Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
aika surullista miten paljonko naisille merkkaa miehen lompakon paksuus
No täytä se sitten vaikka heinällä. Sit sulla on paksu lompakko.
Jos et ole poikkeuksellisen kaunis, niin on aivan satavarmaa, että osa miehistä torjuu sinut ulkonäkösi vuoksi. Se on ihan normaalia, eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää. Eivät kaikki ole kaikkien makuun.
Jatka vaan sinnikkäästi yrittämistä, niin kyllä se oikea mies tulee vielä vastaan.
Eihän ne miehet valitse sen mukaan, onko nainen hyvännäköinen. Valinnan peruste on onko nainen hyvännäköinen kavereiden mielestä. Pätee myös naisiin. Sama muissakin ominaisuuksissa. Tärkeintä, että kaverit arvostaa. Siitä tosin syntyy valtava mustasukkaisuusdraama
Vierailija kirjoitti:
Tuosta OkCupid-tutkimuksesta. Katsotaanpa hieman sen tutkimusprosessia. Kyseessä ei ollut varsinainen tutkimus, vaan analyysi tavallisten käyttäjien käyttäjädatasta. OkCupidin käyttäjät selasivat siis ihan normaalisti profiileja ja antoivat jokaiselle profiilille kuvan ja esittelytekstin perusteella arvosanan väliltä 1-5, missä 1 = ei kiinnostava, 5 = erittäin kiinnostava.
Mitähän korkeampi arvosana tarkoitti? Mitä korkeamman arvosanan käyttäjä antoi, sitä suuremmat mahdollisuudet profiililla oli tulla huomatuksi ja saada mahdollinen match. Toisin sanoen, jos käyttäjä antoi kaikille vitosen, se vastasi suunnilleen Tinderin "swaippaa kaikki oikealle" -toimintoa. Tutkimuksen datasta näkyi, että miehet toimivat usein juuri näin. Ja tiedämme heidän toimivan Tinderissäkin noin
Lopuksi alkuperäiset 1-5 arvosanat muunnettiin 7-luokkaiseen asteikkoon, ehkä jotta tuloksia ja graafeja oli helpompi havainnollistaa. Tässä kohda
Heh, eli tämäkin tutkimus oli ihan fuulaa. Tai siis se, mitä siitä on päätelty.
Kerron sulle mikä on todella surullista! Se, että on sabotoitu tahallisesti ja rikollisesti, että saa ilkeitä kommentteja siitä! Oksettavan surullista! Miksei ihmisiä kiinnosta rikokset? Itse olen niistä kiinnostunut varsinkin kun olen kohteena. .
Aivan samalla tavalla ja vähintään yhtä paljon se ulkonäkö naisillekin merkkaa. Maailma on tehty kauniille ja rohkeille
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on? Ei mies ole mikään välttämättömyys elämässä. Rauhallisempaa ja vapaampaa ilman.
Tämä!! Juuri noin.Elämä on yksi kuononkopaus ja ihmettelet kenties 75v elettyäsi että minne ne vuodet menivät.Ja kun aika sinusta jättää et tiedä koskaan eläneesikään.Voin vakuuttaa että aika lentää 50 ikävuoden jälkeen ja mitä enemmän ikää tulee sen nopeammin aika kuluu.Sen olen kuullut monelta vanhukselta ja toki huomannut sen itsekin.Ja mitä vanhemmaksi elää sen vähemmän miestä kaipaa.Itse olen ollut sinkku n.40 vuotta muutomaa kuukauden "seurustelua" lukuunottamatta💃
Vierailija kirjoitti:
Aivan samalla tavalla ja vähintään yhtä paljon se ulkonäkö naisillekin merkkaa. Maailma on tehty kauniille ja rohkeille
ja naiset tosi avoimesti arvostelee esim tiktokissa naisten ulkonäköä ja lyttäävät rumia naisia. ei kaikki naiset, mutta jotkut. Eli kaikki ovat pinnallisia. Ja naiset ovat tosi kateellisia niille kauniille
Nainen valittaa miesten pinnallisuudesta.
Minä en tiedä henk koht ainuttakaan hyvännäköistä naista jonka mies ei olisi komea, tai vaihtoehtoisesti hyvätuloinen.
Naisten käsitys "ihan tavallisesta miehestä" tarkoittaa ketä tahansa komeraa miestä, joka ei nyt aivan pääsisi kalsarimalliksi. Ylipainoinenkin on yleensä se sopivan raamikas ja nallekarhumainen, ei koskaan hintelä pikkumies pallomahalla.
Kunhan huumoria löytyy ja yhdessä viihdytään se on a ja o
Naurua,iloa,keskustelua avoimin mielin,yhdessä oloa toisen kuulemista,ei missausta. Omat harrastukset saa olla tottakai.
Kyllä mies saa paljon enemmän pakkeja siltä tavalliselta naiselta kuin mies antaisi pakit naiselle. Surku tosiaan kun suomi naiset on maailman nirsoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 80kg naiselle on LIIKAA.
Valitettavasti sulle ei ole annettu sitä päätösvaltaa päättää, mikä on kenellekin liikaa tai liian vähän.
Mun mielestä tän kanavan idea on ett voi kertoa oman mielipiteen. Mun mielipide on ett jos on alle 170cm, niin max paino 68 kg. Jos 165 cm, niin kaikki yli 60 kg on liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei ole hyvin toimeentulevan ja statuksen omaava miehen arvoinen. Luulee kylläkin mutta kun pillu on annettu mies tekee katoamitempun sillä nainen ei oikeesti kiinnosta minkään vertaa.
Että sellainen incel-miehen voimafantasia siellä. Vain kusipää mies teeskentelee olevansa kiinnostunut naisesta ja dumppaa sitten, kun sai seksiä.
Minä en koskaan anna miehelle seksiä ennen avioliittoa. Miksi antaisin? Poikaystävä ei ansaitse niitä etuja, mitä tarjoan vain aviomiehelle.Minä en koskaan menisi naimisiin naisen kanssa, jonka kanssa en olisi harrastanut paljon seksiä ennen avioliittoa. Kuka hullu ostaa sian säkissä?
Minä puolestani en ikinä haluaisi miestä jok
Ok.
sananlaskuja.fi/sanonnat/ei-sikaa-sakissa-osteta
Vierailija kirjoitti:
Nainen valittaa miesten pinnallisuudesta.
Minä en tiedä henk koht ainuttakaan hyvännäköistä naista jonka mies ei olisi komea, tai vaihtoehtoisesti hyvätuloinen.
Naisten käsitys "ihan tavallisesta miehestä" tarkoittaa ketä tahansa komeraa miestä, joka ei nyt aivan pääsisi kalsarimalliksi. Ylipainoinenkin on yleensä se sopivan raamikas ja nallekarhumainen, ei koskaan hintelä pikkumies pallomahalla.
Jep. On tämä monesti nähty. Raha, raha ja raha on se mikä selvästi painaa eniten, kaikki muu on toissijaista.
Ja sitten samat tyypit avautuvat muiden pinnallisuudesta. Tämäkin nähty monesti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne miehet valitse sen mukaan, onko nainen hyvännäköinen. Valinnan peruste on onko nainen hyvännäköinen kavereiden mielestä. Pätee myös naisiin. Sama muissakin ominaisuuksissa. Tärkeintä, että kaverit arvostaa. Siitä tosin syntyy valtava mustasukkaisuusdraama
Tämä. Olen seurustellut parikin kertaa miesten kanssa, joita ei lopulta ole tippaakaan kiinnostanut viettää aikaa kahdestaan minun kanssani. On vain ollut tärkeää saada kuvani ja tieto parisuhteesta someen, ja juoksuttaa näytillä kavereiden luona, baarissa ja erilaisissa kissanristiäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
No ei, kun olisi hoikempi miesten mielestä😂 se hoikkuus jotenkin muuttaa asiaa kummasti, vaikka naisen luonne on sama, olkoot minkälainen vaan. Herätys miehet, paino ja luonne ei ole toistensa synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin olen aina elättänyt perheeni ja kotona olevan vaimon Helsingin eteläisessä kantakaupungissa. Enkä ole yksin, minulla useita tuttuja perheitä täällä lähialueilla, joissa on sama tilanne. Ei mitenkään harvinaista ainakaan täälläpäin Suomea. "
Massiivinen valhe, suojatyö (esim isukin firmassa) tai trolli.
Kuvittele ihan mitä huvittaa. Helsingin kantakaupungissa on paljon hyvinpalkattuja asiantuntijatehtäviä, joissa osassa voi olla osakkaana ja osa tuloista voi tulla pääomatuloina.
Kyllä minulle ainakin miehen ulkonäkö on tärkeää. Ja se on myös tärkeää, että mies pitää minua hyvännäköisenä, ja osoittaa sen.
Tekeekö tämä minusta pinnallisen? Jos tekee, niin OK, sitten tekee. En ole siitä tippaakaan pahoillani.
N35
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa paljon enemmän pakkeja siltä tavalliselta naiselta kuin mies antaisi pakit naiselle. Surku tosiaan kun suomi naiset on maailman nirsoimpia.
Joka maan inselit valittaa, että juuri heidän maansa naiset on nirsoimpia.
No mä oon aika hyvännäköinen ja hoikka. Nuorikin vielä. Noihan ne on mitkä miehille merkitsee. Mutta itse etsin suhteelta syvempiä arvoja ja sitä että suhteella on mahdollisuudet kestää - se ei siis voi perustua ulkonäköön. Tällä hetkellä en edes etsi miestä, koska olen todennut liian hankalaksi löytää mies joka jakaa samat arvot.