Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (299)

Vierailija
21/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät harrastaisi kertaakaan seksiä ilman orgasmia, seksistä tulisi heille ihan turhaa touhua. 

Sinällään olet oikealla palstalla avauksesi kanssa, täällä kun on huonojen rakastajien kokoontumisajot. Käyn täällä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa kauhistelemassa ummehtunutta, naisvihamielistä/naisten nautintoa väheksyvää meininkiä. 

Tämä voi olla suurelta osin totta, mutta liian suuri yleistys kuitenkin. Minä voisin harrastaa hyvin seksiä niin etten itse saisi orgasmia. Tuskin joka kerta vuodesta toiseen, myönnettäköön, mutta säännöllisesti kuitenkin. Itseänikin tyydytän sillä tavalla, että varmaan neljä kertaa viidestä jätän orgasmin ottamatta.

Olen myös lopettanut joskus seksin tai vaimon antaman käsihoidon kesken, jos on tuntunut siltä, että nyt ei vain irtoa. Helkkari, jäin ilman orgasmia ekalla kerrallanikin, mutta tykkäsin siitä silti!

Mun mielestä seksi on hyvin erityisesti sellainen elämänalue, jossa yleistykset toimivat huonosti. Asiat pitäisi osata ajatella jokaisen ensisijaisesti omalta kohdaltaan, eikä yrittää päteä toisten seksuaalisuuden kohdalla sanoen, että mistä "miehet" tai "naiset" tykkää. Sellaisten väitteiden esittäjillä ei ainakaan mun kirjoissani ole kovinkaan syvällistä ymmärrystä tai näkemystä seksuaalisuudesta, vaan jonkinlainen outo tarve yksinkertaistaa maailma yksiulotteisen suoraviivaiseksi. Pelko erilaisuudestako?

Vierailija
22/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolet nuorempi nainen kuin ap, mutta ei minulla ole vastaavanlaisia kokemuksia. Kaikissa seurustelusuhteissa kundit ovat pitäneet huolen siitä, että minäkin saan. Näin on myös lähimmillä ystävilläni, joiden kanssa näistä asioista välillä juttelen.

Mutta jos ei saa millään konstilla? Kyllä miehet yleensä tekevät jotain jotta nainenkin saa, silloin kun itse saavat, ja naisen ylipäätään on mahdollista saada orgasmi. Mutta jos he itse olisivat siinä asemassa, ettei vaan laukea, niin miten pitkään he haluaisivat silti jyystää naista viikosta, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja noin 25 vuotta avioliittoa nyt takana. Välillä pikapanoja, joissa vaimo ei ehdi saamaan, mutta useimmilla kerroilla varmistan, että vaimo saa ennen minua. Jos miestä ei parisuhteessa kiinnosta oman naisen nautinto, niin eipä parisuhde muutenkaan voi olla hyvällä tolalla, eikä läheisyyttä ole muutenkaan. Tähän yleensä syypäitä molemmat.

Vierailija
24/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet noin agressiivinen?

Vierailija
25/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuota lähtis vertaamaan.

Oon kyllä harrastanut vuoskaudet seksiä naisen kanssa niin, ettei se seksi ole ollut mitään kovin järisyttävää, tai usein jopa tuntunut jonkinlaiselta työltä verrattuna vaikka masturbointiin. Jossei se ihminen olis ollut muuten mukava niin tuskin tuota olis jaksanut

Vierailija
26/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä trolli. Aamukrapuloissa tehtyä provoilua :) 

Vierailija
27/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät harrastaisi kertaakaan seksiä ilman orgasmia, seksistä tulisi heille ihan turhaa touhua. 

Sinällään olet oikealla palstalla avauksesi kanssa, täällä kun on huonojen rakastajien kokoontumisajot. Käyn täällä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa kauhistelemassa ummehtunutta, naisvihamielistä/naisten nautintoa väheksyvää meininkiä. 

Tämä voi olla suurelta osin totta, mutta liian suuri yleistys kuitenkin. Minä voisin harrastaa hyvin seksiä niin etten itse saisi orgasmia. Tuskin joka kerta vuodesta toiseen, myönnettäköön, mutta säännöllisesti kuitenkin. Itseänikin tyydytän sillä tavalla, että varmaan neljä kertaa viidestä jätän orgasmin ottamatta.

Olen myös lopettanut joskus seksin tai vaimon antaman käsihoidon kesken, jos on tuntunut siltä, että nyt ei vain irtoa. Helkkari, jäin ilman orgasmia ekalla kerrallanikin, mutta tykkäsin s

Niin, mutta minä kysyinkin nyt sitä, että kun ei kykene koskaan saamaan orgasmia, niin onko valmis silti seksiin säännöllisesti esim. se pari kertaa viikossa kymmenien vuosien ajan, ihan vaan puolison mielihyvän takia?

Se ettei koskaan saa orgasmia on kuulemma naisilla hyvin yleistä, mutta miehillä tietääkseni todella harvinaista, eli että kykenee seksiin, mutta ei laukea. Kyllä monet naiset sanovat että saavat jotain mielihyvää seksistä rakkaan ihmisen kanssa vaikka eivät laukea, mutta kun se seksi ei ole sama asia silloin kun se on  vain sitä hyväilyä ja läheisyyttä. Ja vain ne jotka saa kunnon orgasmin, ymmärtävät oikeasti sen eron.

ap

Vierailija
28/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja noin 25 vuotta avioliittoa nyt takana. Välillä pikapanoja, joissa vaimo ei ehdi saamaan, mutta useimmilla kerroilla varmistan, että vaimo saa ennen minua. Jos miestä ei parisuhteessa kiinnosta oman naisen nautinto, niin eipä parisuhde muutenkaan voi olla hyvällä tolalla, eikä läheisyyttä ole muutenkaan. Tähän yleensä syypäitä molemmat.

Tätäkään asiaa en nyt kysynyt. Vastaa kysymykseen. Olisitko valmis siihen, että et koskaan olisi kokenut orgasmia, etkä koskaan sitä saisi, vaikka miten jyystäisit vuosikymmenestä toiseen?

ap

Vierailija
29/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä harrastanut vuoskaudet seksiä naisen kanssa niin, ettei se seksi ole ollut mitään kovin järisyttävää, tai usein jopa tuntunut jonkinlaiselta työltä verrattuna vaikka masturbointiin. Jossei se ihminen olis ollut muuten mukava niin tuskin tuota olis jaksanut

Toi on muuten totta. Ap:lla on perusoletuksena se yleinen harhaluulo, että miehelle "hyvä seksi" on sama kuin orgasmin saaminen. No eihän se niin ole, joskus joutuu vähän pusertamaan saadakseen jonkinlaisen orgasmin irti toisen mieliksi ja loppuun päästäkseen, mutta ei se välttämättä suurikaan nautinto ole.

Tämä orgasmiharha on ylsi merkki siitä, ettei kyllä ymmärrä miehen seksuaalisuutta kovinkaan hyvin.

Vierailija
30/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olet noin agressiivinen?

Miten niin? Minä sitäpaitsi kirjoitin tämän aloituksen tuonne av:n puolelle, ja se parissa minuutissa siirtyi tänne seksipuolelle, vaikka aihe ei ole seksi, vaan se henkinen valmius tehdä asioita puolison mieliksi, ilman että itse saa siitä suurempaa nautintoa.

ap

Vierailija
31/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Mikä tässä on provoilua? Se että on paljon naisia jotka eivät koskaan saa orgasmia? Vai se, että tuskin miehet olisivat niin innoissaan seksistä, jos eivät saisi orgasmia?

ap

Vierailija
32/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tosissaan munan tarpeessa

mitä jos kaikki nussittas sitä vuoronperään. ehkä 100 miestä peräjälkeen kyntämässä vois saada tuossa kyltymättömässä naisessa edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi. tai no, kyse on kuitenkin palstamiehistä...

Vierailija
33/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään asiaa en nyt kysynyt. Vastaa kysymykseen. Olisitko valmis siihen, että et koskaan olisi kokenut orgasmia, etkä koskaan sitä saisi, vaikka miten jyystäisit vuosikymmenestä toiseen?

ap

Ota nyt ihan ensiksi chill pill. Ja vastaus kysymykseesi on kyllä. Rakastan vaimoani yli kaiken ja vaikka jostain syystä en itse pystyisi saamaan orgasmia, niin haluaisin kuitenkin, että hän saa.

Vierailija
34/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on näreet. Aloitus ja puolet vastauksista on samasta näppiksestä, Kirjoitustyyli on täysin sama. Mutta ihan hyvät naurut tästä keskustelusta sain. Kiitos ap siitä.

Vierailija
35/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on muuten totta. Ap:lla on perusoletuksena se yleinen harhaluulo, että miehelle "hyvä seksi" on sama kuin orgasmin saaminen. No eihän se niin ole, joskus joutuu vähän pusertamaan saadakseen jonkinlaisen orgasmin irti toisen mieliksi ja loppuun päästäkseen, mutta ei se välttämättä suurikaan nautinto ole.

Tämä orgasmiharha on ylsi merkki siitä, ettei kyllä ymmärrä miehen seksuaalisuutta kovinkaan hyvin.

Kyllä tiedän ettei miehetkään aina saa orgasmia, mutta yleisesti ottaen saavat, ja siksi ylipäätään haluavat seksiä. Mutta yleistä on myös se, että miehet eivät ymmärrä sitä, että jos nainen ei koskaan saa orgasmia, ei ole koskaan tuntenut mitään sellaista koko elämänsä aikana, että se on se juttu miksi vaimoa ei oikein seksi nappaa.

Ylipäätään miesten tapa haluta seksiä usein ja aina kertoo juuri siitä, että ei se seksi voi olla joka kerralla mitään kovin hääviä, kunhan vaan saa kassit tyhjennettyä. Samanlainen tapa kuin vaikka tupakointi. En minäkään saisi orgasmeja jos seksiä olisi joka päivä, ja jotkut miehethän haluavat seksiä useasti päivässä joko yksin tai kumppanin kanssa. Se ei kuulosta siltä, että siinä saisi orgasmin, sellaisen jota minä oikeana orgasmina pidän. Se vastaa miehillä varmaan naisten klitorisorgamia, sellaista pientä aivastusta, eli tulee nopeasti ja kestää pari sekunttia ja haihtuu myös nopeasti, eikä niin että siinä fiilistellään vielä tunnin verran kumppanin kanssa sylikkäin.

ap

Vierailija
36/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin miesten seksuaalisuus olisi muka jotain ydinfysiikkaa. Älä naurata, ukot tunkee jo teini-ikäisinä niitä vehkeitään johonkin imuriin. Mikä tässä on sinusta muka kovinkin monimutkaista ja sivistynyttä?

Vierailija
37/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta minä kysyinkin nyt sitä, että kun ei kykene koskaan saamaan orgasmia, niin onko valmis silti seksiin säännöllisesti esim. se pari kertaa viikossa kymmenien vuosien ajan, ihan vaan puolison mielihyvän takia?

Se ettei koskaan saa orgasmia on kuulemma naisilla hyvin yleistä, mutta miehillä tietääkseni todella harvinaista, eli että kykenee seksiin, mutta ei laukea. Kyllä monet naiset sanovat että saavat jotain mielihyvää seksistä rakkaan ihmisen kanssa vaikka eivät laukea, mutta kun se seksi ei ole sama asia silloin kun se on  vain sitä hyväilyä ja läheisyyttä. Ja vain ne jotka saa kunnon orgasmin, ymmärtävät oikeasti sen eron.

Mä en nyt sitten oikein ymmärrä koko tätä pointtia kunnolla. Jos lähtöoletus on tuo että ei voi saada orgasmia millään keinoin, niin sitten ei voi. Eihän siinä sitten paremmasta mitään tietäisikään. Ja jos toista rakastaa, niin miksei hänelle haluaisi hyvää tehdä, varsinkin kun itsekin sanot, että siitä jonkinlaista hyvää oloa ilman orgasmia itsellekin tulisi.

Olen minä vaimon jalkojakin hieronut joka jeesuksen ilta 30 vuotta, vaikken siitä itselleni mitään iloa saa, muuta kuin sen että hän sanoo sen olevan melkein yhtä hyvää kuin seksi.

Jos taas tavoittelet sitä, että ei saisi millään keinoin yhdynnässä mutta vaikka omin käsin kyllä, niin sitten tämä on vielä oudompi kysymys. Totta kai haluaisin silloin seksiä yhtä jatkuvasti kuin nykyäänkin, ja osaisin antaa itselleni sen orgasmin siinä kohtaa kun kokisin sen tarvitsevani. Onko tää jokin trikkikysymys?

Vierailija
38/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos kaikki nussittas sitä vuoronperään. ehkä 100 miestä peräjälkeen kyntämässä vois saada tuossa kyltymättömässä naisessa edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi. tai no, kyse on kuitenkin palstamiehistä...

Eikä ole. Hän saa monta orgasmia päivässä muruliini mieheltään. Näin hän kertoi aloituksessa.

Vierailija
39/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt vastaa kysymykseen? Onko sulla joku vaikea asia nyt tämä, että pitäisi miettiä, mitä itse tekisi jos ei saisi koskaan orgasmia? Onko se sulle nyt se tabu?

ap

Vierailija
40/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin miesten seksuaalisuus olisi muka jotain ydinfysiikkaa. Älä naurata, uk

Oletko ollut koskaan parisuhteessa? Vastauksestasi päätellen et ole.