Lähtisitkö kävelylle 10 asteen pakkasessa?
Kommentit (44)
Minä pyöräilin -10 pakkasessa ja kivaa oli vaikka meinasi naama jäätyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, liian kylä, pitää olla paljon vaatetta. Huivit, villasukat, turkishaalarit ja kaikki. Sitten kun menee johonkin kauppaan niin tulee hirveän kuuma, tuskallista mennä kuin eskimo. Kannattaa pysyä sisällä
Älä mene kauppaan. Kävelystähän tässä kysyttiin.
Kävelylenkin voi muuttaa hyötyliikunnaksi yhdistämällä siihen kaupassakäynnin. Ostokset reppuun. Kassin riiputtaminen kädessä on rasittavaa.
Kaupan kestokassitkin ovat hyviä, niissä on sopivan pitkä olkahihna. Kymmenkunta kiloa kulkee olalla vaivattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Eihän -10 ole mitään, jos on talvivaatteet.
Minulla on talvivaatteet, mutta tulee kylmä kuitenkin. Ei ole sellaisia vaatteita keksitty, että pysyisin lämpimänä. Käyn silti kävelyillä, vaikka inhoan talvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, liian kylä, pitää olla paljon vaatetta. Huivit, villasukat, turkishaalarit ja kaikki. Sitten kun menee johonkin kauppaan niin tulee hirveän kuuma, tuskallista mennä kuin eskimo. Kannattaa pysyä sisällä
Älä mene kauppaan. Kävelystähän tässä kysyttiin.
Okei, eli pitää mennä ulkoilmaan nähden liian vähissä vaatteissa kauppaan erikseen? Katsos kun kaikilla ei ole autoa, jolla sinne hurauttaa.
(eri vastaaja)
Olen tehnyt 12 tunnin työpäiviä kolmenkympin pakkasissa ulkona, ei mitään ongelmaa
No en lähtisi. Hyi olkoon mikä ilma. Ja sitä en tajua että miksi lapsetkin raahataan tonne kylmyyteen.
Eihän tuo ole vielä pakkanen eikä mikään kävelylle. Juoksemisen kanssa voisi tehdä keuhkoille vähän pahaa.
Voisin lähteä vaikka treffeille 30 asteen pakkaseen. Katsoisin onko emännässä ainesta parisuhteeseen.
Tuohan on mukava talvinen ulkoiluilma. Kerroksia vaan päälle, ja huom., ei liikaa ettei tule hiki! Raikas ilma ja reipas vauhti. Tykkään lenkkeillä pakkasella eikä kymmenen astetta ole vielä paha. Joskus yli 20 alkoi olla kiire kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä vaikka treffeille 30 asteen pakkaseen. Katsoisin onko emännässä ainesta parisuhteeseen.
Siinähän haaveilet. Et sinä saa koskaan edes naista, joka kestäisi yhden asteen pakkasta. Jos saisit, sinulla olisi sellainen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän haaveilet. Et sinä saa koskaan edes naista, joka kestäisi yhden asteen pakkasta. Jos saisit, sinulla olisi sellainen jo.
En tarvii, enkä ehdi.
Olen tehnyt tänään kaksi n.puolen tunnin lenkkiä, ensimmäisen koiran kanssa ja toisen yksin. N.-20 on täällä pakkasta. Hyvin vielä tarkenee kun laittaa vaatteita sopivasti.
No kävin kävelyllä ja kuuntelin samalla kuulokkeilla musiikkia. Ei ollut pahakaan. Tuosta jos kylmenisi niin sitten en menisi.
Ap
Kävelylenkin voi muuttaa hyötyliikunnaksi yhdistämällä siihen kaupassakäynnin. Ostokset reppuun. Kassin riiputtaminen kädessä on rasittavaa.