Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapääkarvojen raakaaminen lasten nähden?

Vierailija
21.04.2007 |

Meillä tuli kylppärissä miehen kanssa erimielisyyttä siitä, että voiko alapääkarvoja raakata lasten nähden. Raakasin siis normaaliin tyyliin seisaaltani sängen alapäästäni pois ja miestä häiritse se, että lapset näkevät. Olen aiemminkin vetässyt orastavat karvat veke lasten kanssa kylvyssä ollessani, mutta nyt mieheni pyytäessä minua lopettavamaan touhun, aloin pohtimaan, että olisiko se sitten syytä tehdä toiste. En vaan henkoht näe eroa siihen, että raakataanhan me kainalokarvatkin lasten nähden?!?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että esim. mummoa ne karvat eivät haittaa, joten hän ei ajele. Aivan kuin papalla on parta mutta isillä ei. Mitäs ihmeellistä siinä on? Ehkä miehelläs on vähän estoja ;)

Vierailija
2/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kuitenki, on se aika ok, ku et kuitenkaan sitä revaasi kunnolla levittele. Lapset varmaan aika pieniä, ja kuhan sitten vastaat kun kysyvät että mitä duunaat, niin mikäs siinä kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämä ylitsevuotava nykyajan seksuaalisuus on...ei ihme, että ahdistelut ja raiskaukset kasvussa. Onko ne pillunkarvat pakko ajaa lasten nähden??? Jokaisella ihmisellä on oma yksityisyys..no ei ihme, ettei lapset opi, että esim. sukupuolielimet on omaa aluetta, jonne ei ole toisilla asiaa.

Vierailija
4/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaku kainalo ja säärikarvat. Kerran mies oli saunassa lasten kanssa niin mä aattelin äkkiä silpasta alapää karvat suihkun puolella kun 3v yllättikin, lopetin heti mutta lapsi kyseli vielä multa kahden saunassa ollessamme että äiti, mitä sä teit tuolla... Mua hieman nolotti :/

Vierailija
5/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tätä tämä ylitsevuotava nykyajan seksuaalisuus on...ei ihme, että ahdistelut ja raiskaukset kasvussa. Onko ne pillunkarvat pakko ajaa lasten nähden??? Jokaisella ihmisellä on oma yksityisyys..no ei ihme, ettei lapset opi, että esim. sukupuolielimet on omaa aluetta, jonne ei ole toisilla asiaa.

Käydäänhän sitä vanhempien kanssa saunassakin. Samalla tavalla näkee mitä näkee - lasten näkökenttähän on alempana kuin aikuisten. Ei lapset pidä lluonnostaan sukupuolielimiä likaisina tai hävettävinä, eikä pitäisikään pitää.

Vierailija
6/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä edes tiedät ajaako mummo karvansa?? Ai niin kun teidän pervosuvussa on tapana hoitaa intiimiasiat kaikkien nähden. Alkakaa miehenne kanssa panemaan lasten nähden...sehän on vaan ihan normaalia...

Vierailija
7/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä sinä edes tiedät ajaako mummo karvansa??

Ollaan kai joskus oltu jopa saunassa yhdessä, heh. Sitä ei varmaan teillä pääsis tapahtumaan, eihän? ;)

Vierailija
8/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsemme eivät edes huomaa mitä saunan pesuhuoneessa touhuan pestessäni itseäni. Heillä on riittävästi tekemistä omissa vesileikeissään.

Vierailija
9/47 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois ok höylätä lasten nähen ns bikiraja eli " reiden puolelta" , mutta kylläkin vähän arveluttavaa häpykummun tai häpyhuulten alueelta. En sitten tiiä onko sillä oikeesti mitään merkitystä, lähinnä tällanen mielikuva-juttu..

Vierailija
10/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä lastenkin oppia, että jokaisella ihmisellä on jonkinlainen yksityisyyden alue.

Vierailija
11/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin kyse on hygieniasta, en tykkää, että valkovuoto ja menkkaveri takertuu niihin karvoihin. Yöks.

