Mikä teki Miss Suomen julkaisemasta kuvasta rasistisen? Professori kertoo
Kommentit (29)
Rasismi on meissä kaikissa, kuin himo ja ruokahalu, miksi sitä pidetään pahana?
Ruskeat hyvin rasistisia ja yrittävät kansanmur.hata meidät valkoiset ja juutalaiset ihan lapsemme uunissa paistaen!
Viha on tunne, yhtä luonnollinen tunne kuin nälkä tai rakkaus, luonnossa ja evoluutiossa ei ole "pahoja asioita", on vain asioita jotka turvaavat jälkeläisten eloonjäänmistä
N34, vain amiksen käynyt ja tämän ymmärtävä
Vierailija kirjoitti:
Ruskeat hyvin rasistisia ja yrittävät kansanmur.hata meidät valkoiset ja juutalaiset ihan lapsemme uunissa paistaen!
Viha on tunne, yhtä luonnollinen tunne kuin nälkä tai rakkaus, luonnossa ja evoluutiossa ei ole "pahoja asioita", on vain asioita jotka turvaavat jälkeläisten eloonjäänmistä
Myös homoseksuaalisuus oli aikanaan laitonta. Ehkä jonain päivänä saamme sanoa totuuden, totuus ei voilla laitonta, ei voi olla laitonta olla homo, tai valkoinen, meitä ei saa kansanmur.hata!
White live matter!
"Minulla olisi unelma", Marthyr Luther King
T toinen amisnainen, sinkku, 162/43, tumma, rikkaasta miehestä unelmoiva!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi jotkut tarvitsevat professorin kertomaan tuon.
Että turhasta höpökohusta saataisiin virallisempi ja vakavasti otettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi jotkut tarvitsevat professorin kertomaan tuon.
Että turhasta höpökohusta saataisiin virallisempi ja vakavasti otettava.
Että saataisiin tyhmät menemään lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuihin missin tehtävästä potkuihin saamiseen vaikuttanut kuitenkin eniten se käytös kuvan julkaisun JÄLKEEN, ei pelkästään se itse kuva. Käytös oli nimittäin moukkamaista, ja on toki ollut jo aiemminkin purkanmässytyksineen haastattelussa.
Käytöstavaton trashy juntti ei oikein sovi tuollaiseen edustustyöhön.
Juuri näin. Mielestäni tuo Dzafce kyllä on hyvännäköinen ja edustavakin, mutta hänen käytöstavoistaan puuttuu kaikki eleganssi sekä sydämen sivistys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina ajatellaan, että rasismi on huono asia?
Minusta afrikkalaisilla on hieno kulttuuri Afrikassa (jos ei ole sotaa jne), mutta täällä heidän kulttuurinsa EI ole hieno.
Minusta omaa etnistä ryhmää on täysin validia puolustaa ja sen säilymistä.
Maailmassa on vain yksi Suomi, ja sitä pitää puolustaa kaikin keinoin, varsinkin kun pieni kansamme on melkein kaikilla mittareilla maailman huippua.
Meidän täytyy tunnistaa, että jotkut asiat, jotka ovat ennen olleet hyväksyttäviä, eivät ole sitä enää, sanoo Itä-Suomen yliopiston kulttuurintutkimuksen professori Tuija Saresma.-
Mutta tämä Missihän on nuori? Ei tiedä menneestä hyväksyttävyydestä mitään?
Tuija Saresma on tutkijan arvovallalla turautteleva vassuaktivisti, joka on itse myöntänyt tekevänsä aktivismia tutkijastatuksen turvin.
Voitaisiin tehdä uusinta vanhasta Suomifilmistä, jossa on missit kiinalaisina.