Ajatteleeko useampi mies niin, että jos nainen meikkaa ja laittautuu=nainen etsii seuraa?
ja jos ei taas meikkaa tai laittaudu niin ei etsi ketään?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa itseään varten.
Ihan varmaan joo 🤣😆
Täytyyhän sitä laittaa vieheet kuntoon kun lähtee miehiä pyydystämään.
Vierailija kirjoitti:
Kun sitoutuu vakavasti johonkin suhteeseen, perustaa esimerkiksi perheen, moni kokee, ettei ole enää tarvetta laittautua, tai ei ainakaan yhtä paljon/huolellisesti kuin ennen.
Ja kyllähän ruma fakta on, että suhteissa pettävät ovat 99% juuri niitä, ketkä laittautuvat oikein paljon ja huolellisesti, joilla vähän sellainen ikuinen kevyt flirtti päällä.
Kun saa lapsia, ei laittautumiseen riitä aikaa tai jaksamista. Väsyneenä käyttää mieluummin nekin minuutit nukkumiseen.
Nainen meikkaa siksi että hänelle koko elämä on yhtä missikisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo 🤣😆
Kyllä minä tykkäsin, kun sain itseni mielestäni paremman näköiseksi meikkaamalla. Minua ei kiinnostanut mitä muut minusta ajatteli.
Naisena meikkaan koska haluan voimaantua feministisesti. Alas patriarkaatti!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. On aivan naurettavan mieskeskeinen ajatus, ja uskon, että useimmat tajuavat, että naisen elämä on naiskeskeinen, ihan itse on se päähenkilö. T myös laittautumista rakastava vanha vaimo
Ei ajattelekaan. Ap:n kaltaiset naiset vain ajattelevat koko ajan, mitä miehet ajattelevat. Suurimmalla osalla ajatukset ei edes muutenkaan pyöri koko ajan seuranhaun ympärillä millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaus ja liukkari käsilaukkuun
Eli ottaa miehen, jota ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo 🤣😆
Kyllä minä tykkäsin, kun sain itseni mielestäni paremman näköiseksi meikkaamalla. Minua ei kiinnostanut mitä muut minusta ajatteli.
Etkö näe mitään ristiriitaa peräkkäisissä lauseissasi
Vierailija kirjoitti:
Ja joku mies saa kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo 🤣😆
Ei niissä ole mitään ristiriitaa. Joku gootti meikkaa itsensä sellaiseksi kuin itse tykkää, mutta jostain syystä missikisoissa kilpailija meikataan eri tavalla. Kumpikin on luultavasti sitä mieltä, että on meikissään paremman näköinen mitä ilman meikkiä, mutta ei halua sitä toisen meikkiä itselleen.
En kyllä tunnista tuota ajatusta omassa ystäväpiirissäni. Osa naisista laittutuu aina enemmän, varsinkin tapahtumiin ja juhliin mennessä, mutta myös ihan arkena..Ei sillä useimpien kohdalla liene mitään tekemistä miehen etsimisen kanssa.m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku mies saa kakkosta.
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo 🤣😆
Etkö näe mitään vähättelevää omassa kommentissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan joo 🤣😆
Etkö näe mitään vähättelevää omassa kommentissasi?
Facepalm. Eri
Usko tai älä, naiset ei elä miehiä varten.
Mä meikkaan töihin joka päivä. Työssäni kohtaan lähinnä vanhuksia. En tiedä miten tuo oletus osuu minuun.
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, naiset ei elä miehiä varten.
Tää on kyl jännä oletus. Miehet olettaa naisista tuollaista koska projisoivat itseensä. Sit kuitenkin halveksuvat tuota käytöstä. Ei ole kyllä päätä ei häntää. Mitä vanhemmaksi tulen, sen vähemmän ymmärrän tätä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen meikkaa siksi että hänelle koko elämä on yhtä missikisaa.
Ehhehe. Palstalta opittu että suomalainen nainen on ruma ja lihava eikä naisellinen. Nyt yht äkkiä meikkaaminen onkin ongelma. Ei voi voittaa.
Kun sitoutuu vakavasti johonkin suhteeseen, perustaa esimerkiksi perheen, moni kokee, ettei ole enää tarvetta laittautua, tai ei ainakaan yhtä paljon/huolellisesti kuin ennen.
Ja kyllähän ruma fakta on, että suhteissa pettävät ovat 99% juuri niitä, ketkä laittautuvat oikein paljon ja huolellisesti, joilla vähän sellainen ikuinen kevyt flirtti päällä.