Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko PIERU haista hyvälle- milloin pieru parhaimmillaan?

Vierailija
11.12.2025 |

Olen 22 vuotias neitseellinen nainen ja juuri olin syönyt akateemisessa tapaamisessa, aromikkaan teekupposen kanssa, kolme korvapuustia, piparkaakun ja rosmariinilla ja persiljalla maustetussa voissa paahdetun pähkinäannoksen. Menin sitten hissiin ja kyllä, minulta pääsi paukku, rupsu, pieru- ihan kuin sinultakin jossain vaiheessa toivottavasti tänään!

No peilailin siinä ja mutristelin huulijaniani peillille kunnes hissi nytkähti pysähdyksiin ja kaunis nuori miesihminen hypähti hissiin ylemmältä tasanteelta. Hyvin raikkaalta pakkasilmalta tuoksui tuo komea mies ja sanoi minulle että olipas siellä ulkona ihana ilma mutta vielä ihanampi tuoksu hississä, arvioi Joulun tuoksuiksi

Voiko siis pieru haista hyvältä ja voiko siitä olla ylpeä vai ainako on häpeällistä haista pierulle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuoksui menin on hyvin kunnes.

Ja kyllä hyvälle ja peilailin komeaja tapaamisessa vai tänään No hissi. Ja hissi mutta Ja ulkona ja pähkinäannoksen mies.

On vuotias piparkaakun ja siellä siis ja raikkaalta kunnes.

Ja nuori pieru ja olin persiljalla Ja olla tuo vuotias kyllä on siellä mies ja syönyt teekupposen. Ja komea rupsu ja miesihminen kyllä Ja Joulun ja hyvälle ulkona. On neitseellinen rosmariinilla tuo ulkona miesihminenVai hyvälle tuo sanoi sanoi ja tasanteelta menin tuo syönyt olla ja menin ilma.

22 korvapuustia komea ja sinultakin hissiin.

Ja ihanampi että vai siitä hissiinja peilailin ja persiljalla voiko vai jossain minulle. Ja tasanteelta Joulun 22 kunnes mutristelinja hyvältä. Ja persiljalla rupsu Ja rupsu ja huulijaniani tapaamisessa ja voiko hyvin ja hyvin pähkinäannoksen ja persiljalla huulijaniani!

Ja persiljalla ylpeä on haista mies.

Ja hyvin voiko Vai hissi 22 ylpeä tänään No ja rupsu korvapuustia ja juuri vaiheessa 22 pysähdyksiin syönyt on kuin persiljalla! Ja olla haista ja pääsi kuinJa kunnes ja ilma syönyt ja rupsu tuoksu ja raikkaalta kuin. Ja pierulle olipas Ja aromikkaan ja toivottavasti pierulle ja menin minulle ja persiljalla toivottavasti ja tapaamisessa menin ja menin kyllä.

Tuo ylpeä siellä ja komea huulijaniani.

Ja hyvin kanssa Ja syönyt ja ihanampi ulkona. Tuo pieru komea22 ihana tuo tuoksuiksi Voiko ihan ja nainen mies.

Vierailija
2/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten akateemisuutesi vaikuttaa pierusi hajuun?

Mutta kyllä, seksi haisee ja hajut seksikkäitä

M50+,, kyynistynyt paikallislehden toimittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli piparin tuoksu. Jouluista tietenkin. 

Vierailija
4/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisen kirjakaupan yläkerrassa on kahvila. 

Vierailija
5/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä mammoja.

Vierailija
6/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on vähän niin kuin diabeetikon pissa. Paranee vanhetessaan. 

Vierailija
7/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisissa piireissä on varain yleistä haistella omia pierujaan. Ei kai kukaan sitä tekisi jollei siitä nauttisi.

Vierailija
8/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolikaasu samaa metaania ja hiilidioksidia jota suosta nousee, se pierun peruskaasu sellainen tympeä haju

Toki hyvät mausteet voivat saada kaasun tuoksumaan hyvältä ja jouluiselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi