Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääseekö teilläpäin (missä) lapset päivystyksessä jonon ohi tai ainakin nopeammassa tahdissa?

Vierailija
12.12.2025 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuu tulevan oman vaivan takia myös että päivystyksessä on lapsi ja puoliso mukana. Siis aikuispuolella. Ei sillon pääse nopeampaa,säälittää kahdelta yöllä kun ollaan lapsen kanssa siellä. Miksei toinen vanhempi voi olla lapsen kanssa kotona? No mutta itse yritän siivota siellä ja saa lapsi lääppiä mitä haluaa,kun aula on 24/7 aina täynnä niin ei siellä mahdu siivoamaan. En potki potilaita penkiltä ylös, et sais edes joskus pyyhittyä penkit. Saa tuoda lapset lääppimään paikkoja ja laittamaan sormet suuhun. Ei ole multa pois.

Vierailija
22/24 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole koskaan (tai yhden kerran olen) päässyt. Ei ole väliä, onko ollut taapero tai ihan pieni vauva, kaikki menneet siinä järjestyksessä missä tulleetkin. Kerran vielä kävi niin, että 3kk ikäinen vauva, iski rs-virus ja jonetettiin yli 2h. Lopulta päästiin lääkäriin ja antibioottikuuri. Harmillisesti vaan kello napsahti yli 21, joten apteekkiin ei enää päästy. Eikun kotiin ja seuraavana aamuna taas 30km matka kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä tahallaan istutetaan joitain ihmisiä odottamassa. Yksikin lääkäri myönsi ihan suoraan odotuttavansa erästä potilasta kun naama ei miellyttänyt. Tälleen influenssakautenahan se osoittaakin aikamoista fiksuutta odotuttaa ihan huvin vuoksi. 

Kyllä. Olen omin silmin ja korvin todistanut kun eräässäkin tapauksessa hoitaja kävi lääkärin huoneessa kertomassa että potilas XX on odottanut jo hyvin paljon kauemmin kuin muut, lääkäri totesi vain: Ei voi mitään ja jatkoi kännykkäpelin pelaamista. Tämä lääkäri oli kyllä varsinainen pas*iainen muutenkin.

Vierailija
24/24 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peijaksessa ei nykyään ole lapsipotilaita juurikaan yöpäivystyksessä, mutta  n.arkit menee edelleen sujuvasti muiden aikuisten ohi. Silloin kun oli vielä lapsia, ohittivat heidätkin. 

Narkit siirretään toiseen odotustilaan. Olen kerran kulkenut sellaisen tilan läpi. Siellä oli tupakointikoppi, vessa ilman lukkoa ja oksennusohjeet, muovilla päällystetyt tuolit, kameravalvonta ja kaiuttimista tuli ohjeita, kun en osannut avata oikeaa ovea seuraavaan käytävään.