Ja itsekin olen sitä mieltä, että miehelläni on ajoittain joitain omituisia estoja. (Hän on lestadiolaisesta perheestä.)

Jäin vaan nyt hiukan hölmistyneenä miettimään, että mitä ihmeen haittaa lapsille voi tästä olla kun hän itsekin kainalokarvat siitä raakasi. Mies tosiaan perusteli asiaa sillä, että lapset alkaa itse leikkimään shaverilla / partaterällä, jos vahingossa saavat käsiinsä. Tuolla perustelulla ei sitten niitä kainaloitakaan raakata. Eikä muuten vois keittiössä leikata mitään puukolla. Mun mielestä partaterän kanssa toimitaan samoin kuin puukkojen: pidetään poissa lasten ulottuvilta.

Ap

Vierailija
12/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin harvinaisempia toimia kattelevat (esim. meikkausta, sähköhammasharjalla ajoa). No nyt miehen huomauttelun johdosta varmaan ovat entistä kiinnostuneempia.

ap

Vierailija
13/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajeleeko sun miehes kainalokarvansa????!!! :)))D

pikkasen oudompaa kateltavaa se on kuin äidin bikinirajojen siistiminen...

Vierailija
14/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyytää heitä katsomaan runkkailemista, he pitävät sitäkin normaalina? Jos joku pyytää ap:n lapsia koskettelemaan omaa alapäätään, kun toinen katselee, he pitävät sitäkin normaalina?

Minusta on parempi opettaa lapsille, että on olemassa yksityisiä asioita, joita ei tarvitse toisten kanssa jakaa.

Vierailija
15/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee hiki vähemmän. Onhan se hygieenisempää (ihan kuten naisillakin). Ei kuitenkaan pidä karvattomana kuten naiset vaan silloin tällöin vetäsee kaikki pois.

Tästähän saisi uuden keskustelun ;)

ap

Vierailija
16/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko vielä monta viestiä jaksaa kirjoittaa yksityisestä alueesta, raiskauksia ja pedofiliasta? Tai sitten kompata omia juttujasi ;)

Vierailija
17/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta lasten tarvitse nähdä semmoista.

Vierailija
18/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki mikä liittyy sukuelimiin tai niiden läheisyyteen oo seksuaalista. kuitenkaan en ehkä tekisi sitä lasteni nähden, vaikka kainalokarvoja poistelen ihan vapautuneesti. en tiedä mistä se ero tulee.

meilläkin miehellä on tiukemmat rajat kuin mulla. mulle on nyt toisessa raskaudessa ilmestynyt hulluna suonikohjuja häpyhuuliin ja oon puhunut asiasta miehelle. nuo kohjut saa mun pimpin tuntumaan tosi ällölle enkä siksi ole halunnut seksiä kuukausiin, joten miehellä ei ole muuta käsitystä mun alapään tilasta kuin se, mitä oon hälle sanonut. no joo. olin yhtenä päivänä lapsen (2v) kanssa suihkussa ja pesin häntä lattialla kyykistellen. pesin vielä oman alapääni siinä samassa asennossa, ja totesin että ne kohjut pullottaa ihan hulluna. huusin miehelle että tulee nyt ihmeessä koittamaan, että mä en kestä tällaista meininkiä. mies kurkkasi oven raosta, mutta oli sitä mieltä ettei voi ruveta lapsen nähden mun alapäätä roplaamaan (siis ei mitään sormeilutouhua, vaan kokeilla kämmenellä niitä kohjuja), että lapsi saa trauman sielulleen.

itse en ollut tajunnut että tilanne olisi mitenkään hämmentävä kenellekään, ja häpesin samantien omaa avoimuuttani.

Vierailija
19/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo aiheen seksualisointi. Tätä se nykyaika on, kun kaikki seksualisoidaan! Mikähän pedofiili sä oot, kun seksi on heti mielessä karvojen ajelemisestakin? Älytön pervo, joka yrittää kääntää jutut seksiin keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
20/47 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan siis karvojen ajelua perhesaunan yhteydessä, mutta pitänee hiukan sievistellä ja vaikka kääntyä aste poispäin :)