Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teslassa eniten vikoja ja menettää arvoaan nopeiten?

Vierailija
11.12.2025 |

On se halpaa!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin onneton tuon Tesla urpon tilitys auton hyvyydestä. Ihan sama, kuin sanoisi, että ei sota ole minua mitenkään häirinnyt, kun luoti tai ohjus ei ole minuun osunut. Jos Teslan ongelmat eivät vielä ole realisoituneet, niin kohta on. Arvonalenema on jo realisoitunut nopeammin, kuin polttisautoilla.

Ai sinäkö sen tiedät ? Oletko koskaan edes ajanut Teslaa ?

Olen ajanut ajanut veljeni Teslaa. Olemme molemmat varakkaita ja sanoin, että miten hän kehtaa ajaa tällaisella sisältä kovaäänisellä autolla. Nitinää ja räminää paljon. Ihan kuin olisi alentanut itseään yhteiskunnan portailla alaspäin, kun niin huonolaatuisella autolla ajoi. Veljelläni on useita premium luokan autoja ja ihmettelin, että miksi sortunut Teslaan. Rahasta se ei ole kiinni.

Uusi Y-model on hiljaisempi ja paremmin jousitettu kuin aiemmat versiot. Käy koeajamassa.

On totta että edellisen vuosimallin Tesloja hijaisempiakin autoja on.

Mutta Teslan sovellukset ja sähköosaaminen on niin huippua että silti olen päätymässä kakkosautonkin osalta Teslaan. Superchargerit eivät petä koskaan eikä tarvitse tapella sovellusten kanssa. Teslan systeemi on todella älykäs ja design tyylikkään minimalistinen.

Jotenkin olen alkanut luottamaan Teslaan eniten kun näitä juttuja olen kuullut ja lukenut. Toisaalta varmaan joku hintavampi sähkömersukin kävisi. 

Vierailija
42/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viaton tuo on ollut. 

Odotahan vielä muutama vuosi, vasta 10 vuotta vanhana auto näyttää miten laadukas se on ollut.

Ei mulla ole tapana ajaa samalla kymmentä vuotta.

Silti ostit koska halvempi ajaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viaton tuo on ollut. 

Odotahan vielä muutama vuosi, vasta 10 vuotta vanhana auto näyttää miten laadukas se on ollut.

Silti ostit koska halvempi ajaa? 

Huvikseni ostin, tehojen takia. Sekä sen ettei tarvi vaivautua erikseen tankkaamaan kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
44/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viaton tuo on ollut. 

Kuka sen sun käytetyn Telsan ostaisi, kun et arvosta sitä itsekkään? Jotkut ostaa autoja, joista saa vielä jotain, kun sen myy.

No esim. minä nyt just olen katsellut käytettyjä Tesloja perheen kakkosautoksi. Muitakin pienempiä sähköautoja harkitsen vielä. Tositaiseksi pienemmät uudet sähköautot ovat vaan olleet niin typerästi suunnitteltuja. Liikaa turhia nippeleitä ja rumaa designia. Teslan vanhempien versioiden muotoilu voittaa ne mennen tulleen.

Mitään bensa-autoa en varmasti enää osta, enkä hybridiäkään kun ne ei ole paloturvallisia.

Vierailija
45/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittäkö range, loppumatka alinoputta !

Kuulostat ihan joltain lentokoneen laskeutuessa taputtajalta. Ihmiseltä joka ei oikein ymmärrä tekniikan kehitystä.

Teslan range ei Suomessa pääse loppumaan. Kyllä ennen tulee kuskilta pissat housuun.

Yli 4 vuotta ajettu Teslalla eikä kertaakaan range ole ollut minkäänlainen ongelma. Mökkireissuillakin pysähdytään aina vessatauolle, mutta ei ladata koskaan kun ei tarvitse ja koska sähkö on omasta seinästä otettuna halvempaa.

Riippuu hyvin paljon mökkimatkan pituudesta. Itsellä mökkimatka 468km ja 2.0L:n neliveto Kodiaq:lla ajaessa ei tarvitse tankkailla eikä pissapysähdellä kumpaankaan suuntaan mennessä. Ei edes 25 asteen pakkasella.

Ei pissa-ja kahvitaukoja lainkaan ? Onko vaimo pysynyt kyydissä vai jo lähtenyt omille teille ?

Vierailija
46/46 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tulee tehomaksu