Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kruununhaan yläaste

Vierailija
31.10.2011 |

Onko lapsesi tai tuttusi kyseisessä koulussa? miten on viihtynyt? tyttöni haluaisi hakea sinne tanssi linjalle, on tanssinut aina..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tanssi linjalle"? Ja sinulla on tytär?

Vierailija
42/50 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opet ihan jees, mutta todella paljon kiusaamista ja jättänyt traumat ties kuinka monelle. Hirveä hierarkia siitä kenellä rikkaimmat vanhemmat tms. En suosittele jos et ole todella ulospäinsuuntautunut, muuten jäät jalkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana koulu! Olin siellä joitakin vuosia sitten ja todella hyvä kokemus. Tai siis poikani kävi koulua ja itse oli vanhempainyhdistyksessä. Aktiivista toimintaa, paljon esityksiä ja mahdollisuuksia verkostoitua koulun hlökunnan ja muiden vanhempien kanssa. Poika oli musaluokalla.

Vierailija
44/50 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva koulu

Vierailija
45/50 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä koulussa 8 luokalla ja suurin osa näistä jutuista ei oo totta. Poliisit iha pari kertaa käyny ja kiusaamista jonku verran on. Paikka vähhän ränsistynyt mutta ei se juurikaan ainakaan itseä oo haitannu:)

Vierailija
46/50 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Krunan koulun käyneet! 

Tyttöni pääsi juuri tanssilijalle, mutta mietitään vielä ottaako paikan vastaan, vai meneekö normaaliin lähikouluun.

Kaipaisin lisää kommentteja aiheista:

-syömishäiriöt

-kiusaaminen

-huonot tanssin opettajat 

-vanhempien varallisuus vaikuttaa kuinka suosittu olet

-päihteiden käyttö vaikuttaa kuulutko piireihin vai luusereihin

Olen kiitollinen, jos jaatte kokemuksianne! 

Olen itsekin tanssi-taustainen, masennusta ja bulimiaa nuorena sairatanut. Tiedän, että paineet ovat vain kasvaneet nykynuorilla! Tsemppiä kaikille <3

Vierailija
47/50 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele halun vaihtaa koulua, mies opettajat antavat tytöille huonompia arvosanoja koska pojat on aina ”parempia” tytöt ovat kamalia puhuvat seläntakana juoruilua, tupakan polttaminen & alkoholin käyttö koulussa. En suosittele menemään tähän kouluun

Vierailija
48/50 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin just krunlat ysilyätä ja ittelleni jäi hyvät kokemukset, etenki tää rempan jäljiltä uus rakennus oli siisti ja käytännöllinen. opet on suurimmaks osaks tosi mukavia ja ymmärtäväisiä ja tasapuolisia. oppilaat aika porukoituneita joka on pieni miinus mut paljon todi kivoja tyyppejä silti ja oon ite päässy tutustuu tositosi moniin ihaniin ihmisiin. päihteidenkäyttöä on aika paljon mutta en itse ole painostusta kohdannut ja heitä jotka eivät päihteitä halua käyttää kyllä kunnioitetaan eikä leimata miksikään luusereiksi. krunassa on paljon mahtavia tapahtumia, tosin koronan takia niistä suurin osa jäi välistä. pelkästään nämä tapahtumat ja esiintymiset oli minulla painavana syynä miksi tähän koluluun aikoinaan halusin. tykkääään!!! suositteleeeenn!!

Vierailija
49/50 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lastani tänne jos ja kun päihteet noin iso ongelma. Rikkaita ja aivottomia lapsia joilla liikaa rahaa?

Vierailija
50/50 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ollu viis kertaa mielessä T. Vikaa vuotta Krunassa opiskeleva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi