan enemmän lenkkeilyseuraa sunnuntaiaamuisin. Nykypäivänä harvempi yliopistoon päässyt juo eritysen humalahakuisesti. Suomalaiset nuoret ovat kehittyneet eteenpäin tämän suhteen, kun hyvä fyysinen kunto jopa on statuskysymys. Muutos oli vasta alkamassa kun me opiskeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000€/kk ja rikas :D Tuohan on aivan keskiluokkaisen ihmisen palkka.
Ei minua raha kiinnosta, vaan sivistyneisyys, musikaalisuus, hyvät tavat, kielitaito jne.
Minä oon 40 + mies ja tykkään juoda viikottain alkoholia ja käyn baareissa, käyn toki töissä ja lenkkeilen mutta ilmeisesti olen sitten naisten silmissä alempi tasonen, se on ikävää eikä sille sit kai voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi hypätä suohon? Sinun elämäsi kuulostaa riittävän sur
Mun palkka on yli 2000 nettona ja kohtuu hyvä en parempaa saa koskaan jos ei naisille kelpaa pitäkööt tunkkinsa sentää käyn töissä ja yritän edes
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset täälä olettaa ja meinaa? Että mies ei saisi juoda alkoholia, ei saisi olla vähän ylipainonen, kouluttamaton on naisille iso turn off, siis mitä tää on tällästä mä en tajua?
Ei kait sun muu auta, kuin tyytyä paikalliseen pubiruusuun? Vai eikö kelpaa?
Ovatko edes oikeasti olemassa eivätkä jotain botteja?