Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.
https://img.ilcdn.fi/4gqA7fKoRfcsSlMwHvM_qGC0H_A=/full-fit-in/920x0/img…
Ainakin Iltalehden jutusta päätellen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58b53032-5e11-4719-8668-947a57…
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka nyt Sarahia niin kovasti syytätte, niin muistakaapa tämä keskustelu silloin kun olette joutuneet itse johonkin pulaan eikä kukaan tule teitä silloin puolustamaan. Sekin päivä koittaa aikanaan.
No häntä on nyt puolustettu eduskuntaa myöten. Joka auheuttaa sen pahimman mainehaitan Suomelle. Se mitä mieltä sinä tai minä olemme, on yks hailee.
On oikein, että missiä puolustetaan. Antakaa ihmisten olla rauhassa.
Eli oli oikein kansanedustajien lisätä vettä myllyyn ja kasvattaa tämän keissin mainehaittaa ulkomailla? Meilläkö on oikeus perseillä, ihan sama, mitä vaikutukset sillä on?
Persuilla on oikeius perseillä.Vaikka jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan mä ajattelen koko missikisasta niin, että onhan se aikamoista naisen alentamista ja aliarvostamista, että mennään sellaisen syynin läpi ja kaikki sua arvostelee vaatteilla ja vähemmillä. Ei nainen ole mikään näyttelylehmä. Ei tämmöinen kuulu enää nykyaikaan. 50-luku on ohi. Mutta sen muutoksen pitää lähteä naisista itsestään. Nuorten naisten pitää nähdä se metsä puilta ja tajuta oma arvonsa.
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut, että soppareiden takia se missi-vuosi oli sellaista tyhjäkäyntiä, kun ei päässyt tekemään haluamiaan töitä. Rahoiksi siinä ei ilmeisesti pistetä.
Saa keikistellä uikkarissa ukkoköörille ja jos hyvin käy, saa strasseista tehdyn kruunun ja paljon roskajulkisuutta. Miettikääpä nyt uudelleen nuoret naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien maiden kansalaisten matkiminen ei johda samaan lopputulokseen .Jos olisi matkinut Italialaista, niin olisiko joutunut luopumaan kruunustaan? Miksi joidenkin kansalisuuksien matkiminen on pahempi asia, kuin toisten? Ovatko he huonompia vai parempia muiden silmissä?
Kerrohan, miten matkit valkoista eurooppalaista ylipäätään?
Aasialaistaustaiset tyypillisesti avaavat silmiään siinä missä valkoiset tekevät kuten Sarah. Mikä ero tässä on?
Rahastahan tässä on kysymys. Rahaa, rahaa, rahaa, tuleeko sitä. Sarah pois kun pelotti ettei rahaa hänen kautta tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisethän ovat julmia nettiaikana. Kun näillä kirjoittelijoilla itsellään menee huonosti, se sama paha olo ja arkituska halutaan sille jahtauksen kohteelle. Tässä tapauksessa Sarah Dsafcelle. Suomessa kansalaisten pahoinvointi ja häiriökäyttäytyminen sen kun lisääntyy. Jos muuta ei uskalleta tuolla kaduilla, masinoidaan netin kautta lynkkauskampanja.
Tämä on tosi huolestuttava ilmiö nykyään. Missin tosi ajattelematon postaus lähti lapasesta juuri tällaisen ajojahdin vuoksi. Jokaisella julkisuuteen haluavalla pitäisi oikeasti olla joku media-asiantuntija ja toki missiorganisaatiolla itsellään pitäisi olla tarkempi ohjaus tällaisia tilanteita varten. Hekin reagoivat liian myöhään.
Mitäs jos vaikka sovittaisiin että somepostausten takia kukaan ei voi menettää työtään.
Väittäi
Tai sit voitais oppia että someen ei kannata laittaa sellaista mitä ei uskaltaisi sanoa tai tehdä päin naamaa? Siis vääntelisikö Sarah naamansa aasialaisen edessä noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka nyt Sarahia niin kovasti syytätte, niin muistakaapa tämä keskustelu silloin kun olette joutuneet itse johonkin pulaan eikä kukaan tule teitä silloin puolustamaan. Sekin päivä koittaa aikanaan.
No häntä on nyt puolustettu eduskuntaa myöten. Joka auheuttaa sen pahimman mainehaitan Suomelle. Se mitä mieltä sinä tai minä olemme, on yks hailee.
Eli oli oikein kansanedustajien lisätä vettä myllyyn ja kasvattaa tämän keissin mainehaittaa ulkomailla? Meilläkö on oikeus perseillä, ihan sama, mitä vaikutukset sillä on?
Ainoa asia naismuistiin missä komppaan näitä persuedustajia, ovat väärinymmärreryn maahanmuuttajan puolella silloin kun se heille sopii 🤣.
Vinosilmien rääkyminen on huvittavaa. -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on oikeius perseillä.Vaikka jokapäivä.
Eivät siis ole Suomen tai suomalaisten puolella. Vain persujen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan mä ajattelen koko missikisasta niin, että onhan se aikamoista naisen alentamista ja aliarvostamista, että mennään sellaisen syynin läpi ja kaikki sua arvostelee vaatteilla ja vähemmillä. Ei nainen ole mikään näyttelylehmä. Ei tämmöinen kuulu enää nykyaikaan. 50-luku on ohi. Mutta sen muutoksen pitää lähteä naisista itsestään. Nuorten naisten pitää nähdä se metsä puilta ja tajuta oma arvonsa.
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut, että soppareiden takia se missi-vuosi oli sellaista tyhjäkäyntiä, kun ei päässyt tekemään halua
Mietin sitä, kuin paljon on jo aikoinaan ollut häiriköintiä ja hyväkskäyttöä noissa missihommeleissa. Kun nyt tiedetään, et monet nuoret naiset sellaisen käytöksen kohteeksi ovat joutuneet. Sopparit varmaan sellaisia, et jos mitä oliskin tapahtunut, eivät saa niistä kertoa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Rahastahan tässä on kysymys. Rahaa, rahaa, rahaa, tuleeko sitä. Sarah pois kun pelotti ettei rahaa hänen kautta tulekaan.
Taitaa olla rouva Miss Suomen firma ajamassa karille äänen nopeudella. Mistä muuten moinen järjetön paniikki ja hänen somejauhantansa. Sai nyt paljon PRää, nuoremmat sukupolvet ei edes tiedä mikä on joku miss suomi ja miksi se olisi tavoittelemisen arvoista. Nyt tietävät ja pysyvät kaukana. Paljon paremman uran tekee jonain somettaja influensserinä kuin missinä, eikä siihen tarvita edes kaavamaista "laiha nainen on kaunis" imagoa, vaan karismaa ja asennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut, että soppareiden takia se missi-vuosi oli sellaist
Mietin sitä, kuin paljon on jo aikoinaan ollut häiriköintiä ja hyväkskäyttöä noissa missihommeleissa. Kun nyt tiedetään, et monet nuoret naiset sellaisen käytöksen kohteeksi ovat joutuneet. Sopparit varmaan sellaisia, et jos mitä oliskin tapahtunut, eivät saa niistä kertoa.
Ohis
On varmasti ollut. Vaiettu vain. Mitähän nytkin oli poispotkitulle naiselle sanottu. Ilmeet kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.
Taidan lähteä sokean kanssa illastaan naama norsun veellä,loukkaako
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen käytöksensä, valehtelunsa ja edelleen jatkuvan asiattoman käytöksensä vuoksi sai kenkää ja hyvä niin.
Karma kuittasi useamman vuoden epäasiallisen käytöksen ja koulu- sekä työpaikkakiusaaja sai tuntea nahoissaan. Jokainen Jodelia lukenut tietää kuinka kauan puhuttu hänen ilkeästä käytöksestään ja ylimielisestä suhtautumisestaan muihin mm. vanhempiensa ravintolan vakituisiin työntekijöihin. Kerrankin oikeus toteutui.
Onko Boka noiden ravintola? Menee boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut,
On varmasti ollut. Vaiettu vain. Mitähän nytkin oli poispotkitulle naiselle sanottu. Ilmeet kertoi enemmän kuin tuhat sanaa.
Hänhän kertoi itse luopuvansa kruunusta, ja kertoi lisäksi ettei häntä ole painostettu asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut, että soppareiden takia se missi-vuosi oli sellaist
Ohis
Sekin. Olisi ehkä aika pistää tämä homma eläkkeelle ja keksiä jotain sellaista joka enemmän nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Siinä on syynsä miksi ei ole mitään Mr Suomi -kisaa. Miehet, jotka haluavat edustaa Suomea, tekevät sen yleensä toisella tavalla. Malliksi toivovat tietävät että missikisat eivät ole enää aikoihin olleet ponnahduslauta sille uralle, monesti malleina pärjäävät sellaiset jotka eivät ole perinteisellä tavalla sieviä. Moni missi on julkisuudessakin sanonut, että soppareiden takia se missi-vuosi oli sellaista tyhjäkäyntiä, kun ei päässyt tekemään halua
Mitä jos tykkää keikistellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tykkää keikistellä?
Moni tykkää, ja hyvä niin.
Sanonpa vaan, että koko some on saatanasta. Tälläistä ongelmaa ei olisi ollut vielä 10 vuotta sitten. Ihmiset eli elämäänsä ja jokaisesta asiasta ei tarvinnut ladata jotain alustaa täyteen kuvia tai tekstiä. Turhaa ja järjetöntä painetta nykyään nuorilla ihmisillä kun pitää ajan hengessä olla aamusta iltaan somessa. Hullun hommaa! Ausseissa on onneksi jo havahduttu siihen, että mitään hyvää se ei tuo mukanaan ja lailla on kielletty Kaikki some alle 16 vuotiailta. Saavat edes siellä lapset ja nuoret elää normaalia lapsuutta ja nuoruutta.
Mä itse tein yhden hengen protestin ja kieltäydyn käyttämästä mitään instaa tai muuta. Mua evvk mitä joku mun tuttu, saati tuntematon veti lounaaksi. Enkä tasan varmasti ala omaa elämääni jossain netissä levitellä. Mun elämä kuuluu vaan mulle ja mun läheisimmille. Ei jollekin duunikaverin serkun kummin kaimalle. Jos joku valitsee sen elämänsä läväyttää julkiseksi niin tietää sitten myös sen, että se tuo mukanaan myös ne negatiiviset jutut, kuten nyt kävi ex-missille. Mikä kerran on nettiin laitettu, se siellä pysyy ikuisesti! Saattaa tulla jopa 10-20v päästä puraisemaan ahterista täysin väärällä hetkellä.
Synnöve haukkaa rahan takia vastuullisen paskaa. Kuka haluaa enää näiden tyhjä pää missiemojen julkisia riitoja nähdä. Tuli tyhjä konkurssi kypsä yritys nyt tämä tökerö juttu lehdistölle. Ilmaista mainosta joka mediassa,ei tuo rahaa. Nyt sitten hienoa tekstiä miten tämä missi organisaation on instituutio!? Haloo! Joka ikinen vuosi joku kohu. Ensinnäkin kuka edes muistaa viiden vuoden takaista missä tai edes yhden missin nimeä viimeisen viiden vuoden ajalta. Saa loppua koko teennäinen kisa. Hyvä.
Just näin. Ennenvanhaan ymmärsin vähän hähmäisten gentlemannien innostuksen olla mukana missibisneksessä, mutta että viiskymppinen nainen heiluu tuolla että hän liputtaa tasa-arvoa ja on missien puolella - paskat. Tässä se nähtiin miten hataralla pohjalla ko. missiemo ja toimitusjohtaja on - ei minkäänlaista mediakokemusta eikä sydämen suuruutta. Oma firma first. Make Finnartist Great Again. Olis kiva tietää mitä Sunneva olis mieltä omien tyttäriensä lähettämisestä missikisoihin.