Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (835)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisille merkkaa miehen status ja palkka
Ei minulle ainakaan merkkaa. Luonne on se joka ratkaisee.
Sinäsinäsinä.. sölköti sölköti. Naisille tärkeämpää on miehen varallisuus, miehille naisen ulkonäkö. Mutta, tutkitusti miehet arvioi naisten ulkonäköä huomattavasti armollisemmin kuin toisinpäin, joten siinä se ero tasoittuukin sitten.
Se tutkimus on debunkattu ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Ylipaino kertoo elämänhallinnan menetyksestä. Kysymys ei ole pelkästä ulkonäöstä vaan juurisyistä, miksi toinen lihoo. Itse en henkilökohtaisesti voisi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei liiku, syö huonosti, jo alkoholia usein jne.
Sinun mielestäsi.
Miehet sanovat samaa, että ylipainoinen ei pidä huolta itsestään, vaikka heitä ei oikeasti se naisen terveys kiinnosta. Ei heitä kiinnosta, vaikka nainen eläisi pelkällä karkilla ja liikkuisi vain sohvan ja jääkaapin välillä, kunhan se nainen vaan on hoikka ja nätti.
Niin, noinhan se todellisuudessa menee. Ja pätee ihan samalla tavalla naisiinkin: ei naisia haittaa tippaakaan vaikka mies eläisi pelkillä nallekarkeilla, jos sillä miehellä vaan on seksikäs kroppa ja kasvot.
Vierailija kirjoitti:
ulkoisesti kaunis = sisäisesti kaunis.
rumat ovat sisältä katkeruuden mädättämiä ja mt-vikaisia
Oman logiikkasi mukaan olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen joka ei tyydy mihinkään on aina tyytymätön.
Höpsistä taas mitä juttua. Minä en ole tyytynyt yhteenkään mieheen ja hyvin on mennyt.
Joillekin miehille merkkaa ulkonäkö, mutta useimmille ei. Näin olen huomioinut ihan ympärilleni katsomalla. Katselepa pariskuntia, niin huomaat kuinka niillä epäviehättävilläkin on kumppani. Makuja on monia. Välillä tuntuu, että miehille riittää, että nainen hoitaa kodin ja osaa tehdä ruokaa. Yllättävän moni on parisuhteessa mukavuussyistä, ei rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sen kenestä kiinnostuu pystyy jotenkin järjellä muuttamaan toiseksi? Ei.
Noin päin ehkä ei. Mutta:
Rumapainoisesta naisesta on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Tatuoidusta naisesta on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta jolla on pahanvärinen tukka on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta jolla on miehen tukanpituus on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Naisesta joka kantaa sonnin sierainrengasta nenässään on äärimäisen helppo olla kiinnostumatta.
Olet todella pinnallinen.
Sinusta nainen on ruma, jos hänellä on nenärengas. Kun hän ottaa sen pois, niin yhtäkkiä hän ei olekaan ruma?! Ymmärrätkö miten typerä sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn naisen kanssa joka on nuori (10+ tai enintään 20+), hoikka (BMI alle 20), tatuoimaton (täysin), pitkähiuksinen (aidolla värillä), rakenteeltaan siro ja perusluonteeltaan feminiini. / M1957
Sä et edes erota, jos naisella on hiusväriä, ellei se ole tyyliin sininen tai oranssi.
Ihmisillä on oikeus etsiä kumppania juuri niillä kriteereillä millä haluavat, eikä sulla AP ole mitään nokan koputtamista siihen.
Ja toisekseen, sä et itse ikinä tapailisi rumaa miestä. Joten sulla ei ole mitään moraalista perustetta arvostella ketään muutakaan siitä, että he haluavat silmää miellyttävän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin miehille merkkaa ulkonäkö, mutta useimmille ei. Näin olen huomioinut ihan ympärilleni katsomalla. Katselepa pariskuntia, niin huomaat kuinka niillä epäviehättävilläkin on kumppani. Makuja on monia. Välillä tuntuu, että miehille riittää, että nainen hoitaa kodin ja osaa tehdä ruokaa. Yllättävän moni on parisuhteessa mukavuussyistä, ei rakkaudesta.
Jotkut miehet ovat "työihmisiä". Heille on tärkeintä vaimon tuki, jotta hän pärjää työelämässä. Toiset miehet taas ovat naiskauneuden perään.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen edes halua miestä elämäänsä.
Väsynyttä paskaa sulta.
Ei ole mammaraatia. Jokainen nainen on itsenäisesti päättänyt, ettei halua sinua. Kivat miehet kelpaa kyllä,
Kenen kanssa alkaa suhteeseen, tositarkoituksella, pitää tietenkin olla se ihanin ja kaunein ihminen. Tuoksukin pitää mielyttää. Ja puheääni. Vuosien saatossa voi ruveta muuten joku piirre ärsyttämään. T. Onnellisesti yli 40 v aviossa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua ja no ihan win win tilanne. Miehille ei kelpaa rumat eikä naisille. Kauniit, komeat ja muutenkin parempigeeniset hoitaa lisääntymisen. Luonnonvalinta toimii ja ihmiset kehittyvät. Rumat kökkii yksikseen, kun eivät toisilleenkaan kelpaa. Pyörittävät yhteiskuntaa sillä panoksella mitä on antaa. Mikä ongelma? Yleensä aidosti hyvännäköiset (oliko ne geenikauniit, jossain ketjussa) ovat myös luonteeltaan miellyttävämpiä, älykkäämpiä, lahjakkaampia. Rumilla helpompi olisi, jos pystyisivät olemaan kadehtimatta.
N 50 v yksinelävä tallukka, mutta elämäänsä tyytyväinen
Ei kauneus kerro paremmista geeneistä, kuten älykkyys, luovuus, nopeus, empaattisuus.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki naiset ovat hyvännäköisiä. Olen jäänyt parittomaksi kun ei ole minkäänlaisia nk sosiaalisia taitoja.
Pisteet rehellisyydestä.
Minäpä oon niin pinnallinen nainen, etten huolisi esim. Teemu Pukkia, Kasperi Kapasta tai Jari Litmasta vaikka maksettaisiin. Eipä ne varmaan huolisi muakaa, joten win-win.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa miehistä on kuvottavia ja luonteeltaan riippakiviä. Ei mitään kiinnostavaa.
Tuo on vain sinun mielipiteesi.
En mä ainakaan alkaisi romanttiseen suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei vetoa minuun.
Enkä myöskään haluaisi olla yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka ei koe vetoa minun ulkonäkööni. Olisin paljon mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi olla sellaisen naisen kanssa, joka ei minua miellytä. Koska ap haluaa niin?
No jos et saa sitä jonka haluat.
No miksi silloin pitäisi olla kenenkään kanssa? Ei parisuhde ole nykymaailmassa elinehto.
Se on niillä hormoneissa, visuaalinen kiihottavuus, ei ole tahdon asia ollenkaan, suvunjatkamisen edellytys että kiinnostava on lisääntyniskykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa alkaa suhteeseen, tositarkoituksella, pitää tietenkin olla se ihanin ja kaunein ihminen. Tuoksukin pitää mielyttää. Ja puheääni. Vuosien saatossa voi ruveta muuten joku piirre ärsyttämään. T. Onnellisesti yli 40 v aviossa ollut.
Niinpä. Jos jokin asia toisen ulkonäössä häiritsee heti alkuun, niin ei auta tuudittautua siihen, että kyllä siihen tottuu. Ei totu. Ajan myötä se tulee häiritsemään yhä enemmän ja enemmän.
No jos et saa sitä jonka haluat.