Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulemma tyhmä mies ei kelpaa naisille koskaan tai kaljamahainen

Vierailija
14.12.2025 |

Täälä on monesti nyt väitetty et yksinkertainen mies ei kelpaa, vaikka ei ole edes vammainen, niin en ymmärrä ihmisellä voi olla keskittymishäiriö ja sitten tuomitaan tyhmäksi ja vain älykkäät miehet kelpaa, eikä saisi olla lihava kaljamahalla en ihan ymmärrä, ihanko naiset on täydellisiä ja jokainen nainen kelpaa vaikka olis mitä ongelmia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli- ja alkoholiongelmainen henkilö ei kelpaa parisuhteeseen, olipa hän mitä sukupuolta tahansa. Eihän tuollaisen kanssa voi edes harkita lapsia.

Puhu vaan omasta puolestasi. Paljon mieluummin olen hauskan narkkarimuijan kuin tylsän arkilampaan kanssa.

,

Huhuh mitä sekopäitä täälä on

Vierailija
22/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tälläinen mies ei kelpaa niille hienoilla älykkäille koulutetuille nuorille missille sen ymmärrän ja mua ei ees ne kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa mies joka ei osoita halua tienaamiseen. Raha ratkaisee.

Kyllä mulla rahaa on sopivasti ei paljon. velkaa on tosin yli 40 tuhatta

Missä se sopiva raha on piilossa?

Jos olet saanut vaikka juuri tonnin tilille palkkaa niin sinun rahatilanne on -39 000€.

Vierailija
24/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu se ei edelleenkään ymmärrä mitään naisista. Jospa sitten 60 v olisi jo pientä kipinää älyn väläyksen kanssa.

Ohjaamme sivut nyt eteenpäin:

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/psykoosi/perustietoa-lievista-harho…

Vierailija
25/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kelpaa mies joka ei osoita halua tienaamiseen. Raha ratkaisee.

Kyllä mulla rahaa on sopivasti ei paljon. velkaa on tosin yli 40 tuhatta

Missä se sopiva raha on piilossa?

Jos olet saanut vaikka juuri tonnin tilille palkkaa niin sinun rahatilanne on -39 000€.

No mitä sitte mä maksan mitä pystyn ja meen velkajärjestelyyn sitten sitä ongelmaa ei ole enää, sitten kaljamaha näyttää olevan naisille ongelma

Vierailija
26/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu se ei edelleenkään ymmärrä mitään naisista. Jospa sitten 60 v olisi jo pientä kipinää älyn väläyksen kanssa.

Ohjaamme sivut nyt eteenpäin:

https://www.mielenterveystalo.fi/fi/psykoosi/perustietoa-lievista-harho…

Mulla ei ole mitää psykoosia olet kyllä ihan sekopää

Vierailija
27/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli- ja alkoholiongelmainen henkilö ei kelpaa parisuhteeseen, olipa hän mitä sukupuolta tahansa. Eihän tuollaisen kanssa voi edes harkita lapsia.

Puhu vaan omasta puolestasi. Paljon mieluummin olen hauskan narkkarimuijan kuin tylsän arkilampaan kanssa.

,

Huhuh mitä sekopäitä täälä on

Millä perusteella? Koetaanko nyt ihan väärä vaihtoehto miellyttävämmäksi?

Vierailija
28/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ku jengi jauhaa paskaa, mä oon tehny typeryyksiä ja myönnän sen, olis pitäny eri suuntaa jo mennä nuorempana.

Vierailija
29/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen nirsoja ovat vain naiset nykyään, en ymmärrä.

Vierailija
30/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko enää keski ikäinen mies ei kelpaakkaan ja nuoret komeat status miehet kelpaa parisuhteiseen niin se menee

Vierailija
31/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä miks kaikki hiljeni?

Vierailija
32/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mitä sä jauhat tommosta, ymmärrän aika paljonkin

Et ymmärrä lopettaa vinkumistasi, pösilö. Vanhin löytämäni ulinaketjusi on vuodelta 2016.

Fiksumpi tajuaisi lopettaa päänsä hakkaamisen kiveen 10 vuoden jälkeen mutta sinä et 

Vierailija
33/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mitä sä jauhat tommosta, ymmärrän aika paljonkin

Et ymmärrä lopettaa vinkumistasi, pösilö. Vanhin löytämäni ulinaketjusi on vuodelta 2016.

Fiksumpi tajuaisi lopettaa päänsä hakkaamisen kiveen 10 vuoden jälkeen mutta sinä et 

Mitä ihmettä sä jauhat, en ole jankuttanut kun maks 5 v, niin mitä sä jankutat, mistä ihmeestä sä puhut 2016?

Vierailija
34/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mitä musta ajatellaan olenko vammainen ruikuttaja vai en, mitä ihmettä kiusaan vaan täälä ihmisiä kun jankutan ei se tee musta vammaista, koska minuakin haukutaan niin annan samalla mittaa takaisin.

Vierailija
35/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos ihmiset hiljeni

Vierailija
36/36 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko enää keski ikäinen mies ei kelpaakkaan ja nuoret komeat status miehet kelpaa parisuhteiseen niin se menee

Tietysti nuoret seurustelee keskenään. Ei sulla ole mitään asiaa mennä nuorille lirkuttelemaan.

Eikä vanhemmat naiset huoli sua koska olet jälkeen jäänyt. Kuin teinipoika joka vasta opettelee miten eletään ja otetaan vastuuta asioista.