Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko varuskunnilla vanhemmille olevaa sivua, missä voi kysyä

Vierailija
10.12.2025 |

Missä voi kysyä nuoren kuulumisia/ miten menee. Nuori kun ei vastaa itse mitään/ vastaa jotain ok tai ihan sama. Niin miten yhteydenpito sitten toimisi sinne suuntaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin PU:na joskus kasarilla yhdessä maaseuruvaruskunnassa ja joku vanhempi äijä tuli haahuilemaan portille vartiomiehen kanssa. No menin itse katsomaan mikä tilanne siellä oli taas päällä. Oli joku eläkkeellä oleva eversti tullut kyselemään että pitää päästä isoisän tapaamaan lastenlastaan. Ajettiin siviilipappa pois ja kehotettiin tulemaan vierailuaikoina sotilaskodin puolelle. Miinus oli kun äijä olikin komentajan sukulainen tai ryyppykaveri tms ja seuraavana päivänä sain komentajalta huudot.

Paskaa puhut. Komentajan kaverit olisi silloin vain soittaneet hänelle, että mä tuun nyt ja se tieto olisi tullut portille. Sä olet varmaan iältäsi jo vähintään 70-vuotias, jos olet kasarilla ollut PU.

Minä olen päivystänyt kassulla ja pistänyt pystyyn hälytyksiä sekä raahannut juoppoja majureita putkaan pamputettavaksi jalkapohjiin jo silloin kun palstalaiset ja jopa palstan modet kiikuitte isienne kellekkeissä.

Vierailija
42/42 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin PU:na joskus kasarilla yhdessä maaseuruvaruskunnassa ja joku vanhempi äijä tuli haahuilemaan portille vartiomiehen kanssa. No menin itse katsomaan mikä tilanne siellä oli taas päällä. Oli joku eläkkeellä oleva eversti tullut kyselemään että pitää päästä isoisän tapaamaan lastenlastaan. Ajettiin siviilipappa pois ja kehotettiin tulemaan vierailuaikoina sotilaskodin puolelle. Miinus oli kun äijä olikin komentajan sukulainen tai ryyppykaveri tms ja seuraavana päivänä sain komentajalta huudot.

Paskaa puhut. Komentajan kaverit olisi silloin vain soittaneet hänelle, että mä tuun nyt ja se tieto olisi tullut portille. Sä olet varmaan iältäsi jo vähintään 70-vuotias, jos olet kasarilla ollut PU.

Ei se noinkaan ole. Ei sisään päästetä ulkopuolisia. Se on ihan varma se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi