Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääks, olen raskaana! Aloitin työt kuukausi sitten!

Vierailija
21.04.2007 |

Voi hemmetti, mitenköhän työnantaja tämän nyt ottaa... Kauheaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä minusta nyt on aika huono ajoitus, vahinko kävi, minkäs teet... Oen juuri vakuuttaanut työnantajajlleni sitoutumistani työpaikkaan, haluani kehittyä ja olen änkenyt itseni jos minkäkinmoisiin projekteihin mukaan.

juu, raskaus on ihana asia ja tietenkin paljon tärkeämpää kuin työnantajani mielipide meidän perhesuunnittelusta, mutta...

Vierailija
2/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei raskaudu itsekseen kyllä se on omaa huolimattomuutta. Hyvin harvassa on oikeat VAHINGOT!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäpä et ole ollut meidän makuuhuoneessa (toivottavasti...) joten turha syyllistää " vahingosta" . Sanotaan sitten että raskauteni on täysin suunnittelematon, yllätys joka tapahtui yleisesti hyväksytyn ehkäisymenetelmän käytöstä huolimatta.

ap

Vierailija
4/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jumala!

mikä tässä nyt niin ketuttaa? Oletteko kaikki joain kauhean vaiuvakuumeisia ovisteikuttelijoita joiden mies ei halua lasta vai miksi minun suunnittelematon raskauteni niin harmittaa?

Ap

Vierailija
5/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vasta sitten kun koeaika on ohi. Ei siinä työnantajalla ole nokan koputtamista (vaikka oletkin projekteissa mukana), pakko on kertoa vasta 2 kk ennen äitiysloman alkua, mutta sihen asti on varmaan vaikea salata. Kyllä niitä vahinkoja voi sattua, ei mikään ehkäisykeino(paitsi selibaatti) ole 100% varma.

Vierailija
6/6 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille, muttei meille taviksilla ilmeisesti saisi olla " oikeutta"

iloita tästä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan