Alapääkarvojen raakaaminen lasten nähden?
Meillä tuli kylppärissä miehen kanssa erimielisyyttä siitä, että voiko alapääkarvoja raakata lasten nähden. Raakasin siis normaaliin tyyliin seisaaltani sängen alapäästäni pois ja miestä häiritse se, että lapset näkevät. Olen aiemminkin vetässyt orastavat karvat veke lasten kanssa kylvyssä ollessani, mutta nyt mieheni pyytäessä minua lopettavamaan touhun, aloin pohtimaan, että olisiko se sitten syytä tehdä toiste. En vaan henkoht näe eroa siihen, että raakataanhan me kainalokarvatkin lasten nähden?!?
Mitä mieltä olette?
Kommentit (47)
klitoriksen ympäriltä, vaikka olisi kuka katsomassa. Tarkkaa hommaa höylääminen.
ja vaikka uimahallissakin voi ajella siellä suihkussa...tätähän te äärisuvaitsevat opetatte lapsillenne...ei mitään tietoa yksityisyydestä.
Myös lasten (8 ja 5 v.) nähden, ja he ova pienestä asti tämän tottuneet näkemään ilman mitään salailua.
Onneksi meidän perheessä kunnioitetaan ihmisen yksityisyyttä! Suurin osa maailman ihmisistä on minun kanssani samaa mieltä että tuollainen ei ole soveliasta. Me kaikki miljardit ihmiset olemme sitten varmaankin hulluja...
Suomalainen alastomuuskulttuuri on muutenkin sairasta, huomaa minkälaisia metsäläisiä suomalaiset vielä ovat. Ei tietoakaan sivistyksestä. Ihanaa päästä taas kesäksi mieheni kotimaahan. Ei tarvitse jäädä tänne pedofiilien luvattuun maahan, maahan jossa pieni viaton lapsi on pedofiilien riistaa mm. uimarannoilla kun mammat eivät viitsi uima-asua pukea.
Meille on itsestäänselvää että lapsille puetaan asianmukaiset uima-asut uimarannalla, emmehän kulje muuallakaan alasti.
Saunassa on jopa uima-asun käyttökielto. Ihme epeli sinä olet.
Vierailija:
Meille on itsestäänselvää että lapsille puetaan asianmukaiset uima-asut uimarannalla, emmehän kulje muuallakaan alasti.
Me emme käy Suomessa uimahallissa. Ulkomailla on ihan tavallista että uimahalleissa ja kylpylöissä on omat suihkukopit ja niitä kaipaan Suomeenkin.
hysteerikot liikenteessä. No, en itsekään ajelisi alakertaa lasten eessä, mutta mun mielestä kaikki tuollaiset " onko ok runkata lasten eessä" ja " onko ok kosketella lasta epäsopivasti" on taas sitten täysin eri asia, mihin me kaikki jopa täällä av:lla tiedämme vastauksen. Karvojen poistamisella ja pedofilialla on kuitenkin suuri ero.
Kannattaa pitää itsensä sellaisessa kunnossa, että kehtaa näyttäytyä alasti. Mieskin saattaisi tykätä timmistä kropasta.
Ootteko te oikeasti noin yksinkertaisia?
Sanavalinnat ja lauserakenteet sekä tyyli toistuvat samoina viestistä toiseen. Jätetään ne omaan arvoonsa, mikä lie pervessi.
Vierailija:
Onneksi meidän perheessä kunnioitetaan ihmisen yksityisyyttä! Suurin osa maailman ihmisistä on minun kanssani samaa mieltä että tuollainen ei ole soveliasta. Me kaikki miljardit ihmiset olemme sitten varmaankin hulluja...Suomalainen alastomuuskulttuuri on muutenkin sairasta, huomaa minkälaisia metsäläisiä suomalaiset vielä ovat. Ei tietoakaan sivistyksestä. Ihanaa päästä taas kesäksi mieheni kotimaahan. Ei tarvitse jäädä tänne pedofiilien luvattuun maahan, maahan jossa pieni viaton lapsi on pedofiilien riistaa mm. uimarannoilla kun mammat eivät viitsi uima-asua pukea.
Mieheni ei ole muslimi vaan kristitty.
Kuten kainalotkin sheivaan ainakin kerran viikossa. Samoin alapäänkarvat sängen takia ainakin kahdesti viikossa. Molemmat muksut on tästä joskus kysyneet, ja kerroin karvojen poiston kuuluvan naisilla kauneudenhoitoon. Kuten vaikka meikkaus.
...sitten toisaalta täällä on vallalla tämmöinen merkillinen avoimuus alastomuuden ja sukupuolielimien suhteen.
Sitä olisi esim. sosiaalinen ja avoin jenkkisisko ihmeissään, kun hän kuulisi täkäläisten ajelevan intiimipaikkojaan koko perheen nähden.
..ja en voi muuta sanoa kuin että te ootte ihania :D Tällaisesta aiheestakin saadaan näin pitkän keskustelu ja jopa riita!
pusipusi kaikille :) Minä jatkan karvojeni ajelemista perhesaunassa. Jotenkin tuntuisi hölmöltä länttäytyä erikseen pesulle niiden karvojen takia.
Rakkain terkuin,
ap :)
Itse en olsi halunnut että äitini ajelisi pimppiänsä minun nähden, kun olin lapsi.....ja en missään nimessä aio tehä omien lapsieni nähden niin. Tulis tosi vaivautunut olo. Lapsi on puolustuskyvytön ja vanhemmat vois käyttää aivoja. Vielä kerran yäk.
Käsittääkseni karvoitus on eria asia kuin elimet.
Vierailija:
...sitten toisaalta täällä on vallalla tämmöinen merkillinen avoimuus alastomuuden ja sukupuolielimien suhteen.
Vierailija:
Käsittääkseni karvoitus on eria asia kuin elimet.Vierailija:
käy suihkussa koskaan yksin, aina koko perheen voimin?
olisiko niin kamalan vaikeaa ajoittaa se ajelu muuhunkin kuin saunomiseen jne, itse ainakin ajan ihan omassa rauhassa suihkussa..
Rehottaako jollakin viidakko reiden puolella? Mahtaa olla mummomalliset bikinit käytössä, jos bikiniraja sijaitsee reiden ja pillunkarvojen välissä. Haloo!!!
Vierailija: