Jäätävän kallista postitella joulukortteja
Ei montaa tarvi lähettää niin menee 30 euroa rikki.
Kommentit (33)
1,70€ / kortti, en kyllä lähtisi tuolla hinnalla kuskaamaan kortteja ympäri Suomea vaikka suurin osa kortin saajista asuu tässä samassa kaupungissa tai välittömässä läheisyydessä. Minusta tuo kappalehinta on jopa edullinen
T: Peruspäivärahalla oleva työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap täällä siitä avaudut ? Oma on vikasi jos lähettelet jäätävän kalliita postikortteja Pyydä soskusta se 30€ jos ei perse kestä sellaista menoa Aamen
Palveluista joilla ei ole kilpailijaa voi mielestäni avautua. -ap
Posti tosiaan oli peruspalvelu ennenkuin Kokoomus yhtiöitti (yksityisti) sen ja tuhosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap täällä siitä avaudut ? Oma on vikasi jos lähettelet jäätävän kalliita postikortteja Pyydä soskusta se 30€ jos ei perse kestä sellaista menoa Aamen
Avaudu sitten postiin Hittoako täällä mesoat kun ei aiheesi edes kiinnosta !
Itehän sinä täällä mesoat ja vielä ketjussa jonka aihe ei kiinnosta :D
Ap saa tehdä aloituksen mistä haluaa, mutta sinun ei tarvii tulla sinne meukkaamaan, varsinkin jos aihe ei edes kiinnosta.
Ymmärrätkö, että sinä olet se ongelma nyt tässä ketjussa. Vihanhallintakurssi voisi olla paikallaan.
eri
Cittarista kyselin kassalta, voiko ostaa joulumerkkejä. No, ei voi yksittäisinä vaan olisi pitänyt ostaa joku 34 euron boksi. Hmm. sillä tavoin kauppalasku olisi noussut kevyesti sataseen, Kuulemma noita ikimerkkejä voi käyttää tulevina vuosinakin, mutta silti tuli jotenkin ryöstetty olo. Kauppias haluaa kaikki kuluttajan rahat nyt tänne ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Cittarista kyselin kassalta, voiko ostaa joulumerkkejä. No, ei voi yksittäisinä vaan olisi pitänyt ostaa joku 34 euron boksi. Hmm. sillä tavoin kauppalasku olisi noussut kevyesti sataseen, Kuulemma noita ikimerkkejä voi käyttää tulevina vuosinakin, mutta silti tuli jotenkin ryöstetty olo. Kauppias haluaa kaikki kuluttajan rahat nyt tänne ja heti.
Meidän Cittarissa yksittäiset postimerkit voi ostaa asiakaspalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita on postimerkit. Kortteja temutin 😅
Olisiko siellä Temu postimerkkejä?
Joo, ostin eilen 4kpl kotimaan ikimerkkejä ja meinasin jättää ne tiskille kun myyjä kertoi hinnan.
No, vanhalle mummolle raaskin kerran vuodessa lähettää kortin, muut jää ilman.
Lähetin 4 korttia, maksoi yli 6e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaudu sitten postiin Hittoako täällä mesoat kun ei aiheesi edes kiinnosta !
Itehän sinä täällä mesoat ja vielä ketjussa jonka aihe ei kiinnosta :D
Ap saa tehdä aloituksen mistä haluaa, mutta sinun ei tarvii tulla sinne meukkaamaan, varsinkin jos aihe ei edes kiinnosta.
Ymmärrätkö, että sinä olet se ongelma nyt tässä ketjussa. Vihanhallintakurssi voisi olla paikallaan.
eri
Minä maksan kaikki vahingot Oronzo Canà hallituksen hyeena: viisi puolustajaa siirtyy eteenpäin viisi eteenpäin vetäytyvät. Minulla on se keuhkojen kärjessä Sain jo kiitos, kahvia saatanan kanssa.
Niin kastan pahaa silmää vastaan: raapimalla teet minusta nokkosihottumaa söit tulppaanit. Olen henkilö joka matkustaa merillä ympäri maailmaa: mitä mitä Canos Canos peli on jo helvetistä. Kuten ranskalaiset sanovat frappé, yksi joka neljä tulee Rioon saamaan turpaansa öljyn suolan ja etikan kanssa.
Kaikkein homoin oli miehesi Kruunun Neitsyt huorittelee sinua; En ymmärtänyt anteeksi. En ole pieraissut 2 päivään: sinun on ostettava ornitologian kirja Setä Lino mitä sukupuolta ovat lesbot! Oronzo Canà hallituksen hyeena Minä maksan kaikki vahingot, Kerron meille että vittuilit Pugliassa etävalinnassa ja heitä lyödään. Riisu riisu tai minä riisun sinut alasti jos olet kusipää minä tuen sinua; rikoit ihon hyvin.
Jos otan sen tapan sen mitä helvettiä minä tiedän; Hevonen muuttuu kyrvän kasvaessa. Hän pakeni Canosalta: meripiirakka koska ne laittavat simpukat päälle pikku Marco jonain päivänä annan sinulle pullon katkeraa täällä annan sen olkapääsi yli. Se kesti 128 jaksoa Crostista ja Crestistä mitä vittuwa tahansa kutsutaan: hiljainen kuin vajakkilehmä joka on toiminut äänihuoralla Minulla on se toosani kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Otappa koksu ekat shampanjat jo tähän aikaan iltaa niin rauhotut. Postihan listautui pörssiin joten nyt otetaan ekat OSINGOT ulos näillä uusilla hinnoilla. Eiks je?
Kun kirjeposti on vielä monopolia niin kyllä kelpaa sijoittajat konjakit napata kun ekan vuoden TULOS listataan. Iisiä on Cayman-saarelle kirjeellä massit lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa koksu ekat shampanjat jo tähän aikaan iltaa niin rauhotut. Postihan listautui pörssiin joten nyt otetaan ekat OSINGOT ulos näillä uusilla hinnoilla. Eiks je?
Kun kirjeposti on vielä monopolia niin kyllä kelpaa sijoittajat konjakit napata kun ekan vuoden TULOS listataan. Iisiä on Cayman-saarelle kirjeellä massit lähettää.
Senkin lättäjalka analfabeetti!
En ole koskaan lähettänyt ainuttakaan. Olen 55 vuotias ja ei se ole kyllä ollut enää munkaan ikäisten juttu. Ainoat kortit jotka olen saanut on äidiltäni. Hänkin on luopunut tavasta jo muutama vuosi sitten.
OMG Joulukortin lähetys Kiinasta Mäntsälään, on 100 kertaa halvempaa kuin Lahdesta Mäntsälään?