Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (771)
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Mitä surullista siinä on? Ei mies ole mikään välttämättömyys elämässä. Rauhallisempaa ja vapaampaa ilman.
Ihan sama miten kiva ja kaikkee toinen on. Jos ulkonäkö ei miellytä ja läskit jalat ällöttää niin silloin se on niin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin katson mihin kikulini työnnän.
m52
No hyvä
M50
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut naisille paljon useammin pakit lähihoitajuuden kuin ulkonäön vuoksi.
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Minua kiinnostaa ainoastaan naisen ulkonäkö, ikä ja pystyykö naisen kuvista päättelemään empaattisuutta. Kaikki muu on epäolennaista.
Niinpä. Ja sitten ihmetellään kun tulee ero vaikka luonteet ei alunperinkään sopineet yhteen.
Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen".
Entäs jos miehet ei koekaan sinun olevan tällanen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä surullista siinä on? Ei mies ole mikään välttämättömyys elämässä. Rauhallisempaa ja vapaampaa ilman.
Niinpä. Tyhmä pitää naisen olla jos luulee että ukko tuo elämään mitään muuta kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Lyhyt = ruma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on yrittäjyys ja tupakointi ollu punanen vaate.
Mun kaverille on käynyt niin, että mies on lopettanut juttelun sen jälkeen kun on saanut tietää hänen olevan pienipalkkaisessa työssä (luovan alan AMK-koulutus).
Vierailija kirjoitti:
V*tun väliä mitä miehet "kokevat", turhaa teurasjätettä ovat.
Mielestäni kummallekin sukupuolelle ulkonäkö merkitsee paljon, samoin varsinkin naisille miehen tulotaso. Eikö se ole surullista ?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten kiva ja kaikkee toinen on. Jos ulkonäkö ei miellytä ja läskit jalat ällöttää niin silloin se on niin.
Tärkeintä on intohimo. Jos sitä ei synny, saa suhteenkin unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tun väliä mitä miehet "kokevat", turhaa teurasjätettä ovat.
Hörhö. Elämänkoululaisen puhetta. Sivisty.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa ainoastaan naisen ulkonäkö, ikä ja pystyykö naisen kuvista päättelemään empaattisuutta. Kaikki muu on epäolennaista.
Narsisti etsii aina empaattista uhria. Siltä saa vastetta paremmin.
Ei se tosielämässä useinkaan vain mene niin, että pullea neito on luonteeltaan ihana, ja hoikka vaikea ja ilkeä.
Usein se on niin, että huonon itsetunnon omaava on katkera, kateellinen ja negatiivinen, eli seurana myös epämiellyttävä.
Nainen voi parantaa ulkonäköä huomattavasti kuntosaliharjoittelulla, aerobisella liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla.
Taitaa sulla olla vähän liian pitkä vaatimuslista.