Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (771)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin sanoa miesten kriteereille, että: EVVK 🤣
Eli täsmälleen samaa mitä ne miehet sanoo susta 😆
Evvk 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä linjalla aletaan argumentoimaan, sitten varmaan on yhtä oikeutettua odottaa, ettei nainenkaan sorru kriteereisssän vastaaviin pinnallisuuksiin? Esitän vastavuoroisesti luopumista kaikista tienaamiseen liittyvistä vaatimuksista ja yritykestä alistaa mies rahan takia vuosikymmeniä kestävään kurimukseen.
Totta kai. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka hyväksyvät sen jos nainen on heidän kanssaan rahan takia. Jopa koittavat houkutella naista rahalla. Miksi mies olisi valmis suhteeseen joka on tuollaisella pohjalla? Ihan samoin en ymmärrä myöskään naista joka luulee tulevansa rakastetuksi jos mies ihailee hänen kauneuttaan. Se suhde karisee heti kun ulkonäkö muuttuu.
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopuneetkin tuollaisesta tienaamisen vaatimuksesta sen myötä kun naisille on tarjoutunut mahdollisuudet tienata itsekin rahaa. Minullekaan ei miehen tulot merk
Varmasti miehen tulot merkitsee sinullekin vai hyväksyisitkö sen että miehellä ei olisi varaa käydä ravintoloissa syömässä kanssasi, tapahtumissa vain harvoin, matkailuun ei ollenkaan varaa ja jos etäsuhde niin sinun täytyisi enemmän mennä hänen luokseen kun jos hänellä ei niin usein olisi varaa lähteä sinun luoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Ja näytät normaalilta ikäiseltäsi eli suunnilleen tältä
Ja tämäkö omasta mielestäsi keskiverto suomalaisnainen (siis keski-ikäisistä) ja miltähän ne keski-ikäiset ja normaalin näköiset suomalaiset miehet näyttää?? Menis monin verroin huonommaksi esimerkit valitettavasti.
Kyllä miehet nyt taitaa unohtaa täysin sen oman ulkonäkötasonsa kun naista itselleen etsivät. Samalla tasolla olevat viihtyvät parhaiten yhdessä ja jos mies on moninkertaisesti naista heikompitasoinen ulkonäöltään puhumattakaan vielä luonteesta niin ei ihme jos pariutumisesta on tullut nykypäivänä ongelma.
Lopettakaa se instakuvien seurailu ja tutustukaa naisiin livenä niin paremmin onnistuu.
Aika asenteellinen tuo ap:n esimerkki, jossa kauniilla naisella on lapsia kolmelle eri miehelle. Miksi olisi? En minä ainakaan halunnut nuorena seurustella ja alkaa vakavaan suhteeseen kenenkään sellaisen miehen kanssa, joka oli kiinnostunut minusta vain ulkonäköni ja seksin takia. Hain vain vakavaa ja kestävää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä linjalla aletaan argumentoimaan, sitten varmaan on yhtä oikeutettua odottaa, ettei nainenkaan sorru kriteereisssän vastaaviin pinnallisuuksiin? Esitän vastavuoroisesti luopumista kaikista tienaamiseen liittyvistä vaatimuksista ja yritykestä alistaa mies rahan takia vuosikymmeniä kestävään kurimukseen.
Totta kai. En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka hyväksyvät sen jos nainen on heidän kanssaan rahan takia. Jopa koittavat houkutella naista rahalla. Miksi mies olisi valmis suhteeseen joka on tuollaisella pohjalla? Ihan samoin en ymmärrä myöskään naista joka luulee tulevansa rakastetuksi jos mies ihailee hänen kauneuttaan. Se suhde karisee heti kun ulkonäkö muuttuu.
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopuneetkin tuollaisesta tienaamisen vaatimuksesta sen myötä kun naisille on tarjoutunut mahdollisuudet tie
Varmasti miehen tulot merkitsee sinullekin vai hyväksyisitkö sen että miehellä ei olisi varaa käydä ravintoloissa syömässä kanssasi, tapahtumissa vain harvoin, matkailuun ei ollenkaan varaa ja jos etäsuhde niin sinun täytyisi enemmän mennä hänen luokseen kun jos hänellä ei niin usein olisi varaa lähteä sinun luoksesi?
No siis mieheni on freelancer ja hänellä on hyvin epäsäännölliset ja pienet tulot. Maksan juttuja enemmän hänelle kuin hän minulle, mutta minulle se on ok koska silloin minä olen se joka niitä haluaa. Mieheni ei niitä odota eikä vaadi. Koen ihan itsestäänselvänä että jos minä haluan joskus vaikka vuokrata mökin niin minä maksan. Ulkomailla matkailu ei ole meidän juttu muutenkaan. Kerran olen maksanut molemmat matkalle kun minun on oli pakko mennä ja halusin hänet mukaan. Ravintolassa käymme kerran vuodessa ja tapahtumia on myös ilmaisia. Etäsuhteeseessa emme ole, ja jos olisimme niin itse ajattelen että se olisi pienin murhe että kumpi lähtee kumman luokse.
Toisin kuin naisille ei merkkaa miesten ulkonäkö, vaatetus, kampaus, pituus (monellakin tavalla mitattuna), paino, ikä, varallisuus ja sata muuta pinnallista yksityiskohtaa mitään?
Miehet arvottaa toisiaan sen mukaan että miten kauniin naisen ne on saanu, jos ap et tienny?
Naisen kauneus on aina miehelle statussymboli. Ei mies välitä naisesta onko ilkeä vai kiva, vaan siitä miten muut miehet näkevät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopuneetkin tuollaisesta tienaamisen vaatimuksesta sen my
Pesetkö sen miehesi persseen myöskin kun päädyt sen omaishoitajaksi? No se vasta on rakkautta se!
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvottaa toisiaan sen mukaan että miten kauniin naisen ne on saanu, jos ap et tienny?
Naisen kauneus on aina miehelle statussymboli. Ei mies välitä naisesta onko ilkeä vai kiva, vaan siitä miten muut miehet näkevät hänet.
🤣 mä en kestä...
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki kauniit naiset halua mihinkään statussymbolisuhteeseen eivätkä arvosta ollenkaan sellaisia asioita. Eiköhän useimmat ihmiset halua tulla hyväksytyiksi ja rakastetuksi ihan omana itsenään, ihmisenä, eikä ulkonäön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopuneetkin tuollaisesta tienaamisen vaatimuksesta sen my
No olet poikkeus sääntöön kun itse en ole kohdannut kuin vaatimuksia että pitää olla samat tulot tai tienata enemmän, muuten ollut turha edes yrittää jatkaa juttua tai tutustua.
"Ihan samoin en ymmärrä myöskään naista joka luulee tulevansa rakastetuksi jos mies ihailee hänen kauneuttaan. "
Mitä ihmettä mä juuri luin?! Kuvitteletko ihan oikeasti, että vain mies joka ei rakasta vaimoaan sanoo häntä kauniiksi? Oma mieheni pitää minua kaunottarena ja itse olen pitänyt miestä, joka ei pidä vaimoaan kauniina miehenä, joka ei rakasta vaimoaan.
N55+, pian 37v. liittoa takana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännnäköisille naisille miehen komeus on tasan yhtä tärkeää. Niin se vaan menee. Kun kaikki muut speksit on 10+, mutta naama kuin ismoleikolalla, niin turha on hottiksia vilkuilla allekirjoittaneen kokemuksella.
Mitä sisäisiä speksejä se satunnainen deittikumppani näkisi? Se näkee sun naaman ja pukeutumisen sekä miten ja mistä puhut.
Merkkaa todella paljon. Edes ihan tavallinen nätti nainen ei käy, kun joku blondi, jolla on olla pitkää säärtä ja näyttävä ulkonäkö, sokaisee miehen kuin miehen. Sellainen nainen sitten voi käyttäytyä kuinka rumasti ja nokkavasti haluaa, miesten metsästysvietti ja palvonta vain kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit suhteen ihmisen kanssa, joka ei pidä sinua turkasen viehättävänä? Tämä kysymys on suunnattu tasapuolisesti kaikille. Sehän on romanttisen suhteen kulmakivi. Sille rakennetaan sitten sielujen sopusointu ja ihana arki. Toista pitää jaksaa katsella silloinkin kun tämä ärsyttää ja on ihan perseestä.
Juuri näin. Kyllä omaan silmään viehättävä ulkonäkö auttaa avioliitossa aika paljon, vaikkei se tarkoita, että pitäisi jotenkin täydellinen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopun
Pesetkö sen miehesi persseen myöskin kun päädyt sen omaishoitajaksi? No se vasta on rakkautta se!
Mihin tämä kysymys liittyy? Jos jostain syystä päädyn omaishoitajaksi niin totta kai teen kaiken mitä siihen kuuluu, pesen myös perseen jos hoidettava ei itse pysty. Mutta en ihan heti näe miksi joutuisin omaishoitajaksi miehelleni. Toki kaikkea voi sattua, mutta en ymmärrä miten se liittyy tähän raha-asiaan.
Totta kai ulkonäkö vaikuttaa ihmisiin! Mutta: ihmiset arvostavat eri asioita. On hyvä, että jotkin ominaisuudet tulevat ulkonäöstä esiin, niin että voi karttaa syvempää lähestymistä. Moni mies inhoaa botox-täytettyjä ankkahuulia ja kamalia tekokynsiä ja irtoripsien hirvityksiä. Moni mies pitää kumisaappaissa viihtyvistä, hoikista reippailevista naisista, joita voi ottaa mukaan retkeilyihin ja laavuille. (Jotkin miehet taas tykkäävät pullukoista, jotka istuvat sohvalla ja katsovat elokuvia sekä tekevät hyvää ruokaa... niin ettei tarvitse mennä lenkille ja retkeilemään suolle saappaat jalassa.)
Puolisoksi valikoittu myös ihminen koko olemuksineen; tiedän pariskuntia, joissa nainen on alkuaankin invalidi ja mies terve. Itse asiassa nuo pariskunnat ovat kaikkein iloisempia tyyliltään: humoristisia ja lämpimiä ihmisiä, jotka puuhaavat paljon yhdessä ja huomioivat toiset. Ulkonäkö on vain osa ihmistä, sen kuoret. Tietysti invalidillakin voi olla ulkoista kauneuttakin sisäisen lisäksi. Ulkonäkö on kokonaisvaltainen ja laaja käsite.
Sana "deittailu" on typerää. Ihmisiä tavataan ja etsitään eri tavoin, ihastutaan ja rakastutaan tahi erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se ongelma onkin miksi suhteet ei nykyään kestä ja niitä ei edes muodostu. Somen ym. perusteella saa sen käsityksen et jokaiselle on joku somebeibe/kundi jossain ja aikaa kulutetaan tätä etsien. Ihmiset on muuttuneet helvetin pinnallisiksi.
Lopulta rakkaudessa on kyse kuitenkin yhdeltä osin myös siitä, kuka on sun kanssa, vaikka saisit kasvohalvauksen ja ulkonäkö muuttuisi. En ymmärrä miten tää puoli unohtuu ihan täysin. Ehkä ne ihmiset, jotka dissaa ulkonäköön perustuen, eivät ole tällaista rakkautta saaneet kokea, eivätkä ehkä tule kokemaankaan koskaan, joten ap:lle tämä myös tsempiksi: et varmasti olisi saanut näiltä ulkonäön perässä juoksijoilta sitä, mitä oikeasti tarvitsisit.
Jokseenkin erikoinen ajatus, että jokainen, joka haluaa viehättävän puolison olisi ulkonäön perässä juoksija.
En vain tajua "palstatotuutta"
Tässä nyt varmaan haettiin sitä, että toisen ei tarvitse olla kliseisesti tietyt ulkoiset kriteerit omaava ollakseen viehättävä. Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.
Naisille merkkaa miehen rahat. Jos miehellä ei ole varaa samoihin asioihin kuin naiselle ei ole edes kaveruuteen mahdollisuutta. Jopa köyhä nainen ei halua köyhää miestä vaan pariutua hyvin tienaavan miehen kanssa.
Useimmat naisethan pitkälti ovat luopuneetkin tuollaisesta tienaamisen vaatimuksesta sen myötä kun naisille on tarjoutunut mahdollisuudet tienata itsekin rahaa. Minullekaan ei miehen tulot merkitse yhtään mitään.