Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus loppui ajat sitten
Todellakin. Alkoikokaan edes.
Vierailija kirjoitti:
Salilla ollessaan varttuneempi herrasmies kerää nuorten vosujen huomion sekunneissa.
Ne on ne kainalohousut..
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se pariutuminen käy tuosta vaan ja toiset taas kiertelevät kaivattuaan kuin kissa kuumaa puuroa.
Veikkaan, että jos ajatuu kaipaussektorille, tahtoo mennä kiertelyksi ja kaarteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin mystistä meidän ensikohtaamisessa oli. Jotakin mitä kukaan muu paikalla olleista ei tajunnut. Vain me kaksi koimme sen.
Niin oli. Mä en oo ikinä sen jälkeen enkä sitä ennen kokenut vastaavaa outoa tunnetta enkä vieläkään tajua sitä mitä se oikein oli.
Mulle tuli sellainen olo kuin hän olisi jokin kohtalon johdattama henkinen mentori erityiselle tielleni. Jopa pidin hänestä heti... Mitä vielä? Millainen ihminen paljastui... No nyt olen ihastunut joka tapauksessa, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Tätä en kyllä yhtään odottanut.
Kaksinaamainen kelmi. Senkin kyllä aloin havainnoida aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pidätköhän sä mua mystisenä? Haluatko edes mystistä miestä enää vai millainen mies on sun mieleen? 🙂
Aito
Vierailija kirjoitti:
Pidätköhän sä mua mystisenä? Haluatko edes mystistä miestä enää vai millainen mies on sun mieleen? 🙂
En halua mystistä miestä, haluaako joku?
Sun näkeminen aiheutti jonkinlaisen innostuksen nähdä sut myös irl. Heräsi jälleen innostus jutella sun kanssa kaikesta mahdollisesta ja kysellä kaikenlaista. Häiritsee ihan keskittymistä tämä.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP Mitä musiikkia kuuntelisitte yhdessä?
Nirvanaa
Jaksat odottaa? Onko se pakenemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin mystistä meidän ensikohtaamisessa oli. Jotakin mitä kukaan muu paikalla olleista ei tajunnut. Vain me kaksi koimme sen.
Niin oli. Mä en oo ikinä sen jälkeen enkä sitä ennen kokenut vastaavaa outoa tunnetta enkä vieläkään tajua sitä mitä se oikein oli.
Mulle tuli sellainen olo kuin hän olisi jokin kohtalon johdattama henkinen mentori erityiselle tielleni. Jopa pidin hänestä heti... Mitä vielä? Millainen ihminen paljastui... No nyt olen ihastunut joka tapauksessa, kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Tätä en kyllä yhtään odottanut.
tulit sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se oli vähän kuin järkyttävä ylikuormitus ja system overload, jossa yhtäkkiä keho latautui täyteen tunteita ja tietoa mitä ei kertakaikkiaan kyennyt käsittelemään koska se kaikki tuli kerralla niin kuin salamaniskusta. Paremmin en osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kaipaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Sun näkeminen aiheutti jonkinlaisen innostuksen nähdä sut myös irl. Heräsi jälleen innostus jutella sun kanssa kaikesta mahdollisesta ja kysellä kaikenlaista. Häiritsee ihan keskittymistä tämä.
Tarviin erityisopettajan kun en pysty keskittymään 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kaipaukselta.
Et ymmärrä kaikkea
Tunnuit tutulta ensikosketuksesta lähtien.
Pari opistoasteen tutkintoa. Itseoppinut mestari.