Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.

Kommentit (1124)

Vierailija
541/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekansa, jonka äo on alle 100, käytti someoikeuttaan. Samaan aikaan todelliset pahikset, yleensä miehet, saavat jatkaa kovapalkkaisessa työssään. Maksamme itse palkan.

Vierailija
542/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tämä olisi itse ollut kiinalainen? Saako he venytellä silmä kulmiaan? Vai joutuuko siitä vankilaan?

Jossittelu on typerää ja paljastaa matalan älykkyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kun mene kiinalaiseen ravintolaan teippaan silmät vinoon.  Olin aikoinaan kiinassa eikä meitä päästetty länkkäreinä paikalliseen baariin sisälle ku ei oltu kiinalaisia. Rasismihan on Kiinassa maan tapa. Noh pikkusievissä olin ja elehdin vetämällä silmät vinoon, josko sillä olisi päästy sisälle. Kuulin vaan että fuck off man.  

Vierailija
544/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somekansa, jonka äo on alle 100, käytti someoikeuttaan. Samaan aikaan todelliset pahikset, yleensä miehet, saavat jatkaa kovapalkkaisessa työssään. Maksamme itse palkan.

Kyllä tässä työnantaja teki ainoan oikean päätöksen. Eikö sulla ole kovapalkkaista työtä? Olet siis tyhmä ja köyhä.

Vierailija
545/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien kun mene kiinalaiseen ravintolaan teippaan silmät vinoon.  Olin aikoinaan kiinassa eikä meitä päästetty länkkäreinä paikalliseen baariin sisälle ku ei oltu kiinalaisia. Rasismihan on Kiinassa maan tapa. Noh pikkusievissä olin ja elehdin vetämällä silmät vinoon, josko sillä olisi päästy sisälle. Kuulin vaan että fuck off man.  

Juu, ei noin tyhmiä voi päästää mihinkään. Ymmärrän kiinalaisia sun suhteen hyvin.

Vierailija
546/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah oli kyllä liian kaunis miss Suomeksi ja kuulinkin että hän on taustaltaan kosovosta. No ilmankos!

Vierailija
547/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on typerä typykkä. 

On eri asia pelleillä ja nauraa kaverin kanssa kahdestaan kuin mennä julkaisemaan tuollaisesta hölmöydestä kuva. 

Ei, ei se ole hauskaa - kuin ehkä hänen ja kiinalaiskaverinsa kesken. Eikä se ole harmitonta. Missi on julkkis. Jopa esikuva, varsinkin monille nuorille. 

Hän ei selvästikään ymmärtänyt asemansa tuomaa vastuuta. Suorastaan vaikuttaa siltä, että hän oli kännissä, koska niin harkitsematonta ja hölmöä tuollaisen kuvan julkaisu on. Jos hän oli selvä, hän on ilmeisesti vain todella tyhmä. 

Eli kritisoit siis kuvan ottajaa ja julkaisijaa. Hän ei ollut Sarah.

Ja Sarah taas ei luonnollisestkaan voi sensuroida muiden julkaisuja, oli kaveri ollut kännissä tai ei.

Toki voi kieltää julkaisemisen. Älykäs ihminen näin olisi tehnytkin.

Vierailija
548/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on Pohjois Korean meininkiä. Jos on vääränlainen ilme niin ura on sitten siinä.

Jos venyttelee silmiään ja yrittää matkia kiinalaista, se on yksinkertaisesti rasistista, ei se ole mikään "ilme muiden joukossa". Kun on missi, on sitoutunut edustustehtäviin ja hyvään käytökseen. Ja tämän jälkeen kun leveilee bisnesluokassa lentämisellä niin tuo itsestään ylimielisen mulkun vaikutelman. Jos ei osaa käyttäytyä niin ura on sitten siinä, ei siinä mitään kummallista ole. Luulisi Kim Jong-unia vituttavan kun tätä verrataan mitenkään Pohjois-Koreaan.

Mutta kun ei venytellyt silmiään matkiakseen kiinalaista. 

Uskooko joku tuon hätävalhepaskan? Jokainen tajuaa, että keksi tuon tarinan peitelläkseen typerää käytöstään.

Vierailija
549/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri postasi kuvan teksteineen johonkin yksityiseen ryhmään. Kuva levisi sieltä julkiseksi. Jos Sarah olisi pahoitellut heti tilannetta ja kertonut mitä kävi, kohu ei välttämättä olisi paisunut näihin mittoihin. Sen sijaan ne hänen uhoavat postaukset saivat ihmiset suuttumaan lisää. Miltäköhän siitä kaverista tuntuu, joka osaltaan järjesti Sarahin potkut? Sarah kuitenkin hengaili paljon Miss Universe kisoissa aasialaisten tyttöjen kanssa, joten en usko että hän oikeasti on rasisti. Ajattelematon ja epäkypsä kuitenkin selvästi on.

Vierailija
550/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke iskee kuin miljoona volttia.

Vierailija
551/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti hän on kärsinyt päänsärystä, hieronut ohimoaan, kaverin mielestä se on näyttänyt hassulta ja siitä on laitettu kuva someen hassun tekstin kanssa. En usko, että hänellä on ollut tarkoitus pilkata ketään. Kohun noustua on pyytänyt anteeksi ja yrittänyt selvittää asiaa. Seuraukset ovat aivan kohtuuttomat.

Nykyään joillekin ihmisille sanat itsessään ovat tärkeitä, ei se mitä niillä sanoilla tai teoilla oikeasti tarkoitetaan. Tästä syystä voidaan sanoa, että yhteiskuntamme on sairas ja toivokaamme, että tämä on nopeasti ohi menevä ilmiö. 

Vierailija
552/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy entisen miss Suomen somekäytökseen? Siitä vaan heittämään niitä perseileviä ukkoja somekansan arvosteltavaksi 

Vierailija
553/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä työnantaja teki ainoan oikean päätöksen. Eikö sulla ole kovapalkkaista työtä? Olet siis tyhmä ja köyhä.

Tuolla asenteella kannattaa varoa tässä maailmassa ettet kohta itse ole työtön ja köyhä.

Vierailija
554/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP:

Tyhmä zoukki, mutta mitäs sitten. Ei tyhmän zoukin takia pidä kruunua viedä ja ei, en koe että zoukki oli jotenkin ääri-rasistinen. Lähinnä sellainen kolmosluokkalaisen vähän kökkö vitsi. Mutta ton missin attitude oli aivan perseestä. Että jos tollanen kömmähdys käy ja jengi ottaa hiiltä, niin etsä nytvittu postaa mitää paskaa sun someen että "heittarit heittaa ja meitsi vetää finskin busineksessa". Se on ne heittarit ku maksaa viime kädessä meinaan sun palkan.

Monoa vaan tollasen asenteen omaavalle missille. Heippa heippulis vaan.

Vierailija
555/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän oli pari vuotta sitten mies kilpailemassa naisten sarajassa. Hyvä vain että tämä älyvapaa instituutio romahtaa omaan järjettömyyteensä. Nyt menivät ne viimeisetikin 200 missikisojen katsojaa.

Vierailija
556/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos tämä olisi itse ollut kiinalainen? Saako he venytellä silmä kulmiaan? Vai joutuuko siitä vankilaan?

Jossittelu on typerää ja paljastaa matalan älykkyyden.

Mietipä hetki mitä luulet typerän kommenttisi paljastavan?

Vierailija
557/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella kannattaa varoa tässä maailmassa ettet kohta itse ole työtön ja köyhä.

Tai hampaaton.

Vierailija
558/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarahia halveksitaan, ei vihata.

Kukaan normaali ihminen ei halveksi Sarahia mitättömän mokan vuoksi, mihin hän itse ei ole edes syyllinen. Sinua tekisi mieleni vihata, mutta eihän ihminen tyhmyydelleen mitään voi, et sinäkään.

Vierailija
559/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MP:

Tyhmä zoukki, mutta mitäs sitten. Ei tyhmän zoukin takia pidä kruunua viedä ja ei, en koe että zoukki oli jotenkin ääri-rasistinen. Lähinnä sellainen kolmosluokkalaisen vähän kökkö vitsi. Mutta ton missin attitude oli aivan perseestä. Että jos tollanen kömmähdys käy ja jengi ottaa hiiltä, niin etsä nytvittu postaa mitää paskaa sun someen että "heittarit heittaa ja meitsi vetää finskin busineksessa". Se on ne heittarit ku maksaa viime kädessä meinaan sun palkan.

Monoa vaan tollasen asenteen omaavalle missille. Heippa heippulis vaan.

Joo ei kruunua olisi pitänyt viedä, mutta kohun olisi voinut hoitaa vaan tuolla pahoittelulla ja anteeksipyynöllä. Suomessa on turhaa hyveposeerausta varsinkin vihervasemmiston suunnalta ja aina ollaan tuomitsemassa muita rasisteiksi ja suvaitemattomiksi. 

Vierailija
560/1124 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtumien kulkuhan on mennyt niin, että Sarah on pääsäryn takia hieronut ohimoitaan läheltä silmäkulmiaan niin, että silmäluomet venyivät kohti ohimoita. Näky oli ystävättären mielestä niin huvittava, joten kuvahan siitä piti ottaa. Jonka jälkeen ystävätär laittoi kuvan someen tekstin kanssa: kiinalaisen kanssa syömässä. Eli ystävätär oli kiinalaisen (Sarahin) kanssa syömässä. Sarah ei siis ollut kuvan laittaja.

Paitsi että tapahtumien kulku ei mennyt niin. Kauanko jaksat yrittää valkopesua tälle keissille? Kaikki on jo nähnyt ton maailman typerimmän hädissään heitetyn seli seli vuodatuksen läpi! Kukaan oikeasta päänsärystä, saati migreenistä kärsinyt ihminen ei osta tuota puppua! 

No ei todellakaan. Aika hölmö saa olla, jos jollekin moiset selittelyt menee läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi