Ajatteleeko useampi mies niin, että jos nainen meikkaa ja laittautuu=nainen etsii seuraa?
ja jos ei taas meikkaa tai laittaudu niin ei etsi ketään?
Kommentit (56)
Meikkiä on erillaista, vähän sama kuin että etsiikö seuraa jos pukeutuu.
Tämä on kokemuksen tuoma huomio: naiset meikkaavat, jotta saavat tekosyyn käyttäytyä ylimielisesti ja ilkeästi. Parempi jättää jääprinsessat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kokemuksen tuoma huomio: naiset meikkaavat, jotta saavat tekosyyn käyttäytyä ylimielisesti ja ilkeästi. Parempi jättää jääprinsessat rauhaan.
Jätät sit oikeasti kans.
Ihan sama. Meikkaan jos huvittaa vaikka olisin yksin kotona. En etsi miestä, olen naimisissa. Yksi exä kuvitteli että meikkaava nainen on automaattisesti hakemassa miestä. On ihan syystä exä, muutkin asenteet naisia ja parisuhteita kohtaan oli lähinnä keski-ajalta.
Ja jos meikit eivät tehoa, saa aina kun leikkii nukkuvaa ma tun taksissa
ai aamulla kello viisi laittautuu tunnin ennen duunia- eiköhän tuo ole osa pukeutumista, kokonaisuutta. yleishabitusta. lenkillekin aina ehostusta, vaikka pimee ja sataa.
Kyllä ja he kuvittelevat että jos nainen hymyilee, on ystävällinen tai kohtelias, niin haluaa tulla siitetyksi. Myös esteettinen tai sensuelli pukeutuminen ajatellaan itsensä heille tyrkyttämisenä. Eivät raukkaparat ymmärrä, että vaikka heidän koko elämänsä pyöriikin munantappinsa ympärillä, se ei kiinnosta tai motivoi naisia paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa itseään varten.
Herään nyt eläkkeellä aina hyvin aikaisin. Meikkasin, laitoin kampaukse ja pukeuduin parhaimpiini kello kuusi, itseäni varten🤣
N 74 v
Ihan sama.
Nainen on itse asiassa kuin auto: Vaikka kuinka maalaa ja paklaa niin muodot paljastaa vuosimallin.
Kyllä hän ihan itseään varten meikkaa ja laittautuu.
M.38
Ajattelen niin, että tuo nainen haluaa vain pitkiä ja komeita miehiä. Mutta onneksi tavallisena miehenä pelkkä läsnäoloni riittää pilaamaan moisten naisten päivät.
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikainen kysymys, johon emme tule koskaan saamaan vastausta.
Paitsi tuo on väärä tulkinta, jos mies on naisen kaveri. Naisen kaverinaolo on viheliäisintä, mitä mies voi tehdä itselleen. Silloin mies on pelannut itsensä romanttisessa mielessä sellaiselle kiertoradalle, jolla yleensä pörrää vakiojoukko muitakin pörrääjiä. Siinä kohtaa miehen on aika ja syy katsoa sinne vessan peiliin.
Mun sänkyyn ei ainakaan pääse, ellei ole ensin kaveri.
N
Ei todellakaan. Lähemmin tuntemani naiset, mukaanlukien puolisoni, meikkaavat ihan itseään varten. Puolisoni ei voi edes viedä roskia ulos ilman meikkiä ))
Vierailija kirjoitti:
Ja jos meikit eivät tehoa, saa aina kun leikkii nukkuvaa ma tun taksissa
Saa montaa mustan magian miestä yhtaikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa itseään varten.
Totta kai. Ihminen käy suihkussa jotta oma olo paranee. Ihminen laittaa itsensä siistiksi, koska itsetunto paranee ja koska pahat hajut, törkyisyys ja homssuisuus karkottaa muut ihmiset ja tekee olon epävarmaksi ja epämukavaksi.
INCELit eivät tajua tätä. Ne haisevat ympäriinsä suu täynnä mustia, murtuneita hampaita, haisten paskalta ja hieltä ja ihmettelevät kun ei naisia kiinnosta eikä töitäkään saa.
Et ole täysin oikeassa. Minä meikkaan hyvin usein koska mieheni tykkää ett olen huoliteltu. Myöskin hän pitää itsestään huolta ja kysyy usein mitä mieltä olen hänen kropasta. Mutta ehkä olemme hiukan poikkeus täällä, sillä meillä menee suhteessa hyvin.
Eivät ajattele, sillä miehet eivät tiedä meikkauksesta mitään. Meikattu nainen näyttää usein paremmalta, joten useampi mies haluaisi häneltä pimpukkaa.