Naisen ei tarvitse olla kaunis
Kunhan alapää on kaunis ja virheetön, eikä mikään karvarömpsä velhonhihoineen ym. lirputtimineen.
Muistakaa tämä arvoisat naiset!
Kommentit (18)
Monella tavis naisella on uskomattoman ihana vartalo. Olen aina yrittänyt iskeä tavis naisia ja luonne se on kuitenkin joka merkitsee haluaako olla toisen kanssa.
Kari 42v oli tottunut kullinkäsittelijä jo teinivuosiltaan. Iivo oli näissä asioissa noviisi ja kokematon
Yhteinen mökkireissu oli Karille kuin pala taivasta. Kokematon nuori poika ja tiukka peräreikä odotti ottajaansa kuin kermapurkki malttamatonta kissaa. Kari nuoli huuliansa ja sipaisi tummelia terskan kärkeen kuten tuhannet kerran aikaisemminkin.
Iivo ynähti Karin kielen kohdatessa koskematon neitsyt reikää...
Vierailija kirjoitti:
Monella tavis naisella on uskomattoman ihana vartalo. Olen aina yrittänyt iskeä tavis naisia ja luonne se on kuitenkin joka merkitsee haluaako olla toisen kanssa.
Kutsutko peppua sanalla luonne?
Kännissä menee melkein mimmonen misu vaan..ajaa asiansa..
Vierailija kirjoitti:
Kari 42v oli tottunut kullinkäsittelijä jo teinivuosiltaan. Iivo oli näissä asioissa noviisi ja kokematon
Yhteinen mökkireissu oli Karille kuin pala taivasta. Kokematon nuori poika ja tiukka peräreikä odotti ottajaansa kuin kermapurkki malttamatonta kissaa. Kari nuoli huuliansa ja sipaisi tummelia terskan kärkeen kuten tuhannet kerran aikaisemminkin.
Iivo ynähti Karin kielen kohdatessa koskematon neitsyt reikää...
Ynähti😋🤪
Mä haluaisin työntää käteni syvälle ruman ja superläskin naisen suolistoon ja sit ottaa kakat sieltä suuhun ja syödä ne kaikki. Pierut myös haistelisin ja ottaisin niitäkin suuhuni. Pissat joisin ja syljet nielisin😋
Ap
Ite oon kaunis mut hirvee römpsä. Onneksi mies on sinut asian kanssa! Ps. Kaikkea ei voi saada! Hyvä römpsä tää on!
Emotionaalisesti älykkäät miehet on harvassa. Ne aivot ei ole siellä alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että on olemassa miehiä, jotka eivät miltei 50-vuotiaana ole koskaan saaneet naista paitsi kännissä.
Eikä aina edes nainen, olen ollut huomaavinani.
Naisessa asia tärkein, on kaunis kakkain. Eli pyllyreikä, joka ei sano "eikä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että on olemassa miehiä, jotka eivät miltei 50-vuotiaana ole koskaan saaneet naista paitsi kännissä.
Salakuvaavat incel-persut ovat juuri näitä, eka kännitön ei-baaripano vasta 45-vuotiaana. Ja se nainen todennäköisesti katuu sitäkin ikuisesti.
Mitä tuon muistaminen auttaa mihinkään? Ei siihen alapään ulkonäköön voi itse vaikuttaa, joten turha edes miettiä asiaa.
Kunhan ei ole karvapyllyinen ja lihava. Kyllä sitä rumaakin voi laittaa takaapäin jos kroppa on suurinpiirtein ok.
Se pillun ulkonäkö ei voi olla se juttu jonka takia mies seurustelee naisen kanssa.
Kiitos!
N 95 kg ja upea viiva