Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikesta pahoitetaan nykyään mieli?

Vierailija
13.12.2025 |

Mikä siinä on syynä? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä ole kysymys oikeasta mielenpahoittamisesta, vaan moraaliposeerauksesta. Yksi tapa yrittää hallita sitä, mistä muut puhuu.

Mutta ei onnistu. 

Vierailija
22/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Huumorintajuttomuus ja "minä".

Sun huumoritaju on toisten mielen tahallista pahoittamista. Ilmankos kukaan muu kuin sinä ei naura vitsellesi.

Tyypillinen "muiden syy" ajattelija.

Ei vaan ärsyttää turhantärkeät ihmiset. Olemme vain kuin hiekanjyviä universumissa.  Yhtä uniikkeja tai unikkeettomia jokainen. 

Et siis tajua tekeväsi itse sitä samaa? Olet turhaan tärkeä mielipiteesi kanssa. Voi pientä.

En ole yhtään tärkeä ja tiedostan sen erinomaisesti. Yksikään jatkuvasti loukkantuja ei kuulu lähipiiriini eikä tule kuulumaan. Ei sellaista jaksa kukaan. Pyöriköön keskenään sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun huumoritaju on toisten mielen tahallista pahoittamista. Ilmankos kukaan muu kuin sinä ei naura vitsellesi.

Ei vaan ärsyttää turhantärkeät ihmiset. Olemme vain kuin hiekanjyviä universumissa.  Yhtä uniikkeja tai unikkeettomia jokainen. 

Et siis tajua tekeväsi itse sitä samaa? Olet turhaan tärkeä mielipiteesi kanssa. Voi pientä.

En ole yhtään tärkeä ja tiedostan sen erinomaisesti. Yksikään jatkuvasti loukkantuja ei kuulu lähipiiriini eikä tule kuulumaan. Ei sellaista jaksa kukaan. Pyöriköön keskenään sellaiset.

Kuka tässä nyt loukkaantui? Olet jopa valmis siivoamaan ystäväpiiriäsi.

Vierailija
24/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahoitat mielesi?

Vierailija
25/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään saa pahottaa mielensä siitä, että joku pahottaa mielensä? 

Tämähän se nykyään onkin, kun kukaan ei oikeasti loukkaannu, mutta muut loukkaantuvat, kun olettavat, että joku mahdollisesti saattaisi ehkä loukkaantua. 

Vierailija
26/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään tärkeä ja tiedostan sen erinomaisesti. Yksikään jatkuvasti loukkantuja ei kuulu lähipiiriini eikä tule kuulumaan. Ei sellaista jaksa kukaan. Pyöriköön kesk

En todellakaan ole loukkaantunut yhtään mistään. Päin vastoin. Ystäväpiiriini tälläiset eivät mahdu. Piste.

Vierailija
27/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekommunikointi tapahtuu hiekkalaatikkoikäisten välinein. Reagoidaan emojeilla! Aikuiset reagoi emo-helvetin-jeilla! Aikuiset!

Vierailija
28/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä ole kysymys oikeasta mielenpahoittamisesta, vaan moraaliposeerauksesta. Yksi tapa yrittää hallita sitä, mistä muut puhuu.

Mutta ei onnistu. 

Moraaliterrorismilla yritetään saada ihmiset käyttämään terroristin haluamaa moraalia. Terroristille alistuminen tarkoittaisi että terroristi on voittanut.

Vierailija
29/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, sanoo jalkaa tamppaava äänekäs vähemmistö. Ammattiloukkaantujat. Ankeuttajat woken riikinkukkopuvussa.

Milloin te apinat lopetatte tuon "woken" hokemisen? Ette edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
30/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, sanoo jalkaa tamppaava äänekäs vähemmistö. Ammattiloukkaantujat. Ankeuttajat woken riikinkukkopuvussa.

Milloin te apinat lopetatte tuon "woken" hokemisen? Ette edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Te apinat. Mitä diskurssiin houkuttelua tuo on olevinaan? Mikä eläin sinä olet?

Vierailija
31/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei ole oikein sanottu, ei ole loppuun asti mietitty. Turha siinä on toista syyttää huumoritajuttomuudesta tai mielipidevapauden rajoittamisesta. Tyhmästä päästä saa kärsiä

Vierailija
32/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin saa kiittää vasemmistoa. 

Persu ei koskaan näe vikaa omissa toimissa. Känni päälle ja mutkat matkaan...

Vierailija
33/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin saa kiittää vasemmistoa. 

Intersektionaalinen ideologia eli woke on juurikin sitä.

Vierailija
34/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikesta. Ihmisen pitäisi vaan istua totisena hiljaa paikoillaan ja mitään mielipidettä ei saisi olla mihinkään asiaan. 

Just tästä puhuttiin äsken kotona. Sitten mennään avautumaan terapeutille, kun muille ei voi puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä