Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille merkkaa miehen rahat. Jos miehellä ei ole varaa samoihin asioihin kuin naiselle ei ole edes kaveruuteen mahdollisuutta. Jopa köyhä nainen ei halua köyhää miestä vaan pariutua hyvin tienaavan miehen kanssa.
Ja tämän luit jostain jenkkiläisiltä naisvihasivustoilta? Jep jep.
Ihan kuule facen sinkkuryhmistä jossa naiset omalla nimellä ja naamalla, deittiapeista ja tältäkin palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Mun kaverille on käynyt niin, että mies on lopettanut juttelun sen jälkeen kun on saanut tietää hänen olevan pienipalkkaisessa työssä (luovan alan AMK-koulutus).
Ei koulutus kerro tuloista.
Nimim. peruskoulupohjalta 85te/v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tällä somen aikakaudella miehille on ehkä muodostunut harhainen käsitys, että niitä kaunottaria olisi tarjolla mielin määrin.
Onko jäänyt huomaamatta lukemattomat uutiset siitä että naisten vaatimukset ovat koventuneet vuosi vuodelta. Niin että tavallinen mies ei saa tinderissä esim. yhtäkään tykkäystä. Vaikka profiilissa ei sinänsä ole mitään erityistä vikaa ja tinder on täynnä tavallisia naisia. Ne muutamat harvat komeimmat ja kiinnostavimmat miehet ovat ainoita jotka saavat huomiota. Ja sitten pitää kuunnella että miehillä on liian kovat vaatimukset.
En ole ikinä kokenut Tinderissä ongelmaksi, ettei seuraa löydy ja ihan oon tavallisen näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännnäköisille naisille miehen komeus on tasan yhtä tärkeää. Niin se vaan menee. Kun kaikki muut speksit on 10+, mutta naama kuin ismoleikolalla, niin turha on hottiksia vilkuilla allekirjoittaneen kokemuksella.
Itse asiassa kasvot eivät mielestäni ole miehellä läheskään niin tärkeät kuin kroppa, pituus ja raamikkuus siis. Eikä isoleikola ole mitenkään huono ulkonäkö, ihan jees.
Mies voi aika paljon vaikuttaa olemalla hauska ja lämmin. Osa naisista pitää erityisesti ns. rumista miehistä. Jopa huomattavan kaunis nainen voi pitää vain ja ainoastaan sellaisista. He pitävät ns. rumuutta kuumana.
Itselleni tärkeintä miehen ulkoisessa olemuksessa on pituus ja raamikkuus. Muita ulkoisia ominaisuuksia voi kompensoida, mutta noita ei.
"Siinä sanotaan että pelkkää kauneuden ihailua ei pidä luulla rakkaudeksi. "
Ei sanota. Lue nyt uudelleen oma lauseesi, mutta ymmärrän nyt, että et tarkoittanut sitä kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilta pitää kieltää suklaa oikeasti. Se ei ole mikään mielenterveyslääke.
Kielletäänkö miehiltä sitten alkoholi ja varsinkin kalja? Nekään ei ole mielenterveyslääkkeitä vaikka jotkut niin luulee.
Eihän kukaan terveyttää ajatteleva syö karkkia (eihän niistä saa edes mitään) tai käytä alkoholia.. tupakoinnista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
ja raha, minä en kelvannut miehille, koska minulla ei ollut virheetöntä ansioluetteloa, muuten kaunis ja fiksu
Raha näyttää merkitsevän myös kaverisuhteissa
Puolisoni on aina ollut kotona lasten kanssa ja minä olen elättänyt perheen. Ei ole haitannut yhtään. Hän on sievä, hoikka ja pitää huolta itsestään ja omaa ylemmän kaupallisen korkeakoulututkinnon. Ei sillä naisen taloudellisella tilanteella ole mitään merkitystä, muilla asioilla on.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on suositeltavaa valita kumppani, jonka ulkonäkö sytyttää, mutta kieltämättä surullista kuinka paljon painoarvoa ihmiset ulkonäölle antaa.
Ai surullista että ihmiset ja eläimetkin biologian sanelemana luonnostaan valitsevat parittelukumppaninsa ulkonäön perusteella? Miksi lihavat eivät voi pariutua keskenään?
Koska epäterveellisyys ei viehätä mitään olentoa tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tällä somen aikakaudella miehille on ehkä muodostunut harhainen käsitys, että niitä kaunottaria olisi tarjolla mielin määrin.
