Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.

Kommentit (1078)

Vierailija
821/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on ilmeisesti koko elämän työsi.

Ylimielisyys on oma mielikuvasi. Olisi hyvä, että nuo heitot voisi perustella heti siihen perään. Eikä vain letkautella.

Itse olen sitä mieltä, että pahoittelut riittivät (jos nyt oli edes mitään mitä pahoitella, täysin tekaistu ja turha äläkkä).

Vierailija
822/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misseys vaatii marttyyrin asennetta. Valmistaudu pyytämään anteeksi kuvia joiden merkityksen joku muu on muuttanut asiayhteydestä irroittamalla ja valmistaudu ottamaan vastaan infernaalista vihaamista somessa ihan riippumatta siitä mitä teet.

Ja muista että kun tuomitset rasismin sen kaikissa muodoissa, se ei riitä vaan sinun olisi pitänyt pyytää anteeksi - kaikilta. Ja kun pyydät anteeksi, sinua kuumotetaan siitä miksi et tuominnut rasismia sen kaikissa muodoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miss Suomi-organisaatio vastuun Sarahin voinnista? Miten on?? Kuka kantaa vastuun poispotkitun Sarah Dzafcen voinnista mitä tämä kaikki on voinut nuorelle ihmiselle aiheuttaa? Kuka vastaa? Aikamoisen tempun teki missifirma.

Älä länkytä. Ottaa Sarah ihan itse vaan vastuun omasta tötöilystään! Kukaan ei pakottanut lesoamaan miten heitterit heittaa ja minä istun business classissa. Oma vika ja peiliin sopii katsoa! Kannattaa jatkossa vähän miettiä, että jokaista aivopirua ei kannata someen laittaa. Turha se on missiorganisaatiota syyttää kun prinsessalla ei ollut käytöstapoja, joita miss Suomelta odotetaan. Joten suu suppuun nyt tuosta aiheesta, Sarah itse mokasi, Piste.

Kukaan ei myöskään ole pakottanut ketään jatkamaan selitystenkin jälkeen vihaamista siitä että kaverisi postaa someen kuvan asiatt

Totta, koska alunperin koko homma oli irrotettu asiayhteydestään. Vauhkoajat saivat vain vallan. Todella moni hieroo ohimoitaan ja silmiään noin kun tulee jäätävä päänsärky. Pitääkö nyt tästä edes vetää kotonakin sälekaihtimet kiinni kun migreeniään yrittää hieroa pois?? Ymmärrän hyvin jos missiään ei käsittänyt, että joku haluamalla haluaa ymmärtää kaiken päin v*ttua.

Vierailija
824/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missiään = missikään

Vierailija
825/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä länkytä. Ottaa Sarah ihan itse vaan vastuun omasta tötöilystään! Kukaan ei pakottanut lesoamaan miten heitterit heittaa ja minä istun business classissa. Oma vika ja peiliin sopii katsoa! Kannattaa jatkossa vähän miettiä, että jokaista aivopirua ei kannata someen laittaa. Turha se on missiorganisaatiota syyttää kun prinsessalla ei ollut käytöstapoja, joita miss Suomelta odotetaan. Joten suu suppuun nyt tuosta aiheesta, Sarah itse mokasi, Piste.

Kukaan ei myöskään ole pakottanut ketään jatkamaan selitystenkin jälkeen vihaamista siitä että kaverisi postaa someen kuvan asiatt

Jos ei tajua, että istuessaan edustamansa organisaation maksamalla lennolla siellä EI aleta öythöttämään, eikä käyttäydytä ylimielisesti vaikka kuinka ottaisi päähän, niin joutaakin saamaan potkut! Sarah oli töissä missinä ollessaan! Silloin ei lapsellisesti aleta kiukuttelemaan ja laittamaan

Totta, mutta kaksinaismoralismia.

Harva itsetietoinen ottaa itseensä epäoikeudenmukaiseksi kokemansa vihan vastaan ilman vastareaktiota. Nykysukupolvi on tottunut siihen että omia tunteita ei sensuroida somessa. Ja nyt siitä sitten sakotetaan.

Vierailija
826/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin missi, ottaisin kuvan siitä syvimmästä loukosta enkä tarkoita nyt Mariaanienhautaa. Siinä olis kaikille vihaajille.

Vierailija
827/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joutui. Tee mitä haluat, mutta kanna siitä vastuu.

Vierailija
828/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kukapa ei itseään puolustaisi? Täysin luonnollinen reaktio. Se tulee ihan jokaiselle meistä. Mitä te teette jos joku tulee vaikka kaupan parkkipaikalla syyttämään, että juuri sinä olet kolhinut minun autoani ja et oikeasti ole? No niinpä. 

Vierailija
829/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organisaatio hätiköi. Väärin tuomittu missi. Sitä paitsi kuka näitä missikisoja ENÄÄ katsoo? Olis pitänyt lopettaa jo 90-luvulla. Yhtä muinainen jäänne kuin häntäluu.

Vierailija
830/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joutui. Tee mitä haluat, mutta kanna siitä vastuu.

Tuossa onkin kiteytettynä magojen ja kommunistien käsitys sananvapaudesta.

Vierailija
831/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ajojahti kaikesta. Suomi on mennyt pilalle. Tulee mieleen onko ihmiset enää terveitä kun ihan kaikesta aletaan huutamaan ja nokkimaan. Keskittykää jlauta omiin elämiinne. Sairas yhteiskunta kun teette tämmöisestä numeron! Joku sanoo tai tekee jonkun asian eri tavalla ja tulkinnat on koko stanan sakilla valmiit ja sen jälkeen alkaa yhden ihmisen loputon kivittäminen millä ei ole mitään rajaa! Hävetkää ketkä haukutte Sarahia!

Ainoa, jonka täytyy hävetä on Sarah! 

Vierailija
832/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Suomessa murhaajia, väkivaltatuomio henkilöitä yms., rikollista ja oikeasti syyllistä tyyppiä niin nyt sitten nuori nainen otettiin koko kansan tikun nokkaan. Haloo! Mittasuhteet.

Vierailija
833/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli naurussa pitelemistä kun näki sen kuvan. 

Se nyt tässä vaan on hyvä asia, että valittiin supisuomalainen missi, kun ulkomaa taustainen poistui. 

Uusi onkin muutaman kerran kauniimpi, kuin tuo poistuva missi.

Vierailija
834/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ajojahti kaikesta. Suomi on mennyt pilalle. Tulee mieleen onko ihmiset enää terveitä kun ihan kaikesta aletaan huutamaan ja nokkimaan. Keskittykää jlauta omiin elämiinne. Sairas yhteiskunta kun teette tämmöisestä numeron! Joku sanoo tai tekee jonkun asian eri tavalla ja tulkinnat on koko stanan sakilla valmiit ja sen jälkeen alkaa yhden ihmisen loputon kivittäminen millä ei ole mitään rajaa! Hävetkää ketkä haukutte Sarahia!

Mene metsään huutelemaan, siellä kuu sinuakin kuuntelee.

Vierailija
835/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kukapa ei itseään puolustaisi? Täysin luonnollinen reaktio. Se tulee ihan jokaiselle meistä. Mitä te teette jos joku tulee vaikka kaupan parkkipaikalla syyttämään, että juuri sinä olet kolhinut minun autoani ja et oikeasti ole? No niinpä. 

Et nyt näe asiayhteyttä. Omalla ajalla, yksityshenkilönä olet vapaa tekemään ihan mitä haluat. Julkaisemaan ihan mitä haluat, millä tahansa alustalla, millä tahansa sanamuodolla. Mutta kun edustat jotain organisaatiota niin heidän keulakuvanaan et vain voi tehdä sitä!

Et voi istua heidän maksamallaan lennolla ja alkaa sillä lällätellä. Se kun ei vaan sovi siihen virkaan jonka olet vuodeksi ottanut hoitaaksesi. Mä en puhu siitä kuvasta, mä puhun nyt Sarahin itse valitsemasta tiestä ottaa tuo asenne jonka takia raivo repesi. Viimeistään nyt, tuossa iässä on syytäkin oppia, että teoilla on seurauksena! Nuoruuden piikkiin ei voi enää laittaa huonoa käytöstä.

Vierailija
836/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että tässä oli taustalla kytevä kosovolaisviha Suomessa, siitähän tätä missiä alunperin kritisoitte. Ei käynyt kun ei ollutkaan täysin suomalainen juuriltaan. Te ette halunneet missiä, jolla oli kosovolaistausta ja nyt kun koitti pieninkin hetki, se kun nähtiin, alettiin huutamaan, että Sarah pitää potkia pois. Aika hyvin masinoitu. Mä voin sanoa tämän suomalaisena. 

Vierailija
837/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organisaatio asettaa miss Suomen käyttätäytymiselle säännöt ja raamit joita missin tulee se missivuosi noudattaa. Jos missillä on paha asennevamma ja käytös on ylimielistä pään aukomista, niin edes sinä ET voi syyttää missiorganisaatiota.

Vaikka kuinka koitat valkopestä tätä Sarahin käytöstä, niin se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että tyttö aivan itse, omatoimsesti päätti ottaa sen asenteen, että minäpä laitan pökköä pesään ja alan aukoa päätäni sen sijaan, että olisi välittömästi pyytänyt anteeksi, jättänyt naurettavan migreenitarinan pois ja varsinkin tämän lentokone pullistelun, niin koko juttu olisi ollut sillä selvä.

Mutta kun neiti otti ylimielisen asenteen ja alkoi leveillä, niin se oli pahempi asia kuin itse kuva. Kuten sanottu, vuoden ajaksi hänelle oli annettu säännöt kuinka edustamansa "firman" palveluksessa toimitaan ja kun ei niitä sääntöjä halunnut noudattaa niin ei voinut myöskään jatkaa edustamista väärällä asenteella. MIkä tässä on sinulle epäselvää? Aivan omaa syytään Sarahilta otettiin se virka pois.

Tämä. En tajua miten voi olla aikuisille ihmisille niin vaikea tajuta ja hyväksyä, että joissain duuneissa se käytös vaan vaikuttaa enemmän kuin toisissa. Et voi olla missi, jos oot ylimielinen öyhöttäjä jolla on paskat läpät. Sori. Lienee myös opetettu sitä asennetta ennen niitä kisoja, niin ei voi siitäkään syyttää, ettei olis tiennyt. 

Vierailija
838/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako tämä uusi missi nyt teille?

Vierailija
839/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa se ei olekaan kauneuskilpailu vaan hyvesignalointiskaba.

Hyvät käytöstavat ovat osa misseyttä.

Vierailija
840/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene metsään huutelemaan, siellä kuu sinuakin kuuntelee.

Sinäkin kuuntelit ja kommentoit. 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä