Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.

Kommentit (1078)

Vierailija
801/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miss Suomi-organisaatio vastuun Sarahin voinnista? Miten on?? Kuka kantaa vastuun poispotkitun Sarah Dzafcen voinnista mitä tämä kaikki on voinut nuorelle ihmiselle aiheuttaa? Kuka vastaa? Aikamoisen tempun teki missifirma.

Pelotti sillä hän oli todella synkän näköinen tiedotustilaisuudessa. Silmissä oli syvä synkkyys. Tsemppiä Sarahille. Kaikki kääntyy hyväksi.

Vierailija
802/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miss Suomi-organisaatio vastuun Sarahin voinnista? Miten on?? Kuka kantaa vastuun poispotkitun Sarah Dzafcen voinnista mitä tämä kaikki on voinut nuorelle ihmiselle aiheuttaa? Kuka vastaa? Aikamoisen tempun teki missifirma.

Pelotti sillä hän oli todella synkän näköinen tiedotustilaisuudessa. Silmissä oli syvä synkkyys. Tsemppiä Sarahille. Kaikki kääntyy hyväksi.

Syvä synkkyys sulla on housuissas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvä synkkyys sulla on housuissas!

Joko sulle omatunto sanoo jotain? Jätä nuori nainen rauhaan.

Vierailija
804/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä länkytä. Ottaa Sarah ihan itse vaan vastuun omasta tötöilystään! Kukaan ei pakottanut lesoamaan miten heitterit heittaa ja minä istun business classissa. Oma vika ja peiliin sopii katsoa! Kannattaa jatkossa vähän miettiä, että jokaista aivopirua ei kannata someen laittaa. Turha se on missiorganisaatiota syyttää kun prinsessalla ei ollut käytöstapoja, joita miss Suomelta odotetaan. Joten suu suppuun nyt tuosta aiheesta, Sarah itse mokasi, Piste.

Vierailija
805/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyseenalaistaisin koko missiorganisaation: He tekivät mielestäni erottamisessa väärän päätöksen, jonka vuoksi missi Suomi-organisaatio on todellakin aikansa elänyt ja voidaan lopettaa. Mikäli organisaatiota ei kyetä lopettamaan, vähintään lafkan johto tulisi vaihtaa. 

Vierailija
806/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä länkytä. Ottaa Sarah ihan itse vaan vastuun omasta tötöilystään! Kukaan ei pakottanut lesoamaan miten heitterit heittaa ja minä istun business classissa. Oma vika ja peiliin sopii katsoa! Kannattaa jatkossa vähän miettiä, että jokaista aivopirua ei kannata someen laittaa. Turha se on missiorganisaatiota syyttää kun prinsessalla ei ollut käytöstapoja, joita miss Suomelta odotetaan. Joten suu suppuun nyt tuosta aiheesta, Sarah itse mokasi, Piste.

Ole hiljaa joutavan huutaja. Tämäkö se sinun elämäntehtäväsi on, möykätä netissä joka päivä? Tällaisen kirjoittelijat saavat varmasti sen ainoan päivän ilonsa näistä toistuvista huuhaa kommenteistaan tai sitten on puhdasta kateutta kaunista missiä kohtaan. Näin se on. Kaikille ei kauneuden lahjaa suoda, vain ruma suu kuten tekstituotteestasi voimme havainnoida.

Vierailija
807/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa nyt missifirma olla tyytyväinen kun pistivät oikein uhoten Sarahin ulos. Ihmeellinen paatoksellinen tiedotustilaisuus ja se vaalea rouva siinä, joka lappujaan luki henkeään haukkoen. Sekö se kantaa vastuun??

Vierailija
808/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä ratkaisu.

Vierailija
809/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSIORGANISAATIO, on atvot ja asenteet!

ET voi tehdä bisnestä kun ja jos työntekijä on rasisti ja ylimielinen!

Instassa on kiinalaisen kirjoitus asiasta! On Suomessa kärsinyt KOKO ikänsä rasismista

Jossakin lehtiartikkelissa kerrotaan ettei ole koskaan itse kärsinyt rasismista.

Vierailija
810/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä keissi seuraavaksi? Onko jäljellä arvoja, tai asioita joista pöyristyä, vai menikö kaikki jo?

Vierailija
811/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä keissi seuraavaksi? Onko jäljellä arvoja, tai asioita joista pöyristyä, vai menikö kaikki jo?

Saattavat turhanhuutajat olla hetken niin väsyneitä, että joutuvat odottamaan uutta k**maa ja vimmaa. Kaikki kutit meni tähän? Eiköhän se aihe heillä vielä löydy. Olisko ylen pentulive ja pentujen liian aikainen luovutus vaikka?? Äkkiä siitäkin joku hiiltyy.

Vierailija
812/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se ei olekaan kauneuskilpailu vaan hyvesignalointiskaba.

