Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne enää ketään joka kannattaisi nykyhallitusta

Vierailija
11.12.2025 |

Pari sitkeää sissiä jaksoi vielä alkusyksyyn asti puolustaa. Se siitä.4

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tunnet. Mä kannatan.

Mistä vatusta hän sinut tuntisi. Olet vain 4 sanaa ja pari pistettä netissä.

En mä livenäkään ole paljon sen enempää 😉

Vierailija
22/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kannatan! 

Paras hallitus omana elinaikanani! Ainoa, joka tekee selkeästi m muuttoon kiristyksiä ja leikkaa Sanna Marinin velkaa, vaikka vielä joudutaan velkaa ottamaan.

Luoja sentään, eikö hävetä olla noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen montakin. 

Minäkin. Itseni ja melkein kaikki frendit. Yksi hanttihommiin jämähtänyt kannattaa demareita.

Vierailija
24/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä meitä viisaita on vielä tosi paljon!

Persusta ei saa viisasta tekemälläkään.

Vierailija
25/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä Suomen politiikka aikamoista farssia ollut jo monta vuotta. 

Vierailija
26/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kannata enää mitään puoluetta. Kaikki puolueet on paskoja ja kansaa vastaan. Sitä puoluetta odotellessa joka olisi oikeasti kansan puolella eikä kyykyttäisi työttömiä, pienituloisia töissäkävijöitä, työkyvyttömiä sekä pienituloisia autoilijoita rahastamalla bensalla ja autonverotuksella. Lisäksi sähköautopakotus on sairasta. Ilmastorahastuskin saisi jo loppua.

Sä et nyt ihan hahmota kokonaisuutta. Kyllä PS pitää myös pienituloisten, joskaan ei laiskojen puolta. Hallitusohjelmassa joudutaan tekemään kompromisseja. Esim. PS antoi tuossa periksi, jotta sai kiristyksiä m muuttopolitiikkaan.

Rasittavia ihmiset, jotka ei ymmärrä sitä, että kompromisseja on tehtävä, jos mennään hallitukseen. Ja oppositiossa ei nyt saataisi mitään aikaan, voitaisiin vaan huudella.

Missä ihmeen utopiassa sinäkin persu elät? Lailla pitäisi persut kieltää.

Vierailija
27/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki rotary- ja leijonaklubien jäsenlistoja. Sieltäkin niitä HEIL-hapatuksia löytyy. Yleensäkin, mitä rikkaampi, sitä na tsimpi.

Vierailija
28/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka pitää Purraa hyvin viisaana ja kaikki on vaan suomalaisen lehdistön vääristelyä ja propagandaa. Hän lukee suoraan Riikan kirjoituksia ja seuraa ulkomaista "oikeaa" uutisiointi youtube ym. Suomen uutisointi on vaan valheellista propagandaa. :)

Varmaan kaikki Riikasta julkaistut videot ja kuvat on manipoloituja. Just.

Paha se on kauhalla ammentaa...

Vierailija
29/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 200.000 euroa vuodessa ansaitsevana olen todella tyytyväinen nykyhallitukseen.

Kuulostaa sinisilmäiseltä kuvitella olevansa hyväosainen vielä noilla numeroilla, jos kyse on oikeasti vain ansiotuloista. Niihin piireihin, joissa osallistutaan itse peleihin ja sanellaan samalla pelisääntöjen muutokset myös piirien ulkopuolisille, pääsee vasta paljon isommilla pääomatuloilla.

Vierailija
30/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannatan. Kok ulkopoliittinen linja on omaan makuuni ja PS:n m muuttopolitiikka omaan makuuni. Eli tunnin lukuun ottamatta kannatan. Ja pitäisi olla vieläkin tiukempaa m muuttopolitiikkaa, mutta RKP haraa vastaan. 

Mutta siis aivan toisella planeetalla ollaan nyt vs Marinin koulut ulkomaalaisille ja perheenyhdistämiset. Järkyttävää.

Ne perheen yhdistämiset on ollut varmaan kolkyt vuotta sitten olleet käytössä jo. Tosin tyhmä provo olet, niin kuin yleensä persut on.

Vierailija
31/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kannata enää mitään puoluetta. Kaikki puolueet on paskoja ja kansaa vastaan. Sitä puoluetta odotellessa joka olisi oikeasti kansan puolella eikä kyykyttäisi työttömiä, pienituloisia töissäkävijöitä, työkyvyttömiä sekä pienituloisia autoilijoita rahastamalla bensalla ja autonverotuksella. Lisäksi sähköautopakotus on sairasta. Ilmastorahastuskin saisi jo loppua.

Sä et nyt ihan hahmota kokonaisuutta. Kyllä PS pitää myös pienituloisten, joskaan ei laiskojen puolta. Hallitusohjelmassa joudutaan tekemään kompromisseja. Esim. PS antoi tuossa periksi, jotta sai kiristyksiä m muuttopolitiikkaan.

Rasittavia ihmiset, jotka ei ymmärrä sitä, että kompromisseja on tehtävä, jos mennään hallitukseen. Ja oppositiossa ei nyt saataisi mitään aikaan, voitaisiin vaan huudella.

Joo. Demarit sanovat, että miten voidaan tehdä noin kun PS on hallituksessa. No toki voidaan tehdä, koska joku kompromissi on annettava kokkareille, jotta saadaan m muuttokiristyksiä läpi.

Mutta tämä onkin puhtaasti vasureiden tapa mustamaalata persuja. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
32/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja tekstejä kokoomusnuorilta, valitettavasti mikään mielipidevaikuttaminen ei käännä kansalaisten mielipidettä kun koti ja työpaikka menee

Vierailija
33/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikänsä elänyt muiden rahoilla niin varmasti demarit olisi mieluisampi.

Minä äänestän kokoomusta ensi vaaleissa. Viimeksi äänestin Perussuomalaisia.

Vierailija
34/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 200.000 euroa vuodessa ansaitsevana olen todella tyytyväinen nykyhallitukseen.

Kuulostaa sinisilmäiseltä kuvitella olevansa hyväosainen vielä noilla numeroilla, jos kyse on oikeasti vain ansiotuloista. Niihin piireihin, joissa osallistutaan itse peleihin ja sanellaan samalla pelisääntöjen muutokset myös piirien ulkopuolisille, pääsee vasta paljon isommilla pääomatuloilla.

Tämä! Tavallaan toivoisin, että jokainen tuntisi oikeasti rikkaan, niin saisivat vähän suhteellisuudentajua mitä tarkoittaa jos joku on rikas. Ei silloin puhuta mistään palkkatuloista vaikka ne olisivat 200000e vuosi. 

Vierailija
35/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on ikänsä elänyt muiden työnteolla kartutetuista liikevoitoista jaetuilla pääomatuloilla, kokoomus on luonnollisesti mieluisampi, kun voi vielä rehennellä, että rahat ovat "omia".

Vierailija
36/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan he saaneet "suurta" aikaan, kun kukaan ei kuluta Suomessa. Meitä on monia kun odotamme seuraavaa hallitusta ja toivomme että sitten voimme kuluttaa. Nyt ei todellakaan ole sen AIKA. 

Vierailija
37/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä malliesimerkki apukoululaisesta, joka äänestelee omaa etuaan vastaan. Fantasia jostain muiden rahoilla elelystä tai kiihoittuminen rasismista takaa persujen ja kokoomuksen menetyksen jatkossakin. Voi kun sinäkin apina tajuaisit, että edistät vain rikkaiden rikastumista. 

Vierailija
38/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannatan. Kok ulkopoliittinen linja on omaan makuuni ja PS:n m muuttopolitiikka omaan makuuni. Eli tunnin lukuun ottamatta kannatan. Ja pitäisi olla vieläkin tiukempaa m muuttopolitiikkaa, mutta RKP haraa vastaan. 

Mutta siis aivan toisella planeetalla ollaan nyt vs Marinin koulut ulkomaalaisille ja perheenyhdistämiset. Järkyttävää.

Ne perheen yhdistämiset on ollut varmaan kolkyt vuotta sitten olleet käytössä jo. Tosin tyhmä provo olet, niin kuin yleensä persut on.

En sitä tarkoittanut, vaan sitä, että Sanna Marinin antamat opiskelupaikat korkeakouluista kolmannen maailman tyypeille ovat saaneet perheenyhdistämisen räjähtämään käsiin. Nyt tulevat sitten perheet Bangladeshista tuomaan väriä kaduille ja Kelan sosiaaliluukuille.

Ihanko itse keksit, marinilla ei ole ollut mitään tekemistä näiden huijareiden kanssa jotka orpon hallitus lupasi opiskelupaikan ja työpaikat, mukamas viisas aineisto on tervetullut tänne.

Vierailija
39/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kannatan! 

Paras hallitus omana elinaikanani! Ainoa, joka tekee selkeästi m muuttoon kiristyksiä ja leikkaa Sanna Marinin velkaa, vaikka vielä joudutaan velkaa ottamaan.

Ei muuten leikkaa velkaa. Leikkaisi mutta kun ei pysty.  Lue uutisia enemmän palstojen sijaan.

Vierailija
40/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden joka pitää Purraa hyvin viisaana ja kaikki on vaan suomalaisen lehdistön vääristelyä ja propagandaa. Hän lukee suoraan Riikan kirjoituksia ja seuraa ulkomaista "oikeaa" uutisiointi youtube ym. Suomen uutisointi on vaan valheellista propagandaa. :)

Varmaan kaikki Riikasta julkaistut videot ja kuvat on manipoloituja. Just.

Paha se on kauhalla ammentaa...

Minä pidän Riikka Purraa selväjärkisenä, suorasanaisena suomalaisena naisena jonka toimintaa arvostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän