Isorintainen nainen vastaa hetken kysymyksiinne.
Omaan siis E70rinnat, ja pituutta on 167cm ja painoa 65kg.
Hyvin normaali kokoinen nainen siis. :)
Kommentit (18)
Mitään vaivoja ei siis ole ollut.
Varmaankin viittasit kysymykselläsi rintoihin.
Minä en ainakaan edes ns. tunne rintojani, jos puhutaan niiden painosta.
ap
kun on vaikea löytää hyvin istuvia paitoja. Millaisia paitoja yleensä käytät?
Kyselee toinen isorintainen (G70)
Mielestäni naisen vartalo on äärimmäisen kaunis luomus, eikä siihen ole olemassa mitään tiettyjä määritelmiä, minkä näköinen sen tulisi olla. Niin pitkään kun nainen näyttää terveeltä ja hyvin voivalta, ja on sinut itsensä kanssa, sekä osaa kantaa vartalonsa ylväänä, niin hän näyttää kauniilta, olipa vartalon mitat mitkä tahansa. :)
Joten miten kukaan voisi tuntea tällöin itsensä kauniimmaksi kuin joku muu ulkonäön perusteella.
5: Pystyn! :D
ap
mutta nykyään löydän kyllä paitoja todella helposti.
Kunhan paidan materiaali on joustavaa ja käyttää hyvin istuvia liivejä, niin paita istuu myös rintojen kohdalta, kun muuten valitsee sen paidan muun vartalon mukaan. ;)
Olipas hassusti selitetty...
Onhan tietenkin paitoja, joiden malli ei sovi minulle millään. Esim. sellainen kauluspusero, niin sen kun valitsee rintojen ympäriltä sopivaksi, niin muualtahan se on... aivanjärkky.
Mekkoja ostaessa (juhla) on hankalaa, sillä ne kun on yleensä joustamatonta materiaalia, ja ommelty tyköistuviksi malliin, niin eipä mene päälle... :( Hyvää mekkoa saa metsästää.
Ja olen huomannut että liivejä kannattaa olla erilaisia; eri malliset liivit sopii erilaisten paitojen kanssa!
Ja etenkin siivouspäivänä, ulkoillessa, urhaillessa jne. parhaat ovat kunnon litistävät urheiluliivit. ;)
ap
Silloin kun vielä lensin baareissa, niin sain kyllä pitkin iltaa kommentteja rinnoista, ja niitä kyllä tuijotettiin... mutta täytyy kyllä myöntää että annoin itsekin sille aihetta. Käytin avokauluksisia paitoja, jotka toivat rintani hyvin esille, sekä sellaisia liivejä, jotka oikein korostivat niitä... eli jos hävyttämät kommentit alkoivat ottamaan päähän, niin itseä saan syyttää!
Ja samoin pitää tunnustaa, että sinkkuna se myös hiveli itsetuntoa, kun sai kehuja rinnoistaan, vaikka pitikin esittää sitten muille, että kommentit ärsyttää...
Mutta se oli silloin!!!!!
Nykyään tykkään pukeutua siten, että rintani näyttävät kauniilta. Eli ei missään nimessä ole tyrkyllä/esillä, en halua herättää niillä huomiota yms. Vaan kokonaisuuden pitää näyttää kauniilta. :) Eihän suuria rintoja voi peittää, mutta ei niitä tarvitse esitelläkään.
Ei ole enää mitään tarvetta saada ulkopuolisilta niistä kehuja, kun on oma mies joka niitä jumaloi. Eikä hän edes tykkäisi jos niitä esittelisin. Olisi kieltämättä aika mautonta.
Ja täytyy kyllä todeta, etten ole saanut piiitkiin aikoihin mitään kommentteja niistä, eikä niitä ole enää tuijoteltu. :)
ap
Pystytkö juoksemaan? Entä ratsastamaan? Onko lapsia? Pystyitkö imettämään?
olen aivan heikkona suuririntaisiin, en tiedä miten käy jos sellainen osoittaa minuun kiinnostusta.
12: Niskä ei ole koskaan ollut kipea rintojen takia. Niskakipua on ollut ainostaan, jos olen esim. nukkunut huonossa asennossa tms.
Rintojeni alla ei kasva sientä. Enkä ole koskaan kuullut, että jollain olisi kasvanut. Sienikasvua ei ole ollut kyllä missään, ei edes jaloissa. Onneksi, On kuulemma kiusallinen vaiva.
Pystyn juoksemaan, ja kun päällä on urheiluliivit, niin rintoja ei edes tunne.
Olen ratsastanut viimeksi alle 15v. Tuolloin rintani olivat kokoa C. Eipä haitannut rinnat siinä.
On lapsia. :)
Pystyin imettämään, rintojen koolla ei ollut siinä mitään merkitystä (ainakaan omalla kohdalla).
ap
niin kyllä silloin sieltä hikoilee. Mutta lenkin jälkeen mennään muutenkin suihkuun, kun kyllähän ne muutkin paikat ovat hikoilleet. :)
14: Ei roiku, vaan ovat hyvin luonnollisen näköiset ja yllättävän kiinteät. Kiitos hyvien geenien.
Eiväthän ne tähtiä kurottele, siihen taitaa pystyä vain silikoneilla (kun kyseessä siis isot rinnat), mutta ei niitä roikkuviksikaan voi kutsua. Laskeutuu ihan normaalilla tavalla, kauniisti.
Ennen raskauksia pelkäsin, että mitäköhän niistä tulee, mutta yllätykseksi raskaudet, imetykset yms. eivät muuttaneet millään tavalla niiden ulkonäköä/kokoa. Vaikka maito nousi rintoihin ja imetin, niin ne eivät kasvaneet milliäkään (tosin en mittaillut, mutta en huomannut mitään muutosta). Joten kun imetykset oli takana, rinnat olivat täysin saman näköiset kuin ennen ekaa raskautta.
ap
Itse rakastan yli kaiken taas miehessä selän lihaksia. :)
ap
Joo :) Ja kamalasti tekee mieli tehdä tuttavuutta tuollaisiin naisiin. En tiedä miten tätä intoa saisi laannutettua.
Silloin kun tapasimme, niin hän ei tuonut asiaa millään tavoin esille (hyvä niin). Ja meni itse asiassa aika pitkä aika, ennen kuin hän edes myönsi asian, että rakastaan yli kaiken suuria rintoja.
Mutta suhtautuu siis rintoihini todella kauniisti ja asiallisesti.
Mikää ei kuvota minua enempää kuin jokin " hikinen kopelointi" , ronkkiminen, ohimennen hiplailu jne...
Eli ei todellakaan tarvotse tuntea, että olen vain pelkät rinnat.
Ja mikäs sen helpompaa, kun tietää että miehen tekee maailman onnellisemmaksi sillä, että puen päälleni tietynlaiset liivit+alusvaatteet, ja vielä sellaine paita, jonka kanssa hän huomaa heti, millaiset alusvaatteet minulla on. (Siis push-up -liivit jne.) :)
Ei siis tarvitse paljoa vaivaa nähdä. :)
On nimittäin mukavaa pukeutua silloin tällöin miehelle mieliksi. Tuleehan siitä itsellekin hyvä mieli.
ap
Ihan samalla perusteella minäkin tein periaatteessa tuttavuuttani nykyiseen aviomieheeni; minusta hänellä oli yksinkertaisesti niin kaunis ja seksikäs hymy, aivan uskomattoman söpö peppu ja reidet... Joten, ulkonäön perusteella minä hänet iskin! :D
ap
ko. naiset ovat niin tottuneita lähentelijöihin että miten sen sitten saisi tuotua ilmi että on erilaisempi kuin ne muut :)
Joten en viitsi vastailla moisiin.
Toisaalta, asian voi kysyä niin monella eri tavalla.
ap :)
sillä tosi asiallisesti on kertonut ja vastaillut. Täällä toinen joka ei ole koskaan ollut oikein sinut rintojensa kanssa. Mekot ei mahdu, paitapuserot ahdistaa ja irvottaa rintojen kohdalta, mielestäni näytän rintoineni sellaiselta amazonilta. Ratsastan ja se vaatii hyvät ja kalliit liivit.
Oikeasti olen aina kadehtinut sellaisia naisia joilla on pienet rinnat ja kapea rintakehä, minusta mekotkin näyttää silloin tosi paljon kauniimmalta.
Ja ajatella että voi vaan vetäistä paidan päälle ilman liiviä ja lähteä baanalle. Ei onnistu täällä.
ihan vaan vinkki teille muille isorintaisille että bravissimosta löytyy hyviä liivejä, uikkareita, paitoja, toppeja ja mekkoja jotka on sunniteltu nimeomaan isorintaisille. googlatkaa sanalla bravissimo, se on nettikauppa uk:ssa. kerran kun tilaa, niin saa kataloogin jatkossa kotiin, hyvin toimii ja niillä on ihania liivejä. myös imetysliivejä isoja kokoja löytyy - itse ostin semmoisia mm kesähattukokoa 75H...
tarvitsetko hierojaa?