Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2146)
Mä vähän yritin mut ei oikein lähtenyt niin ei sua kai kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli on se, että mua ei ole vielä haukuttu maanrakoonkaan tai pyydetty tiukasti lopettamaan.
Vähän sama juttu. Joskus arveluttaa tulla tännekin, jos on sattunut jonkun kommentin kirjoittamaan, ja siitä sitten tykätty huonoa.
Mäkin stressaan, jos tulee kauhea viharyöppy mun kommenttiin. Tai joskus alapeukutkin ahdistaa. Ei ole helppoa viestiä ihmisille ja sit harmittaa, kun joku on vielä jatkuvasti arvostelemassa, niin stressaa vielä enemmän. Kaikki ei ole sosiaalisesti taitavia. Sivu
Oikein rukoilen, että saisin olla ovimattosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli on se, että mua ei ole vielä haukuttu maanrakoonkaan tai pyydetty tiukasti lopettamaan.
Vähän sama juttu. Joskus arveluttaa tulla tännekin, jos on sattunut jonkun kommentin kirjoittamaan, ja siitä sitten tykätty huonoa.
Mäkin stressaan, jos tulee kauhea viharyöppy mun kommenttiin. Tai joskus alapeukutkin ahdistaa. Ei ole helppoa viestiä ihmisille ja sit harmittaa, kun joku on vielä jatkuvasti arvostelemassa, niin stressaa vielä enemmän. Kaikki ei ole sosiaalisesti taitavia. Sivu
Toivon, että kaivattu sanoo suoraan, jos häiritsen. Naiselta naiselle
Vierailija kirjoitti:
A:lle pusuja T:ltä 🤩 Oot mielessä 😍
Pusipusi😘
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta ellet satu olemaan Jennifer Lopez
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tuon jo, joten voisitko sanoa asian suoraan niin jatketaan matkaa eri suuntaan ihan ystävällisissä väleissä niin kuin aikuiset. Selkeä lopetus olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Toisena hetkenä kiinnostaa, toisena ei. Lähinnä on kyse siitä, että ei minulla ole oikein mitään annettavaa kenellekään tai rahaa seurustella. Olet kiva ja ok näköinen ja kaikkea, mutta ehkä tarvitset vähän varakkaamman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein rukoilen, että saisin olla ovimattosi.
Ei kai, olisit vähintään kunniapaikalla ja pitäisin hyvää huolta. Joka päivä varovasti harjaisin ja silloin tällöin lämmin kylpy, hellä puristelu ja lämmössä kuivattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JLo on päästänsä ihan täys höpö nainen. Ei hänen kaltaisista kannata haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Oon pilannut kaiken
Kuinka niin?
En kattele tätä enää yhtään. Teen kehittävämpää ja kun tervehdyn, käyn paikoissa tai aloitain deittisovellukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JLo on päästänsä ihan täys höpö nainen. Ei hänen kaltaisista kannata haaveilla.
Tuo perse maalaa verkkokalvoille ikuisen muiston feminiinisyydestä että miehinen maskuliinisuus on vain jotakin universaalia vankeutta jossain missä ei vetovoima viekkaudellaan ketään palvele vaan saa aikaan loputtoman kierteen mikä langettaa ikuiseen orjuuteen ja maksimaalliseen itsesäälin valtaan. Venusplaneetta on naisille mytologiaa josta he ammentavat naiseuden energiaa ja saavat valonsäteet heijastumaan kohti itseään ja omaa täydellisyyttään. Empaattinen ja emotionaalinen virtaus valtaa sielun syvimmän ja unelma vaaleanpunaisessa purppurassa saa vatsan kihelmöimään tämän tunteen vallassa joka palvelee naisen sisintä parhaiten ja luonnollisimmillaan.
Seksin myyminen ja ostaminen on kyllä ihan laillista nykyään Suomessa. Laillistettiin aikanaan nopsaan kun Helsingin poliisin väki käytti ahkeraan näitä palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä juttu ihan dingdong?
Et halua sen olla sitä enää? Kyllä se on yhä voimassa.
Olla mitä?
1001 päivää siitä, kun viimeksi näimme. Siinä on 1000 päivää liikaa.