Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (891)
No tehkää asioille jotain niin ei tarvitse valittaa. Tottakai miehet tykkää naisellisuudesta ja siihen kuuluu sievä ulkonäkö ja meikkaaminen on ainakin itselleni aamun pieni terapiatuokio. Ja jos kilot haittaa, niin aina voi laihduttaa jos kokee sen elopainonsa ongelmakseen.
-transtyttö-
Minusta taas suurin osa miehistä viisveisaa naisen ulkonäöstä ym. itseään viehättävistä piirteistä ihan liiaksi. Otetaan vaan joku nainen, joka ei miellytä itseä yhtään, ja sitten puretaan suhteessa katkeruutta siitä siihen naiseen. Kotona on siis se omaan silmään ei-minkään-näköinen akka kotityö- ja seksikäytössä, ja niitä oikeita kiinnostavia naisia kuolataan sitten kodin ulkopuolella. Ei se ole reilua sitä omaa naista kohtaan.
Eli kannustan kaikkia rehellisesti tyytymään ainoastaan 6/5 just itseä miellyttävään kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olipa typerä vastaus :'D
Aloittajasta ei millään tavalla ilmene, että hän kelpuuttaisi vain komeat ja ylemmän tason miehet.
Eiköhän se ole omaa tasoaan mitä kenties edelleen etsii.
Ja hän on muuten ihan oikeassa. Katselin juuri äsken Kasperi Kapasen vaimon instaa, ja niin on tyypillinen somekeikistelijä, huulet töröllään ja poseerausta toisensa jälkeen.
Samasta puusta näyttää olevan myös Niko Nousiaisen nykyinen (ja entäs exä, Blörffi!!!) kuten myös instassaan keekoileva Teemu Pukin rouva Kirsikka. Jari Litmasen vaimo on malli. Jääkiekkoilijoilla missit ja mallit. Ja listaa voisi jatkaa kilometrin jos toisenkin...
Miksi te jotkut aina laitatte sanat muiden suuhun? Ap vaikuttaa tervepäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti alemman sos.luokan naiset lihavempia ( vähemmän älykkäitä).
Eli kyllä se kertoo todella paljon ihmisestä jos lihottaa ittensä toimintakyvyttömäksi.
Minä painan 105 kg ja olen neurologian erikoislääkäri ammatiltani. Olen nainen.
Sä et ole tolla painolla toimintakyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja minulle on tärkeää, että miehellä on tosi kiva luonne SEKÄ itseä miellyttävä ulkonäkö. Jos on pelkkä kiva luonne niin se on vain kaverisuhde.
Juuri näin. Eli ulkonäkö ratkaisee, syntyykö romanttista suhdetta.
Ei vaan luonteen, ulkonäön ja muiden ominaisuuksien yhdistelmä. Jos sulla on paska luonne niin suhdetta ei synny olit sitten miten komea yksilö tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No tehkää asioille jotain niin ei tarvitse valittaa. Tottakai miehet tykkää naisellisuudesta ja siihen kuuluu sievä ulkonäkö ja meikkaaminen on ainakin itselleni aamun pieni terapiatuokio. Ja jos kilot haittaa, niin aina voi laihduttaa jos kokee sen elopainonsa ongelmakseen.
-transtyttö-
Te olettekin nykymiesten suosiossa ja hyvä niin.
Tottakai on tärkeää, että kumppanin ulkoinen habitus miellyttää. Ihmisillä on kuitenkin erilaisia kriteereitä.
miten se tulee ilmi....kaikki näyttää ihan tavallisilta, on sitten mies tai nainen
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas suurin osa miehistä viisveisaa naisen ulkonäöstä ym. itseään viehättävistä piirteistä ihan liiaksi. Otetaan vaan joku nainen, joka ei miellytä itseä yhtään, ja sitten puretaan suhteessa katkeruutta siitä siihen naiseen. Kotona on siis se omaan silmään ei-minkään-näköinen akka kotityö- ja seksikäytössä, ja niitä oikeita kiinnostavia naisia kuolataan sitten kodin ulkopuolella. Ei se ole reilua sitä omaa naista kohtaan.
