Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikesta pahoitetaan nykyään mieli?

Vierailija
13.12.2025 |

Mikä siinä on syynä? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Huumorintajuttomuus ja "minä".

Vierailija
2/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat pahoittaneesi mielesi asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikesta. Ihmisen pitäisi vaan istua totisena hiljaa paikoillaan ja mitään mielipidettä ei saisi olla mihinkään asiaan. 

Vierailija
4/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on muotia vihervassareiden keskuudessa. kaikesta pitää loukkaantua.

Vierailija
5/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikesta. Ihmisen pitäisi vaan istua totisena hiljaa paikoillaan ja mitään mielipidettä ei saisi olla mihinkään asiaan. 

Haahhhaaaahhhhahahahah 👍🏿

Vierailija
6/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin ennenkään. Se vaan näyttää siltä, koska näillä mielensäpahoittajilla on liian helppoa saada äänensä kuuluviin. Valtaosaa kansasta ei kiinnosta vit..akaan.

Vierailija
7/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin saa kiittää vasemmistoa. 

Vierailija
8/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun huumoritaju on toisten mielen tahallista pahoittamista. Ilmankos kukaan muu kuin sinä ei naura vitsellesi.

Tyypillinen "muiden syy" ajattelija.

Vierailija
9/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme minä -keskeistä aikaa. Uskon, että tässäkin muutoksen merkittävänä veturina on ollut some instoineen ja tiktokkeineen. On entistä helpompi avautua kaikista impulssiärsykkeistään jotka ärsyttävät ja itkettävät ja kun niillä saa huomiota joko tsemppiviesteinä tai palstamillimetreinä niin nämä lapsena vaille huomiota jääneet "aikuiset" sitten innostuvat oikein niitä tehtailemaan.

Vierailija
10/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti paisuttaa asiaa ja saa näyttämään asian isommalta mitä oikeasti on. 

Vierailija
11/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellainen itsekeskeinen asenne elämässä, minä minä ja minun tunteet, kaikesta saa pahoittaa mielensä. Ja kaikista mielenpahoituksista tehdään numero, somessa tai muualla. Maailma on muuttunut hirveästi lyhyessä ajassa enkä tykkää tästä suuntauksesta ollenkaan.

Vierailija
12/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään saa pahottaa mielensä siitä, että joku pahottaa mielensä? 

Vierailija
13/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun huumoritaju on toisten mielen tahallista pahoittamista. Ilmankos kukaan muu kuin sinä ei naura vitsellesi.

Ei vaan ärsyttää turhantärkeät ihmiset. Olemme vain kuin hiekanjyviä universumissa.  Yhtä uniikkeja tai unikkeettomia jokainen. 

Vierailija
14/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun olet noin totinen ja hiljaa

Vierailija
15/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sellainen itsekeskeinen asenne elämässä, minä minä ja minun tunteet, kaikesta saa pahoittaa mielensä. Ja kaikista mielenpahoituksista tehdään numero, somessa tai muualla. Maailma on muuttunut hirveästi lyhyessä ajassa enkä tykkää tästä suuntauksesta ollenkaan.

Kielletään seinille piirtyly ja internet niin sunkaan ei tartte pahoittaa mieltäsi.

Vierailija
16/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisista on tullut sosiaalisen median myötä poloisia palleroita joita maailman tuuli kuljettaa kuin lumihiutaleita

Vierailija
17/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nauraa? Aikuiset ihmiset somessa seuraavat toisiaan ja pöyristytään joka asiasta. 

Vierailija
18/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, sanoo jalkaa tamppaava äänekäs vähemmistö. Ammattiloukkaantujat. Ankeuttajat woken riikinkukkopuvussa.

Vierailija
19/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisista on tullut sosiaalisen median myötä poloisia palleroita joita maailman tuuli kuljettaa kuin lumihiutaleita

Kuinka runollista! 🥹

Vierailija
20/34 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ärsyttää turhantärkeät ihmiset. Olemme vain kuin hiekanjyviä universumissa.  Yhtä uniikkeja tai unikkeettomia jokainen. 

Et siis tajua tekeväsi itse sitä samaa? Olet turhaan tärkeä mielipiteesi kanssa. Voi pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi