Nyt oli hyvä parannus S-kaupan sovelluksessa (tekoäly)
Kommentit (31)
S-kauppa pilasi sovelluksensa muutama vuosi takaperin. Nyt ensimmäisen kerran sen jälkeen tuli aito parannus
Vielä kun osaisivat tehdä s-etukorttitarjouksista sellaisia, että ne saisi näyttämällä s-etukorttia eikä puhelimen näyttöä. Ihan turhaa säätöä tuo kuponkien (ja niiden aktivoinnin) näyttäminen kassalla.
Jos et tiedä mitä ostaa ruoaksi ilman tekoälyä niin hautaan vaan.
MISSÄ ihmeen kuplassa olet ollut!
Tuo ostoslista on ollut jo kauan!
Mulla on ostoslista, siirrän sen ja sitten lisään/poistan tarpeen mukaan asioita sieltä.
EI se mikään eilisen päivä keksintö ole!
Mutta miten ihmeessä osaat laittaa ruokaa jos et osaa ostaa tuotteita ilman tekoälyä?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun osaisivat tehdä s-etukorttitarjouksista sellaisia, että ne saisi näyttämällä s-etukorttia eikä puhelimen näyttöä. Ihan turhaa säätöä tuo kuponkien (ja niiden aktivoinnin) näyttäminen kassalla.
Se on kyllä syvältä. Lisäksi vielä ne saa vain tavalliselta kassalta. Itse piippaan ostokseni suoraan kasseihin ja käytän sitten itsepalvelukassaa. Niissä ei voi niitä mobiilietuja käyttää, niin jää sitten käyttämättä kokonaan.
Tai joskus olen mennyt kassalle edun takia ja unohtanut näyttää sen pirun etukupongin 🤦🏻
Kyllä se varmaan osaisikin, mutta ominaisuutta ei voi ottaa käyttöön. Ai miksi? Koska sä läski rupeet heti vinkumaan, että liian kallista ja tää äppi yrittää vaan pakkomyydä mulle. Se on teidän köyhien ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ostoslista, siirrän sen ja sitten lisään/poistan tarpeen mukaan asioita sieltä.
Ei ole ollut tällaista
Vierailija kirjoitti:
Kai Alzheimeria ja sairastavalle tuokin on tärkeä.
Persuihin sattuu kun puhutaan S-kaupasta
Näköjään tuokin kovin infoahne appi. Enpä viitsi asentaa.
Taas ehkä kalkkeutunutta, mutta ihan itse ollaan aina ostoksemme suunniteltu enkä keksi mihin tuollaistakin palvelua tarvitsisin.
Nyt odotan, että milloin tulee sitten sellainen ominaisuus, että voi pyytää etsimään vastaavat halvemmat, terveellisemmät vaihtoehdot, valitsemaa mahdollisemman kotimaista jne
On tämä aika hyvä parannus ja siihen lisäksi jopa 0€ keräily päälle, niin pääsee helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään tuokin kovin infoahne appi. Enpä viitsi asentaa.
Kyllä ne kaupat mielelläni kaiken infon repii irti. Pitää tietää miten kunkin ihmisen saa ostamaan, ostamaan ja ostamaan.
Vain niin maailma pyörii.
Helppouden takia kuitenkin vain tiedostan tuon datan keräämisen mahdollistamisen. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin s-etukorttitajouksia voi kassalla näyttää. Ei mulle sellaisia kyllä tule eikä s-molbiilissa näy (Arina), jotain helevetin kampaamokäyntejä (Olen kaljuuntunut keski-ikäinen äijä). Tai pullaa kahavin kylykeen jossain skahvilassa...
Silti S-uskovaisena en muita kauppoja tai muiden kauppojen sovelluksia käytä. Vihreä sydän sykkii pohjoisen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin s-etukorttitajouksia voi kassalla näyttää. Ei mulle sellaisia kyllä tule eikä s-molbiilissa näy (Arina), jotain helevetin kampaamokäyntejä (Olen kaljuuntunut keski-ikäinen äijä). Tai pullaa kahavin kylykeen jossain skahvilassa...
Silti S-uskovaisena en muita kauppoja tai muiden kauppojen sovelluksia käytä. Vihreä sydän sykkii pohjoisen puolesta
Mobiilikuponkeja on. Minulla on nyt jotain rahkoja ja vissyä tarjouksessa. Täytyy muistaa vain kassalla sitten aktivoida se kuponki. Myyjä kyllä neuvoo
Aika usein on Oltermannia ja kahvia noilla mobiilikupongeilla. Siksipä vi tuttaa jos maksaa kahvista 9€, kun kupongilla se olisi 4,5€.
Maksaa siksi, koska ei muista sitä saakelin kuponkia kassalla esittää. Aika usein onneksi sitten myyjät kysyy onko kuponkia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu konseptiin, ass ryhmä on kankea ja ei niin innovaatinen koska yrittäjyys puuttuu sieltä.
Ekan sivun sai siirtää suoraan koriin ja sen jälkeen kun pyysin uusia ehdotuksia, sieltä tippui erittäin hyviä sellaisia