Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkitseeko työnantaja työntekijää, joka ei saikuta?

Vierailija
11.12.2025 |

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarana on, että tullaan sairaana töihin ja tartutetaan terveet.  Ei suositeltavaa.

Ex-puoliso oli juuri saanut koronan. Meni silti työpaikalle ja oli vasta seuraavana päivänä etänä/saikulla. Tartutti minutkin kun aivasteli ja pärski. 

Vierailija
22/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksetaan vuosittain bonus jos sairauspoissaolot ei ylitä sallittua määrää. Kyseenalaista kyllä. Myös sairaan lapsen vuoksi sairauslomalla olo kerryttää näitä päiviä. Näin lapsettomana kiitän mukavasta lisästä minkä saan, perheellisillä lisän saaminen on todella harvinaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oi kyllä. Kakkukahvit odotti töissä ja seuraava palkka olikin oikein tuplapalkka. Mietin jo, että koska otan uusiksi.

Vierailija
24/24 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut 9 vuotta töissä samassa firmassa, olematta kertaakaan saikulla tai muuten poissa työajalla. 

Sitten sairastuin, olin 2 päivää saikulla. Palatessani töihin, sain kirjallisen varoituksen luvattomasta poissaolosta vaikka olin ilmoittanut työnantajalle heti kun itse tiesin ja mulla oli saikkutodistuskin.

Otin sen jälkeen lopputilin.

Aikoinaan minä sain kirjallisen varoituksen kun sanoin oman eriävän mielipiteen esimiehen minulle kertomasta asiasta