Onko jäänyt huomaamatta lukemattomat uutiset siitä että naisten vaatimukset ovat koventuneet vuosi vuodelta. Niin että tavallinen mies ei saa tinderissä esim. yhtäkään tykkäystä. Vaikka profiilissa ei sinänsä ole mitään erityistä vikaa ja tinder on täynnä tavallisia naisia. Ne muutamat harvat komeimmat ja kiinnostavimmat miehet ovat ainoita jotka saavat huomiota. Ja sitten pitää kuunnella että miehillä on liian kovat vaatimukset.
En ole ikinä kokenut Tinderissä ongelmaksi, ettei seuraa löydy ja ihan oon tavallisen näköinen mies.
Tinderin omien tilastojen mukaan noin 50 % miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä, ja naisten antamat tykkäykset keskittyvät erittäin voimakkaasti pienelle joukolle miesprofiileja (noin 60% KAIKISTA naisten antamista tykkäyksistä menee samalle 10 % miesjoukolle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvottaa toisiaan sen mukaan että miten kauniin naisen ne on saanu, jos ap et tienny?
Naisen kauneus on aina miehelle statussymboli. Ei mies välitä naisesta onko ilkeä vai kiva, vaan siitä miten muut miehet näkevät hänet.
🤣 mä en kestä...
En mäkään kun todellisuus on ihan toista mitä tuo ukko kirjoittaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies joutuu naimaan rahaa ja statusta eli ruman ja vanhemman naisen, edustaa heikkoutta... Se että on varaa valita nuori ja kaunis kumppani on vahvuutta, voimaa ja rikkautta.
Varaa valita...joko naisen köyhästä maasta tai muuten naisen, joka tahtoo elättäjän.
Se on tosiaan voimaa ja rikkautta 🤭
Itäeuroopasta löytyy paljon hyvännäköisiä naisellisia naisia, jotka mielellään ryhtyvät suhteeseen 20 vuotta vanhemman hyvässä hapessa olevan pinkkamiehen kanssa.
Ainakin ennen mutta nykyään heilläkin on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse parisuhteessa, mutta ihmetyttää suuresti muutama +60v tuttava.
Kaikki haluaisivat yli 10v nuoremman. Niin miehet, kuin naiset.
Sitten ollaan oltu vuosikausia yksin. Ainainen valitus yksinäisyydestä. Häiriköidään yksinäisyyttään ruuhkavuosia eläviä lapsia. Miksei noille järki sanoo, että kannattaisi etsiä edes joku. Ovat hyvin rasittavaa seuraa.
Ulkonäkökriteerit ovat vasta yksi portti matkalla parisuhteeseen, mikä pitää läpäistä. On paljon muitakin. Työ, rahatilanne, mahdolliset lapset, kemia, elämäntavat jne. jne.
Kyllä vaatimattoman näköiselle naiselle löytyy vaatimattoman näköinen mies. Se ei vaan usein kelpaa.
Minulle vielä kauheampaa olisi se, että mies olisi tylsä ja mitäänsanomaton. Sellainen ei toisi elämääni mitään lisäarvoa. Sama, kuin olisi yksin.
Vaatimattoman näköisten jo eläkeikäisten miesten ulkonäkövaatimukset on kyllä hirmuiset kun jo maalaisjärjen pitäis sanoo ett ei kannata ees yrittää mitään parikymmentä vuotta nuorempaa kaunista naista. Jos on itse ihan taviksen näköinen iläisekseen niin kyllä ihan naurettavat vaatimukset ja nämä vaatimukset on nimenomaan miehillä.
Miksi sinua, tai yleensäkään ketään, kiinnostaa että minkälainen naismaku jollain vaatimattoman näköisellä eläkeläismiehellä on :D ? Mitä ihmeen välilä sillä on, ei tuollainen eläkeläismies saa ketään.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta aloittajan viestiin sanoisin, että ei tuo pidä paikkaansa. Jos lukee esim. tämän palstan kommentteja, niin sellainen käsitys saattaa tulla, mutta ei se todellisessa elämässä eikä ainakaan aikuisten ihmisten kesken noin mene. Ihan "tavallisen" näköisiähän ne sekä miehet että naiset siellä deittimarkkinoilla on, on lyhyttä ja pitkää, laihaa ja lihavaa, tummatukkaista ja vaaleatukkaista, silmälasipäistä ja ei-silmälasipäistä. Tavallisia ja tavallisen näköisiä ihmisiä. Ja jos nyt mietit omaa tuttavapiiriäsi tai menet vaikka lauantaina kaupungille katselemaan ihmisiä, niin vain kauniit ja komeatko pariskunnat siellä liikkuu? Ei, kyllä ne on aivan tavallisen näköisiä ihmisiä, jotka ovat rakkauden ja parisuhteen löytäneet.
Jotenkin teini-ikäistä ajattelua tuo, että esimerkiksi seksiä voi harrastaa vain, jos mies sattuu olemaan pyykkilautavatsainen adonis ja nainen joku megababe mallikandidaatti. Hah. Aikuiset ihmiset tietää, että ihan kaikennäköiset ja kokoiset ihmiset harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Mun kaverille on käynyt niin, että mies on lopettanut juttelun sen jälkeen kun on saanut tietää hänen olevan pienipalkkaisessa työssä (luovan alan AMK-koulutus).
Ei koulutus kerro tuloista.
Nimim. peruskoulupohjalta 85te/v
Sinä olet kirjoitustaitoinen harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännnäköisille naisille miehen komeus on tasan yhtä tärkeää. Niin se vaan menee. Kun kaikki muut speksit on 10+, mutta naama kuin ismoleikolalla, niin turha on hottiksia vilkuilla allekirjoittaneen kokemuksella.
Itse asiassa kasvot eivät mielestäni ole miehellä läheskään niin tärkeät kuin kroppa, pituus ja raamikkuus siis. Eikä isoleikola ole mitenkään huono ulkonäkö, ihan jees.
Mies voi aika paljon vaikuttaa olemalla hauska ja lämmin. Osa naisista pitää erityisesti ns. rumista miehistä. Jopa huomattavan kaunis nainen voi pitää vain ja ainoastaan sellaisista. He pitävät ns. rumuutta kuumana.
Itselleni tärkeintä miehen ulkoisessa olemuksessa on pituus ja raamikkuus. Muita ulkoisia ominaisuuksia voi kompensoida, mutta noita ei.
Pitäisköhän mun aloittaa tästä oikein oma ketju, kun tämä on palstatotuuden vastainen väite ;)
Prismat ja K-kaupat on täynnä vaatimattoman näköisiä naisia, joilla on mies kainalossa ja lastenvaunut työnnettävänä. Jos sä et AP pysty miestä saamaan, niin ei se (todennäköisesti) sun ulkonäöstä johdu, vaan joku muu ongelma tässä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvottaa toisiaan sen mukaan että miten kauniin naisen ne on saanu, jos ap et tienny?
Naisen kauneus on aina miehelle statussymboli. Ei mies välitä naisesta onko ilkeä vai kiva, vaan siitä miten muut miehet näkevät hänet.
Eivät kaikki kauniit naiset halua mihinkään statussymbolisuhteeseen eivätkä arvosta ollenkaan sellaisia asioita. Eiköhän useimmat ihmiset halua tulla hyväksytyiksi ja rakastetuksi ihan omana itsenään, ihmisenä, eikä ulkonäön takia.
Näille miehille nyt jokainen pimpula on kaunis, jolla on paksut tekoripset ja kireät salitrikoot jalassa. Yleensä miehet luulevat tekoripsiä naisten omiksi, vaikka olisi millaiset överit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen tee mitään miehen ulkoisilla olemuksilla jos miehellä ei ole mitään annettavaa. Mies usein sotkee naisen jo muuten hyvän elämän olemalla kakara joka tarvitsee äitiä ja siivoojaa. Ne ei ole kuumia.
no, mutta mikä on sitten todellisuus. Mene ulos ja katso katukuvaa. Pariutuneista 90 % niin miehistä kuin naisistakaan ei ole kovinkaan kauniita, ihan vaan ok näköisiä ja jotkut jopa niitä " ei todellakaan kovinkaan viehättäviä" mut silti heillä on elämänkumppani.
"Ihan samoin en ymmärrä myöskään naista joka luulee tulevansa rakastetuksi jos mies ihailee hänen kauneuttaan."
Tässä se lause uudelleen. Lue nyt vielä kerran. Missä tuossa lukee että "vain mies joka ei rakasta vaimoaan sanoo häntä kauniiksi?". Ei missään, enkä ymmärrä miten sen edes voi käsittää noin. Siinä sanotaan että pelkkää kauneuden ihailua ei pidä luulla rakkaudeksi. Rakastava mies toki näkee naisen kauniina, vaikka tämä olisi minkä näköinen.