Eli kannustan kaikkia rehellisesti tyytymään ainoastaan 6/5 just itseä miellyttävään kumppaniin.
Ei. Me ihmiset tarvitsisimme enemmän tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta. Olen kyllä huomannut, miten "tyytyminen" on monelle kuin kirosana. Itse en ainakaan pidä itseäni niin superupean spessuna tyyppinä ettenkö olisi tyytyväinen esimerkiksi aika hyvään kumppaniin. Mielummin kiinnitän huomiota siihen, mitä itselläni on suhteeseen annettavana kuin kyhään pitkiä vaatimuslistoja päässäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
S@noo Suomimies ,joka käyttää likaisia ja reikäisiä vaatteita risuparrassaan? Mm.
Naisen pitää silti olla ainakin #timmi, kuin m1ss1.
Risuparrat ja ponkkaripäät vasta ällöttäviä ovatkin. Ei heitä voi miehiksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
-transtyttö-
Trollotiloo
Kyllä suurin osa miehistä on kuvottavia ja luonteeltaan riippakiviä. Ei mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies joutuu naimaan rahaa ja statusta eli ruman ja vanhemman naisen, edustaa heikkoutta... Se että on varaa valita nuori ja kaunis kumppani on vahvuutta, voimaa ja rikkautta.
Varaa valita...joko naisen köyhästä maasta tai muuten naisen, joka tahtoo elättäjän.
Se on tosiaan voimaa ja rikkautta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aika tekopyhiä. Kun tulee vastaan komea mies niin ei haittaakaan kaikenlaiset puutteet jotka häiritsivät siinä ei niin komeassa ja tyhmätkin vitsit alkaa naurattaa niin kovasti, vaikka eivät naurattaneet yhtään tavisnaaman sanoessa samat jutut.
Itse toisit vaikka kuun taivaalta itsekeskeiselle ja ilkeälle naiselle, jos se näyttäisi nuorelta Angelina Jolielta, mutta pullukkaa haukkuisit oksettavaksi ryhävalaaksi.
Aika typerältä myös kuulosti (lehtiartikkeli) kun futari Miklu Forssel sanoi kavereilleen terassilla, Mettin ensimmäistä kertaa nähdessään, että tuolla on mun tuleva vaimo.
Nainen olisi voinut olla vaikka millainen skitsofreenikko ja sekopää, kleptomaani ja epärehellinen valehtelija jne. Mutta kun oli kaunis, vaalea ja hoikka, niin oitis vaimoksi suoraan. Onneksi kuitenkin Metti on fiksu.
On pelkästään hyvä, jos mies antaa pakit silloin jos ulkonäköni ei häntä miellytä. Paljon kamalampaa olisi tulla harhaanjohdetuksi ja päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka ei todellisuudessa edes pidä minua viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko että kehopositiivisuus rajattiin koskemaan vain naisia? Kukaan ei edes harkinnut että jotain läskimahamiehiä alettaisiin kutsumaan komeiksi.
Ei rajattu. Urpot vaan ovat alkaneet haukkua lihavia naisia kehopositiivinen-termillä. Kehopositiivisuus ei ole lihavuuden synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aika tekopyhiä. Kun tulee vastaan komea mies niin ei haittaakaan kaikenlaiset puutteet jotka häiritsivät siinä ei niin komeassa ja tyhmätkin vitsit alkaa naurattaa niin kovasti, vaikka eivät naurattaneet yhtään tavisnaaman sanoessa samat jutut.
Itse toisit vaikka kuun taivaalta itsekeskeiselle ja ilkeälle naiselle, jos se näyttäisi nuorelta Angelina Jolielta, mutta pullukkaa haukkuisit oksettavaksi ryhävalaaksi.
Älä välitä, tuo on sitä miehen logiikkaa. Pitää olla kaunis jännänainen, joka pitää selän takana komeampia vieraita miehiä.
Sellainen ihminen joka ei tyydy mihinkään on aina tyytymätön.
Miehiltä pitäisi myös kieltää netti, ettei tule luettua liikaa tate-paskaa.