Pitäisikö Miss Suomen 2025 menettää kruununsa?
Pitäisikö Miss Suomi 2025 Sarah Dzafce hyllyttää rasismikohun vuoksi?
Hänen ainoa työnsä on edustaa Suomea. Se ei nyt ole mennyt ihan putkeen...
Kruunu perintöprinsessalle vai ei?
Kommentit (14)
Jos hän olisi oikeasti pahoillaan ja tehtäviensä tasalla edes puoliksi, hän ymmärtäisi itse luopua kruunustaan.
"jengi heittaa meanwhile mä Finnair business luokas"
Jo tämä lauseen käyttäminen kertoo, että tuollaiselle henkilölle ei olisi ikinä pitänyt edes antaa Miss Suomen kruunua.
Pitäisi olla edes minimisivistys, kielenkäyttö ja ilmaisutaito.
Vierailija kirjoitti:
Jo tämä lauseen käyttäminen kertoo, että tuollaiselle henkilölle ei olisi ikinä pitänyt edes antaa Miss Suomen kruunua.
Puhuvatko muut nuoret tosiaan tällä tavalla?
Vai onko tuo Dzafce tosiaan aivan aivokääpiö?
Äänestän ei, koska minun mielestäni ei ole rangaistuksen arvoista venyttää silmiään ja sanoa tsing tsong. Emme mekään suutu, jos joku ulkomaalainen esittää suomalaisen verkkarihousuisena, viinaan menevänä paskiaisena.
Rangaistuksena koko organisaatiolle pitäisi vihdoin lopettaa koko pelletouhu. Sovitaan, että Sara oli viimeinen ikinä Miss Suomi.
Hän on sitä rotua, jolla ei ole käytöstapoja. Kun tausta on mitä on, niin valitsijoiden olisi pitänyt ymmärtää olla päästämättä tätä missiksi.
Ei, koska kyseessä on typerä paisuteltu kohu.
Missi-instituutio ei ole ollut enää vuosiin sitä mitä jonkun Armi Aavikon aikoihin. Missi ei ole mikään Suomen virallinen edustaja, vaan kyseessä on eräänlainen ulkonäkökilpailu.
Se ei kiinnosta modernia fiksua naista, ja kuka tahansa näkee, että siellä eivät oikeasti kilvoittele Suomen kauneimmat naiset. Fiksuus ei ole koskaan ollut mikään erityinen kriteeri, sanavalmius toki on.
Esimerkiksi Yhdysvalloissa kilpailijat ovat usein opiskelleet jollain kunnianhimoisella alalla, soittavat instrumentteja jne.
Sitä saa mitä tilaa.
Ja oikeasti. Olihan tuo nyt tyhmää, mutta ei se maata kaada.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän ei, koska minun mielestäni ei ole rangaistuksen arvoista venyttää silmiään ja sanoa tsing tsong. Emme mekään suutu, jos joku ulkomaalainen esittää suomalaisen verkkarihousuisena, viinaan menevänä paskiaisena.
Ei se ole rangaistus jos menettää Miss Suomen tittelin. Se on vain osoitus siitä, että tehtävä ei sopinutkaan hänelle.
Edustustehtävässä pitää osata edustaa. Niin se vain on eikä kaikista siihen ole.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hän on 22-vuotias eikä mikään teini.
Kyllä ja siksikin, että hän ei ole edes missin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska kyseessä on typerä paisuteltu kohu.
Missi-instituutio ei ole ollut enää vuosiin sitä mitä jonkun Armi Aavikon aikoihin. Missi ei ole mikään Suomen virallinen edustaja, vaan kyseessä on eräänlainen ulkonäkökilpailu.
Se ei kiinnosta modernia fiksua naista, ja kuka tahansa näkee, että siellä eivät oikeasti kilvoittele Suomen kauneimmat naiset. Fiksuus ei ole koskaan ollut mikään erityinen kriteeri, sanavalmius toki on.
Esimerkiksi Yhdysvalloissa kilpailijat ovat usein opiskelleet jollain kunnianhimoisella alalla, soittavat instrumentteja jne.
Sitä saa mitä tilaa.
Ja oikeasti. Olihan tuo nyt tyhmää, mutta ei se maata kaada.
Ei kaada maata, mutta Miss Suomi edustaa Suomea omissa edustustehtävissään ja sosiaalisessa mediassa maailmalla. Tällä hetkellä hän antaa huonoa kuvaa joten miksi tehtävää ei voisi antaa perintöprinsessalle?
Yksi Miss Suomen valintakriteereistä on " sosiaalinen media " . Tällaista somea jota Miss Suomi 2025 on nyt tehnyt, ei Miss Suomi voi tehdä. Piste.
Menettipä kruununsa tai ei, niin hänet tullaan ikuisesti muistamaan näistä sopimattomista jutuista..
Ei. Koko instituutio on iso vitsi, ja on vain sopivaa että missi on yhtä pihalla maailman menosta kun se taho jota se edustaa.
Pitäisi koska hän on myös vastannut kritiikkiin lapsellisesti. Kaipaan Miss Suomelta aikuismaisempaa suhtautumista palautteeseen, enkä mitään julkista kiukuttelua.
Suomea pitää edustaa arvokkaasti.
Mikä pointti on Miss Suomella joka ei käyttäydy elegantisti, kohteliaasti ja muita kunnioittavasti?
Naaman vääntely ei ole edustavaa, ei varsinkaan muita kulttuureja pilkkaava, ei edes leikillään.
Miss Suomi organisaation tulisi osoittaa ettei tällaista hyväksytä. Siksihän ne perintöprinsessat on että jos Miss Suomelta ei homma onnistu, niin kruunu voi vaihtaa omistajaa.