Miten suhtaudut, jos huomaat jonkun naisen osoittavan kiinnostustaan sinun miehellesi?
Eli kiinnostusta muuten kuin kaverimielessä tai kohteliaisuudesta. Esimerkiksi ravintolassa, juhlissa, ihmisten ilmoilla, missä nyt erilaisia hetkiä voi tulla eteen ja tuleekin, jos mies sitä lajia että kelpaisi monelle muullekin. Joku täysin vieras tai sitten joku tuttu nainen, joka alkaa yrittää ylitellä rajoja.
Kysymys aseteltuna siten, että mies voi tuossa kuviossa olla täysin viaton eikä edes flirtti, eikä epärehellinen tai pettäjä.
Kommentit (50)
En muista, että noin olisi koskaan käynyt, mutta tässä 20 vuoden aikana on ollut niin paljon kaikkea, ettei ihme, jos olisi unohtunut.
En ole kaveriani meille sen jälkeen kysynyt kun miestäni yritti.
Ihan kuin tuota möhömahaa kukaan katselisi, itsekin vain säälistä siedän.
Siitä vaan. En ole mustasukkainen ja tiedän ettei mies petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsken suksii helvettiin.
Meillä mies käskee itse, mun ei tarvitse.
En usko, miehet eivät ole yhtä tylyjä kuin naiset.
En mitenkään. Tuota tapahtuu säännöllisesti ja mieheni osaa hoitaa ne hienotunteisesti ja kohteliaasti.
Hyvä kysymys.
Luotan mieheeni, mutta onhan hän todella komea ja häneen on helppo ihastua.
Kertaluontoinen lähestymisyritys huvittaisi, mutta jos se olisi toistuvaa, voisin suuttuakin x)
Oho nyt onkin mammoilla todella komeat ja ihanat miehet, ei uskoisi kun muita ketjuja lukee 😅
Jos nainen on minun makuun, ehdotan kolmen kimppaa. Mies tykkää vaihtelusta ja itse tykkään pikkuisen lepsoilla.