Vierailija
813/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei vissiin mene F-35 luovutustilaisuuteen Teksasiin. Voisko siitä huutaa ja haukkua? Piti mennä. Meneekö nyt välit Amerikkaan tämän takia niinh?? Tehtiinkö nyt radikaalisti väärin? 

Vierailija
814/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyseenalaistaisin koko missiorganisaation: He tekivät mielestäni erottamisessa väärän päätöksen, jonka vuoksi missi Suomi-organisaatio on todellakin aikansa elänyt ja voidaan lopettaa. Mikäli organisaatiota ei kyetä lopettamaan, vähintään lafkan johto tulisi vaihtaa. 

Organisaatio asettaa miss Suomen käyttätäytymiselle säännöt ja raamit joita missin tulee se missivuosi noudattaa. Jos missillä on paha asennevamma ja käytös on ylimielistä pään aukomista, niin edes sinä ET voi syyttää missiorganisaatiota.

Vaikka kuinka koitat valkopestä tätä Sarahin käytöstä, niin se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että tyttö aivan itse, omatoimsesti päätti ottaa sen asenteen, että minäpä laitan pökköä pesään ja alan aukoa päätäni sen sijaan, että olisi välittömästi pyytänyt anteeksi, jättänyt naurettavan migreenitarinan pois ja varsinkin tämän lentokone pullistelun, niin koko juttu olisi ollut sillä selvä.

Mutta kun neiti otti ylimielisen asenteen ja alkoi leveillä, niin se oli pahempi asia kuin itse kuva. Kuten sanottu, vuoden ajaksi hänelle oli annettu säännöt kuinka edustamansa "firman" palveluksessa toimitaan ja kun ei niitä sääntöjä halunnut noudattaa niin ei voinut myöskään jatkaa edustamista väärällä asenteella. MIkä tässä on sinulle epäselvää? Aivan omaa syytään Sarahilta otettiin se virka pois.

Vierailija
815/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei myöskään ole pakottanut ketään jatkamaan selitystenkin jälkeen vihaamista siitä että kaverisi postaa someen kuvan asiattomalla kuvatekstillä. Kyllä mullakin vois vähän suu käydä "heittereille" jos kokisin että arvostellaan asiasta jossa itse ei ole lähtökohtaisesti pyrkinyt loukkaamaan ketään.

Vierailija
816/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää joskus käymään Kiinassa. Teille nauretaan päin naamaa kaduilla ulkonäkönne takia.😅

Olen käynyt Kiinassa. Kukaan ei nauranut. Pekingissä sai kävellä ihan rauhassa, ketään ei valkoinen länkkäri kiinnostanut. 

Vierailija
817/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naurettavaa migreeni "tarinassa" oli? Ihan varmasti on juttu lähtenyt tuosta liikkeelle. Vai kuvitteletko oikeasti että Sarah on ihan muuten vaan leikkinyt kiinalaista pyötäseuralaiselleen? Jos tuo olisi heidän normitoimintaansa niin silloin siitä ei kaveri olisi innostunut nappaamaan kuvaa.

Vierailija
818/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet viisas, lopetat ajoissa. Oletko sinä syntynyt elämää nähneenä viisikymppisenä? No et. Näissä osallistujissa on kyse hyvin nuorista ihmisistä. Oman polkunsa alussa. Älä ylennä itseäsi muita paremmiksi ja muista, että samoista ijistä me jokainen ollaan aloitettu. Ymmärrätkö mitä on kohtuus? Minulle on todellakin epäselvää miten sinäkään et tuossa paatoksessasi tajua näitä seikkoja ja etenkään -et tajua lopettaa. 

Vierailija
819/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään ole pakottanut ketään jatkamaan selitystenkin jälkeen vihaamista siitä että kaverisi postaa someen kuvan asiatt

Jos ei tajua, että istuessaan edustamansa organisaation maksamalla lennolla siellä EI aleta öythöttämään, eikä käyttäydytä ylimielisesti vaikka kuinka ottaisi päähän, niin joutaakin saamaan potkut! Sarah oli töissä missinä ollessaan! Silloin ei lapsellisesti aleta kiukuttelemaan ja laittamaan someen haistakaa k...ka päivityksiä! Aivan varmasti siitä seuraa se, että se kakka osuu tuulettimeen ja siitä voi syyttää vain itseään!!! Tälläinen henkilö ei ole sopiva edustamaan hyvin käyttäytyvää, eleganttia naista. vai oletko tosiaan eri mieltä? 

Vierailija
820/1078 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei vissiin mene F-35 luovutustilaisuuteen Teksasiin. Voisko siitä huutaa ja haukkua? Piti mennä. Meneekö nyt välit Amerikkaan tämän takia niinh?? Tehtiinkö nyt radikaalisti väärin? 

Ei halua antaa somehistoriaansa Usan viranomaisille 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi