Nyt oli hyvä parannus S-kaupan sovelluksessa (tekoäly)
Osasi luoda minulle ostoskorin sekunnissa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun osaisivat tehdä s-etukorttitarjouksista sellaisia, että ne saisi näyttämällä s-etukorttia eikä puhelimen näyttöä. Ihan turhaa säätöä tuo kuponkien (ja niiden aktivoinnin) näyttäminen kassalla.
Kuuluu konseptiin, ass ryhmä on kankea ja ei niin innovaatinen koska yrittäjyys puuttuu sieltä.
On niitä personoituja etuja myös Keskolla. Jää käyttämättä lähes aina nekin ja ihan samasta syystä. Ei tule avattua kaupassa sitä sovellusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun osaisivat tehdä s-etukorttitarjouksista sellaisia, että ne saisi näyttämällä s-etukorttia eikä puhelimen näyttöä. Ihan turhaa säätöä tuo kuponkien (ja niiden aktivoinnin) näyttäminen kassalla.
Mitä helvetin s-etukorttitajouksia voi kassalla näyttää. Ei mulle sellaisia kyllä tule eikä s-molbiilissa näy (Arina), jotain helevetin kampaamokäyntejä (Olen kaljuuntunut keski-ikäinen äijä). Tai pullaa kahavin kylykeen jossain skahvilassa...
Silti S-uskovaisena en muita kauppoja tai muiden kauppojen sovelluksia käytä. Vihreä sydän sykkii pohjoisen puolesta
Mobiilikuponkeja on. Minulla on nyt jotain rahkoja ja vissyä tarjouksessa. Täytyy muistaa vain kassalla sitten aktivoida se kuponki. Myyjä kyllä neuvoo
Tiedän kyllä mitä ne on, mutta Mun mobiili ei sellaisia tarjoa, ainoastaan pullaa jostain stanan kahvilasta tai kaljulle hyödyttömiä kampaampokäyntejä. Minkä osuuskunnan alueella tällaisia tarjotaan. Arina ei niitä mulle ainakaan anna!
Tiedän kyllä mitä ne on, mutta Mun mobiili ei sellaisia tarjoa, ainoastaan pullaa jostain stanan kahvilasta tai kaljulle hyödyttömiä kampaampokäyntejä. Minkä osuuskunnan alueella tällaisia tarjotaan. Arina ei niitä mulle ainakaan anna!
Onpa jännä. Onko Arina sitten niin kitsas vai mistä lie kyse? Täällä etelässä on ihan hyviä tarjouksia se täytyy myöntää.
Lidlissä voi aktivoida ne kupongit vaikka kotona ja saa ne edut sitten vaikka pikakassalla.
Toki jos tuotetta ei olekaan saatavilla, niin ehkä kannataa aktivoida ne sitä mukaa kun kerää kotiinsa
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä voi aktivoida ne kupongit vaikka kotona ja saa ne edut sitten vaikka pikakassalla.
Toki jos tuotetta ei olekaan saatavilla, niin ehkä kannataa aktivoida ne sitä mukaa kun kerää *kotiinsa
*koriinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu konseptiin, ass ryhmä on kankea ja ei niin innovaatinen koska yrittäjyys puuttuu sieltä.
On niitä personoituja etuja myös Keskolla. Jää käyttämättä lähes aina nekin ja ihan samasta syystä. Ei tule avattua kaupassa sitä sovellusta.
Ne voi aktivoida etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne voi aktivoida etukäteen.
Tämä on hyvä tieto
Vierailija kirjoitti:
Onpa jännä. Onko Arina sitten niin kitsas vai mistä lie kyse? Täällä etelässä on ihan hyviä tarjouksia se täytyy myöntää.
Arinahan ei myöskään maksa joidenkin muiden osuuskuntien tapaan vuosittaista ylijäämän palautusta.
Vierailija kirjoitti:
Taas ehkä kalkkeutunutta, mutta ihan itse ollaan aina ostoksemme suunniteltu enkä keksi mihin tuollaistakin palvelua tarvitsisin.
Ei kaikki varmasti tarvitsekaan. Minä otan ilolla vastaan tämän muutoksen. Säästää aikaani kymmeniä minuutteja viikossa. Ennen kaikkea hermojani ja viikon aikana päätöksenteosta uupunutta päätäni.
Tähän kylkeen sopisi sitten kampanjat. Osta kotimaista, tue suomalaista. Tai joulun jälkeen "terveellisempää ostoskoriin helposti".
Maailma on avoin. Saa käyttää.