Jokos on laatikkoviini avattu?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kun oon juonut kolmen litran laatikollisen viiniä, niinMä haluaisin työntää käteni syvälle kauniin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
No on sullakin ns heteroksi aika homomaiset fantasiat.
Mitäs jos olisit alasti kontillasi Tom of Finland essu päällä ottamassa strapparia suolistoosi? 😉
Avasin 8% Blossa glögipullon ! Ja itse tehtyjä pasteijoita, ah ihanaa. Kohta lähden kyllä nukkumaan, mutta mukavaa illan jatkoa teille muille.
Mä haluaisin työntää käteni syvälle kauniin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
AP on ainakin tainnut korkata kirkasta, sen verran on sekavat jutut.
Kaupan 7.99 litra pahvitönikkä 8% avattu
Meillä avattu 40 euron punaviinipullo. Nam!
Täytyy varmaan vaihteeksi kokeilla niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oon juonut kolmen litran laatikollisen viiniä, niinMä haluaisin työntää käteni syvälle kauniin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
No on sullakin ns heteroksi aika homomaiset fantasiat.
Mitäs jos olisit alasti kontillasi Tom of Finland essu päällä ottamassa strapparia suolistoosi? 😉
Konalan jauhelihamies ei ole hetero.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin työntää käteni syvälle kauniin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyykkyviini?
Ei aloituksessa puhuttu kyykkyviinistä vaan laatikkoviinistä.
Ehei vaan kotiviinipullo. Kippis!