Miksi ei leikata turhista paperinpyörittäjistä?
Valtiolla ja kunnalla on lukemattomia "päälliköitä" joilla ei oikeasti ole mitään tärkeää tehtävää. Täyttelevät vain turhia papereita ja yrittävät saada ajan kulumaan. Ei nykyään ole sellaiseen varaa.
Kommentit (13)
Kuten mitkä päälliköt? Kun moni aina valittaa, että näistä "paperinpyörittäjistä" pitäisi leikata, olisi kiva jos joku osaisi nimetä niitä tiettyjä virkoja, jotka voidaan lakkauttaa.
Eiköhän tekoäly leikkaa nämä pois lähivuosina.
Miksi ei leikata turhista tiedostojen kirjoittajista. Pelaavat tai käyvät keksisivuilla kaiket päivät.
Turhat paperinpyörittäjät ovat päättämässä, että turhista paperinpyörittäjistä ei leikata.
Mulla on 8 esihenkilöä hva:lla. Niistä riittää leikattavaa. Ennen kuntayhtymän aikaan mulla oli 1 esihenkilö ja kaikki paremmin. Sen sijaan haluaisin takaisin sihteerin. Hän teki työtä palkkansa eteen ja tuotti enemmän takaisin kuntalaisille, kuin yksikään esihenkilöni.
Nautin kun tekoäly vie näiden työpaikat. Kohta maksetaan vain heille jotka oikeasti tekee jotain käsillään.
Vierailija kirjoitti:
Missä enää täytellään papereita?
Papereita täytellään vielä aika monissakin paikoissa. Laskutkin tulee monelle edelleen paperisena. Työkkäristä sain taannoin paperin mukaani ja joskus olen vienyt sinne paperin, todistuksen, jonka olin ensin saanut toisesta paikasta, jossa se paperi laadittiin. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuten mitkä päälliköt? Kun moni aina valittaa, että näistä "paperinpyörittäjistä" pitäisi leikata, olisi kiva jos joku osaisi nimetä niitä tiettyjä virkoja, jotka voidaan lakkauttaa.
Jokainen asiantuntijan tittelillä oleva pitäisi potkia pihalle, johtajia pitäisi karsia myös reilulla kädellä pois jokainen työ mitä tehdään tietokoneella eli työ ei ole fyysistä niin jokaista niitä virkoja pitäisi karsia sekä palkkoja alas niistä.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun tekoäly vie näiden työpaikat. Kohta maksetaan vain heille jotka oikeasti tekee jotain käsillään.
ei vie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asiantuntijan tittelillä oleva pitäisi potkia pihalle, johtajia pitäisi karsia myös reilulla kädellä pois jokainen työ mitä tehdään tietokoneella eli työ ei ole fyysistä niin jokaista niitä virkoja pitäisi karsia sekä palkkoja alas niistä.
kaivat varmaan lapiolla ojaa työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksesta löytyy. On varhaiskasvatuspäälliklöä, aluejohtajia, päiväkodinjohtajia, apulaisjohtajia ja apulaispupulaisjohtajia. Kukaan ei työskentele lapsiryhmässä, toimistosta käsin palaveerataan ja käydään tyhjäkäynnillä.
Missä enää täytellään papereita?