Mitä teette juuri nyt?
Varmaankin palstailette niin kuin itsekin. Mutta mitä pitäisi tehdä? Minun pitäisi lähteä kauppaan eikä nuo pyykitkään itsekseen tule pesukoneesta. Ei vaan jaksa. Olen aivan uupunut. Haluaisin suklaata.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sohvalla villapeiton alle käpertyneenä ja kuuntelen takkatulen loimuttelua+rätinää. Pyykit pyörii koneessa, kohta syön grillipisteen kanankoipea, muusia ja sienisalaattia. Jälkkäriksi F.Rochen "palloja", tumma-ja maitosuklaisia+kookosversioita ja kupillinen tummapaahtoista. Illalla sauna lämpiämään.
Kuulostaa niin ihanalta.
- ap
🙂
Aamupäivisin kannattaa hoitaa kauppa.
Mulla oli vauva hoidossa ja hänen kanssaan en hirvennyt lähteä kauppaan.
- ap
Oih, nyt olen kade😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sohvalla villapeiton alle käpertyneenä ja kuuntelen takkatulen loimuttelua+rätinää. Pyykit pyörii koneessa, kohta syön grillipisteen kanankoipea, muusia ja sienisalaattia. Jälkkäriksi F.Rochen "palloja", tumma-ja maitosuklaisia+kookosversioita ja kupillinen tummapaahtoista. Illalla sauna lämpiämään.
Kuulostaa niin ihanalta.
- ap
🙂
Aamupäivisin kannattaa hoitaa kauppa.
Mulla oli vauva hoidossa ja hänen kanssaan en hirvennyt lähteä kauppaan.
- ap
Oih, nyt olen kade😍
Vauva oli (ja on) ihana. Hän vaan pötkötteli sängyssään ja ruoka maistui. 💗
- ap
Odotetaan et varkaat palauttaa mitä varastivat .
Odottelen viinitastingiin lähtöä. Makeita viinejä tänään tarjolla.
Ulkoovenpesu 4x vuosi, nyt se. Siitten teen täytekakkupohjan. illemmalla täytän, oikein retroperinnekermakakku, ei mitään hyydykkeitä. suklaaaaaata valtavasti päälle faz sin. Teen jos jaksan tulisen spagettisooin huomiseksi, jalapenoa, paprikaa, tomaattia, ketsuppia, ruokalusikallinen sinappia, suurustan vehäjauholla, lihalienikuutia. provesa maustetta, oreganoa, pippuria vain vähän, basilikaa ja jotain muutakin ehkä. teleytyy yön yli, no vielä siten yön alussa koko kropan sheivaus, sauna, tukka kahdella shampoolla jne. Karvat kasvoista, seerumit. Huomenna aamulla aloitan juomaan- Viiniä kello 7 ja juon sitä puolitoista putelia.... ens viikolla-- kerrotaan sit lissää.
Sulle kiva ja tunnelmallista Joulun odotusta ja talven taikaa. Ei sun oo pakko jaksaa. Ole hellä ihtelles- jooko. Moi
Kirjoitan vastausta tähän ketjuun.
Pidin radioyhteyden Japaniin, laitoin saunan päälle.
t: nimim. Assburger
Mulle on kertynyt niin paljon univelkaa, että menen jo nukkumaan, hyvää yötä kaikille!😊
Heräsin just äsken ja join kahvit. Pyykinpesukoneen laitoin päälle. Miein mitä tässä vielä tekis.
Tulimme juuri tyttäreni pojan ristiäisistä.Olemme avopari,ei yhteisiä lapsia.Nimeksi tuli Tuukka Onni Oliver.
Kävin kaupassa, mutta kyllä otti koville. 😕
- ap
Vierailija kirjoitti:
Tulimme juuri tyttäreni pojan ristiäisistä.Olemme avopari,ei yhteisiä lapsia.Nimeksi tuli Tuukka Onni Oliver.
Kaunis nimi lapselle.
- ap
Katson toisella silmällä areenasta Metsoloita.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa, mutta kyllä otti koville. 😕
- ap
Oletko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Katson toisella silmällä areenasta Metsoloita.
En aikoinaan katsonut Metsoloita, mutta tässä taannoin katsoin kaikki jaksot putkeen. Siellä oli Rosa Meriläinenkin nuorena. Katsopa tämä: Oma maa. Muistelen, että tästä on vanhempikin versio.
https://areena.yle.fi/1-4186226
- ap
Sheivasin 'alakerran' kumppania varten, eikö olekin huomaavaista. Saapa nähdä onko leidi myös siistinyt pensaansa :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kertynyt niin paljon univelkaa, että menen jo nukkumaan, hyvää yötä kaikille!😊
Hyvää yötä. Tiedän tunteen.
- ap
En tiedä. Sumeat aivot vissiin.
- ap