Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (299)

Vierailija
41/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa naisista harrasta seksiä sen vuoksi, että haluavat sitä myös itse.

Mä olen ollut parisuhteissa joissa en koskaan saanut miehen kanssa orgasmia millään tavalla. Silti halusin seksiä ja juuri noiden miesten kanssa. Kyllä muakin panettaa ja mulla panetus poistuu kunnolla sillä, että saan kullin pilluuni. Jos en seksistä pitäisi, niin en mä todellakaan olisi siihen suostunut yhdenkään miehen mieliksi. Siinä hajottaisi itsensä henkisesti, jos tuollaiseen itsensä alistaisi.

Tällä hetkellä mulla ei ole parisuhdetta, mutta seksisuhde on ollut yli kaksi vuotta. Pitkään meni ilman orgasmia tämänkin miehen kanssa, mutta sitten löytyi lelu jonka avulla viimein aloin saada orgasmeja. Klitoriskiihotin klitorikselle ja mies panee takaapäin, niin kyllä tekee hyvää. Pelkkä klitoriskiihotin tai dildo ei riittäisi mulle vaan haluan aitoa kullia. Ja tykkään kun mua pannaan kunnolla eikä vain hiljaa hipsutella.

Vierailija
42/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja noin 25 vuotta avioliittoa nyt takana. Välillä pikapanoja, joissa vaimo ei ehdi saamaan, mutta useimmilla kerroilla varmistan, että vaimo saa ennen minua. Jos miestä ei parisuhteessa kiinnosta oman naisen nautinto, niin eipä parisuhde muutenkaan voi olla hyvällä tolalla, eikä läheisyyttä ole muutenkaan. Tähän yleensä syypäitä molemmat.

Tätäkään asiaa en nyt kysynyt. Vastaa kysymykseen. Olisitko valmis siihen, että et koskaan olisi kokenut orgasmia, etkä koskaan sitä saisi, vaikka miten jyystäisit vuosikymmenestä toiseen?

ap

Ota nyt ihan ensiksi chill pill. Ja vastaus kysymykseesi on kyllä. Rakastan vaimoani yli kaiken ja vaikka jostain syystä en itse pystyisi saamaan orgasmia, niin haluaisin kuitenkin, että hän saa.

Eli ymmärrät sen, miksi jotkut naiset eivät halua puolisonsa kanssa juurikaan seksiä? Että se johtuu siitä, etteivät ole koskaan kokeneet sitä kovinkaan nautinnollisena asiana, eivätkä siis pihtaa vaan ilkeyttään. Hyvä juttu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on ihan tärkeän asian äärellä aloituksessaan. Väitän, että meitä iäkkäämpiä naisia on paljon, jotka ovat helpottuneita, kun puoliso on lopulta niin ikääntynyt, että viriliteetti on laskenut. Ei ole enää pakko suostua tai teeskennellä. Joku voi kysyä, että miksi et ole vaihtanut miestä. Se on ihan riskipeliä ja yhdessä ovat pitäneet talo, tavarat, lapsikatras ja sosiaalinen paine. Ilman omia käsiä koko nautinto olisi jäänyt saavuttamatta. Miksi mies on kehno sängyssä? Kyse on lapsuudenkodin kylmyydestä ja jonkinlaisesta kehollisen lahjakkuuden puutteesta luultavasti, eikä ymmärretä toisen ihmisen kehon erilaisuutta yhtään. Mies voi muuten olla ahkera, luotettava, vastuullinen Isä.

Vierailija
44/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolet nuorempi nainen kuin ap, mutta ei minulla ole vastaavanlaisia kokemuksia. Kaikissa seurustelusuhteissa kundit ovat pitäneet huolen siitä, että minäkin saan. Näin on myös lähimmillä ystävilläni, joiden kanssa näistä asioista välillä juttelen.

Ehkä tämä on vanhempien heteroparien ongelma ja vanhemmat miehet pahimmillaan kerskuvat sillä, että jättävät naisen ilman? Kurja juttu se on silti jos nainen jää useasti ilman ja miestä vaan tyydytetään. En suostuisi. Ehkä vanhemmat naiset ovat suostuneet tähän ja ajat ovat muuttumassa. Nuoret naiset ovat ennemmin yksin kuin huonojen seksikumppanien kanssa. Näin ainakin tulisi toimia. 

Vierailija
45/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuota lähtis vertaamaan.

Oon kyllä harrastanut vuoskaudet seksiä naisen kanssa niin, ettei se seksi ole ollut mitään kovin järisyttävää, tai usein jopa tuntunut jonkinlaiselta työltä verrattuna vaikka masturbointiin. Jossei se ihminen olis ollut muuten mukava niin tuskin tuota olis jaksanut

Toi on muuten totta. Ap:lla on perusoletuksena se yleinen harhaluulo, että miehelle "hyvä seksi" on sama kuin orgasmin saaminen. No eihän se niin ole, joskus joutuu vähän pusertamaan saadakseen jonkinlaisen orgasmin irti toisen mieliksi ja loppuun päästäkseen, mutta ei se välttämättä suurikaan nautinto ole.

Tämä orgasmiharha on ylsi merkki siitä, ettei kyllä ymmärrä miehen seksuaalisuutta kovinkaan hyvin.

Ihan kuin miesten seksuaalisuu

Millä tavalla se liittyy mihinkään? Taisi osua ja upota, itse olet vissiin ollut yksi näistä järjen jättiläisistä joka on sen oksettavan katkarapunsa imuriin tunkenut.

Vierailija
46/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa naisista harrasta seksiä sen vuoksi, että haluavat sitä myös itse.

Mä olen ollut parisuhteissa joissa en koskaan saanut miehen kanssa orgasmia millään tavalla. Silti halusin seksiä ja juuri noiden miesten kanssa. Kyllä muakin panettaa ja mulla panetus poistuu kunnolla sillä, että saan kullin pilluuni. Jos en seksistä pitäisi, niin en mä todellakaan olisi siihen suostunut yhdenkään miehen mieliksi. Siinä hajottaisi itsensä henkisesti, jos tuollaiseen itsensä alistaisi.

Tällä hetkellä mulla ei ole parisuhdetta, mutta seksisuhde on ollut yli kaksi vuotta. Pitkään meni ilman orgasmia tämänkin miehen kanssa, mutta sitten löytyi lelu jonka avulla viimein aloin saada orgasmeja. Klitoriskiihotin klitorikselle ja mies panee takaapäin, niin kyllä tekee hyvää. Pelkkä klitoriskiihotin tai dildo ei riittäisi mulle vaan haluan aitoa kullia. Ja tykkään kun mua pannaan kunnolla eikä vain hiljaa hipsutella.

Nyt tuli hieno vastaus, vähän sama minulla, paitsi että tulen vain yhdessä asennossa, lähärissä, kun mies on sisällä ja mies hieroo klittaani sivuttaisliikkein sisältäpäin. Joskus ratsastaessa teen samaa itse.

Eli vaikka emme aina tule, niin kyllä se seksi on nautinnollista silti, ja halutaan sitä. 

Olen myös opettanut miestäni, miten ja mistä pimppaani nuollaan, mutta aina sitäkkään en halua. 

Joskus omin sormin räplääminenkin on aivan parasta, mutta kaipaan silti miestäni viereeni ja petipuuhiin.

Vierailija
47/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet noin agressiivinen?

Miten niin? Minä sitäpaitsi kirjoitin tämän aloituksen tuonne av:n puolelle, ja se parissa minuutissa siirtyi tänne seksipuolelle, vaikka aihe ei ole seksi, vaan se henkinen valmius tehdä asioita puolison mieliksi, ilman että itse saa siitä suurempaa nautintoa.

ap

Pieni itsereflektointi ja peiliin katsominen voisi tehdä hyvää. En ole tuo, kenelle vastasit, vaan nainen. Mutta olen samaa mieltä, että tyylisi on jossain määrin agressiivinen ja tapat sillä asiallisen keskustelun sinänsä ihan hyvästä aiheesta.

Vierailija
48/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuota lähtis vertaamaan.

Oon kyllä harrastanut vuoskaudet seksiä naisen kanssa niin, ettei se seksi ole ollut mitään kovin järisyttävää, tai usein jopa tuntunut jonkinlaiselta työltä verrattuna vaikka masturbointiin. Jossei se ihminen olis ollut muuten mukava niin tuskin tuota olis jaksanut

Toi on muuten totta. Ap:lla on perusoletuksena se yleinen harhaluulo, että miehelle "hyvä seksi" on sama kuin orgasmin saaminen. No eihän se niin ole, joskus joutuu vähän pusertamaan saadakseen jonkinlaisen orgasmin irti toisen mieliksi ja loppuun päästäkseen, mutta ei se välttämättä suurikaan nautinto ole.

Tämä orgasmiharha on ylsi merkki siitä, ettei kyllä ymmärrä miehen seksuaalisuutta kovinkaan hyvin.

Ihan kuin miesten seksuaalisuu

Ja lisätäkseni, miehen kanssa en todellakaan ole enkä tule olemaan parisuhteessa. Nussikaa ihan rauhassa niitä imureja ja pumpattavia barbaroita, minua ei kiinnosta moista pervoilua katsella.

Vierailija
49/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta minä kysyinkin nyt sitä, että kun ei kykene koskaan saamaan orgasmia, niin onko valmis silti seksiin säännöllisesti esim. se pari kertaa viikossa kymmenien vuosien ajan, ihan vaan puolison mielihyvän takia?

Se ettei koskaan saa orgasmia on kuulemma naisilla hyvin yleistä, mutta miehillä tietääkseni todella harvinaista, eli että kykenee seksiin, mutta ei laukea. Kyllä monet naiset sanovat että saavat jotain mielihyvää seksistä rakkaan ihmisen kanssa vaikka eivät laukea, mutta kun se seksi ei ole sama asia silloin kun se on  vain sitä hyväilyä ja läheisyyttä. Ja vain ne jotka saa kunnon orgasmin, ymmärtävät oikeasti sen eron.

Mä en nyt sitten oikein ymmärrä koko tätä pointtia kunnolla. Jos lähtöoletus on tuo että ei voi saada orgasmia millään keinoin, niin sitten ei voi. Eihän siinä sitten paremmasta mitään tietäisikään. Ja jos toista rakas

Ei, kun osa naisista ei koskaan elämänsä aikana koe orgasmia, ja silti heidän miehensä haluavat että seksiä harrastetaan jopa joka päivä, koska he haluavat itselleen orgasmin, siitäkin huolimatta että varmasti osaavat sen hoitaa itsekin itselleen. Ja jos vaimo ei "anna" moittivat vaimoa ties miksi, ja pitävät vaimoa ilkeänä akkana joka pihtaa. Kysymys oli. Että, jos et miehenä, koskaan, ikinä olisi kokenut orgasmia, etkä sitä millään konstilla koko elämäsi aikana saisi, olisitko valmis silti harrastamaan seksiä vähintään pari kertaa viikossa, kymmeniä vuosia?

Juuri tuosta on kyse, että suurin osa miehistä ei 30 vuotta hiero vaimon jalkoja vaan siksi että vaimo saa siitä nautintoa, tai tee mitään muutakaan ilman vastavuoroisuutta. Jotkut miehet ehkä hierovat vaimon jalkoja tai tekevät kotitöitä, odotuksenaan se, että vaimolta saavat sitten seksiä, nauttii vaimo siitä tai ei.

ap

Vierailija
50/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään miesten tapa haluta seksiä usein ja aina kertoo juuri siitä, että ei se seksi voi olla joka kerralla mitään kovin hääviä, kunhan vaan saa kassit tyhjennettyä. Samanlainen tapa kuin vaikka tupakointi.

Eikös miehet (ainakin vanhemmat) ronskiski kuvaa seksitarpeitaan rinnastaen ne aamuistuntoon, eli päivittäiseen helpotukseen. Tosi eroottista. Tuskin se kuitenkaan mitään upeaa seksiä on (eikä sellaista ole tarjolla partnerillekaan). 

Vierailija
51/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tässä keskustelussa tulee ukot jankkaamaan että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan!" Mutta ikinä eivät vastaa itse kysymykseen, että jos joka seksikerralla joutuisi itse runkkaamaan itselleen orgasmin niin kuinka kauan sellaista muka jaksaisi? 

Minulle on ainakin tärkeetä että naiseni saa myös, ehkä nämä yksinkertaiset pojat eivät vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta?

Jäkätijäkäti. 

Opetelkaa ne asennot ja pisteet, mistä irtoaa ja sitten tuotte ne ilmi kertomalla ja näyttämällä.

Miksi se on aina vaan miesten vika. Koska toista on aina helpompaa syyttää, kun etsiä syytä itsestään. Onneksi en ole ollut sängyssä yhdenkään naisen kanssa, joka ei olisi jollain konstilla saanut. Ja nyt voitte sitten vetää sen feikki-korttinne esiin.

Vierailija
52/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta minä kysyinkin nyt sitä, että kun ei kykene koskaan saamaan orgasmia, niin onko valmis silti seksiin säännöllisesti esim. se pari kertaa viikossa kymmenien vuosien ajan, ihan vaan puolison mielihyvän takia?

Se ettei koskaan saa orgasmia on kuulemma naisilla hyvin yleistä, mutta miehillä tietääkseni todella harvinaista, eli että kykenee seksiin, mutta ei laukea. Kyllä monet naiset sanovat että saavat jotain mielihyvää seksistä rakkaan ihmisen kanssa vaikka eivät laukea, mutta kun se seksi ei ole sama asia silloin kun se on  vain sitä hyväilyä ja läheisyyttä. Ja vain ne jotka saa kunnon orgasmin, ymmärtävät oikeasti sen eron.

Mä en nyt sitten oikein ymmärrä koko tätä pointtia kunnolla. Jos lähtöoletus on tuo että ei voi saada orgasmia millään keinoin, niin sitten ei voi. Eihän siinä sitten paremmasta mitään tietäisikään. Ja jos toista rakas

On täysin eri asia hieroa toisen jalkoja kuin alistua pantavaksi jatkuvasti vaikka ei itse sitä haluaisi. 

Vierailija
53/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap tosi rasittavalta, hyökkäävästä ja aggressiiviselta inttäjältä ja en yhtään ihmettele, että miehet käyttävät sinua lähinnä kassien tyjennykseen. Vaikka mies hoitaisi sulle useita orgasmeja, niin varmaan nekin sitten väärällä tavalla.

Voi ei, lerppakyrpäukkoa pelottaa "aggressiivinen" nainen! 😂

Vierailija
54/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn tyylissä ole mitään aggressiivista. Vastatkaapa nyt vain rehellisesti tuohon kysymykseen. 

Vierailija
55/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja noin 25 vuotta avioliittoa nyt takana. Välillä pikapanoja, joissa vaimo ei ehdi saamaan, mutta useimmilla kerroilla varmistan, että vaimo saa ennen minua. Jos miestä ei parisuhteessa kiinnosta oman naisen nautinto, niin eipä parisuhde muutenkaan voi olla hyvällä tolalla, eikä läheisyyttä ole muutenkaan. Tähän yleensä syypäitä molemmat.

Tätäkään asiaa en nyt kysynyt. Vastaa kysymykseen. Olisitko valmis siihen, että et koskaan olisi kokenut orgasmia, etkä koskaan sitä saisi, vaikka miten jyystäisit vuosikymmenestä toiseen?

ap

Ota nyt ihan ensiksi chill pill. Ja vastaus kysymykseesi on kyllä. Rakastan vaimoani yli kaiken ja vaikka jostain syystä en itse pystyisi saamaan orgasmia, niin haluaisin kuitenkin, että hän sa

Mitä sä oikein selität? Juurihan sanoin, että olisin valmis antamaan vaimolleni orgasmeja, vaikka en itse pystyisi niitä syystä tai toisesta saamaan. Luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvuutesi? Nyt korkki kiinni, tai sammut ennen iltapäivää.

Vierailija
56/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin miesten seksuaalisuus olisi muka jotain ydinfysiikkaa. Älä naurata, ukot tunkee jo teini-ikäisinä niitä vehkeitään johonkin imuriin. Mikä tässä on sinusta muka kovinkin monimutkaista ja sivistynyttä?

No, tämä vastaus kertoo kyllä hyvin selvästi, että sulla ei ainakaan sitä seksuaalista sivistystä ole. Se on kuitenkin asia jossa itseään voi kehittää, jos vain uskaltaa päästää irti omasta vihastaan. Jotkut silti tuntuvat saavan enemmän tyydytystä vihaisuudestaan kuin seksuaalisuudesta, mutta toivottavasti sinä et kuulu tähän joukkoon. Jos kuulut, niin osanottoni.

Vierailija
57/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja ketjun toisenkin väitteen esittänyt on ilmiselvästi mies, joka testaa onko naisia paikalla. Onko naisia, jotka juttelisi vähän tuhmia.

En ole mies. Ja mitä ihmeet tuhmaa tässä aiheessa on? Tämähän on henkinen asia, teetkö asioita puolisosi mieliksi joista et tykkää? Ja tämä seksiasia on niin yleinen, josta puhutaan, että naisen pitää vaan antaa, koskaan ei puhuta siitä että miehen pitää vaan antaa. Jos mies ei halua seksiä, sitä pitää ymmärtää, ei voi vaatia mieheltä, että tyydyttäisi naisen jollain konstilla, koska nainen on ansainnut saada nautintoa. Miehellä on vaikeaa kun on haluttomuutta, on joku sairaus, henkinen tai fyysinen, häntä ei missään nimessä saa painostaa vaikka itseä kuinka panettaisi ja olisi paha mieli kun mies ei osoita rakkautta fyysisesti ja se syö naista. 

Antaa, mutta olen huolissani muiden naisten tilanteesta ja haluan hiukan haastaa taas riitaa.

ap

Vierailija
58/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap tosi rasittavalta, hyökkäävästä ja aggressiiviselta inttäjältä ja en yhtään ihmettele, että miehet käyttävät sinua lähinnä kassien tyjennykseen. Vaikka mies hoitaisi sulle useita orgasmeja, niin varmaan nekin sitten väärällä tavalla.

Voi ei, lerppakyrpäukkoa pelottaa "aggressiivinen" nainen! 😂

Aggressiivinen nainen=nainen, joka haluaa nautintoa seksissä. Voi elämä näitä itsekkäitä tumpeloita. 

Vierailija
59/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan. 

Tämähän on suoraan kehotus ottaa avioero.

Vierailija
60/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on tosissaan munan tarpeessa

mitä jos kaikki nussittas sitä vuoronperään. ehkä 100 miestä peräjälkeen kyntämässä vois saada tuossa kyltymättömässä naisessa edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi. tai no, kyse on kuitenkin palstamiehistä...

Eikä ole. Hän saa monta orgasmia päivässä muruliini mieheltään. Näin hän kertoi aloituksessa.

En sanonut että päivässä, vaan silloin kun harrastamme seksiä, eli rakastelemme. Nuorena viikon tai kahden välein  ja vanhempana kerran kuussa. En minäkään saisi jos joka päivä yrittäisi, eikä mies ole oikein koskaan peräkkäisinä päivinä pystynyt saamaan. Me olemme olleet kuitenkin naimisissakin jo kymmeniä vuosia.

ap